AndroidHealthClinic

puist op de jongeheer :( (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Denk je dat het een soa zou kunnen zijn, ben je daar bang voor of zo? Als het gewoon een puist is, ga naar de huisarts en het probleem is zo opgelost. Als het een soa is moet je dat natuurlijk ook doen maar dan heb je een groter probleem. Maar ik adviseer je een ding, ga er nu niet de hele tijd aanzitten, dan wordt het alleen maar erger namelijk.
 
Je moet eens proberen om hem de hele nacht in een bak kwark te hangen. Misschien dat dat helpt!? :eek:
 
Ik schaam me vreselijk, want ik heb witte plekjes rond mijn eikel, een soort puistjes of wratjes. Ik heb geprobeerd ze uit te knijpen, maar dat lukte niet. Ik ben nog nooit met een meisje naar bed geweest, dus volgens mij is het geen geslachtsziekte. Wat is het? Moet ik naar de dokter?
Witte plekjes op eikel



Een minderheid van de mannen heeft op de eikelrand kleine witte bultjes (de zogenaamde “corona divina”). Bij de een zijn deze wat meer uitgesproken dan bij de ander. Deze kleine verdikkingen liggen vaak als een soort parelkettinkje rond de onderrand van de eikel. Het is volkomen onschuldig. Omdat ze geen klachten geven, worden ze niet behandeld. Maar het kan bij bultjes op de eikel ook gaan om talgklieren. Deze zijn bij de één meer zichtbaar dan bij de ander. Maar ook dit is niets om je druk over te maken.
 
Ik schaam me vreselijk, want ik heb witte plekjes rond mijn eikel, een soort puistjes of wratjes. Ik heb geprobeerd ze uit te knijpen, maar dat lukte niet. Ik ben nog nooit met een meisje naar bed geweest, dus volgens mij is het geen geslachtsziekte. Wat is het? Moet ik naar de dokter?
Witte plekjes op eikel



Een minderheid van de mannen heeft op de eikelrand kleine witte bultjes (de zogenaamde “corona divina”). Bij de een zijn deze wat meer uitgesproken dan bij de ander. Deze kleine verdikkingen liggen vaak als een soort parelkettinkje rond de onderrand van de eikel. Het is volkomen onschuldig. Omdat ze geen klachten geven, worden ze niet behandeld. Maar het kan bij bultjes op de eikel ook gaan om talgklieren. Deze zijn bij de één meer zichtbaar dan bij de ander. Maar ook dit is niets om je druk over te maken.

dat is Hirsuties papillaris, doe maar ff zoeken in google.
is niet erg, denk alleen dat niemand je wilt ppen :eek:

 
met het washandje ook eens rond de eikel wrijven :thumb:
 
maak je niet druk.. het is gewoon het bovenstaande of talg kliertjes die wat opgezet zijn.
 
update: de steenpuist is gebarsten (lekker he) doet niet meer zeer, wordt alleen wel een li(d)(t)teken denk ik.

ben blij dat ik niet van die paddestoeletjes op m'n eikel heb trouwens :p en dat het geen soa was for that matter! bedankt voor het medeleven en nutteloze reacties.
 
Back
Naar boven