Fitness Seller

puisten knijpen (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

marz02

Advanced Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
7 jan 2004
Berichten
932
Waardering
0
door al die shit krijg ik steeds meer puisten op mijn rug en schouders, ik wordt er echt helemaal gek van hier kijk maar ;)

oja niet voor het eten bekijken
[Link niet meer beschikbaar]
 
Puist met potentie
 
looool :D check die deur!!!

beste puuste! en meuren dat het doet..... :P
 
Dude that's digusting
 
Svensson zei:
Dude that's digusting

Word. Bij jezelf is het wel altijd leuk om te doen. Poep pies kots stank coïtus whatever kan ik allemaal zien als ik eet, maar dít vond ik echt smerig :kots:
 
MightyDuck zei:
Word. Bij jezelf is het wel altijd leuk om te doen. Poep pies kots stank coïtus whatever kan ik allemaal zien als ik eet, maar dít vond ik echt smerig :kots:

hmz beetje psychotisch machtige eend? Je bent nl de eerste die ik ken die stank kan zien :D

ach jongens, zolang het niet over de rand van mn bord spetterd.... :D
 
:roflol: Lekker herkenbaar. Alleen spuit het niet zo ver als bij die gozer. Wel een keer eentje op me derde been gehad, daar kwamen me toch puist-resten uit. Eng gewoon :eek:
 
Tractortje zei:
:roflol: Lekker herkenbaar. Alleen spuit het niet zo ver als bij die gozer. Wel een keer eentje op me derde been gehad, daar kwamen me toch puist-resten uit. Eng gewoon :eek:


klinkt soa achtig?
 
Tractortje zei:
:roflol: Lekker herkenbaar. Alleen spuit het niet zo ver als bij die gozer. Wel een keer eentje op me derde been gehad, daar kwamen me toch puist-resten uit. Eng gewoon :eek:

En dat gebeurd zeker elke keer als je er een zwaai aan geeft? :p
 
whahaha wat mensen toch allemaal niet filmen tegenwoordig :laugh:
 
te ranzig...
 
Is toch niet vies?
 
Tractortje zei:
:roflol: Lekker herkenbaar. Alleen spuit het niet zo ver als bij die gozer. Wel een keer eentje op me derde been gehad, daar kwamen me toch puist-resten uit. Eng gewoon :eek:
Dude, kap aub je lul eraf....
 
Gewoon een puistje op me lul. Opzich niet zo heel vreemd. Ik heb ze ook weleens op me onderarmen ofzo (normaal gesproken alleen op gezicht/rug/schouders).

Nu moeten jullie trouwens niet denken dat ik een puistenkop heb ofzo :D
 
hahaha die had ik al es gezien:P
 
Bah hier kijk ik niet eens naar. Hoef ik ook niet te kokken.
 
Back
Naar boven