Fitness Seller

puisten/soya eiwit isolaat

Bezoekers in dit topic

Yorrick1991

Novice
Lid geworden
20 mei 2011
Berichten
7
Waardering
0
Lengte
1m86
Massa
88kg
Hallo,

Ik ben nu een jaar lang fanatiek aan het trainen en wil graag voedingssuplimenten gaan gebruiken. Alleen ik heb 1 probleem ik ben nog al erg gevoelig voor puisten. Mij werd er geadviseerd om soya eiwit isolaat te nemen in plaats van dierlijke eiwitten. Heeft hier iemand ervaring mee? En wat doen jullie om puisten te voorkomen?

Ben benieuwd
 
genoeg water drinken
vitamine b supplementeren of biergist.
eens regelmatig in de zon komen
genoeg slapen
niet alleen maar vettige rotzooi eten.

van de reviews wat ik hier gelezen heb lees ik dat mensen als ze overgaan op isolaat of soya totaal geen last meer hebben ervan. Maar ben je ook gevoelig voor normale whey? Heb je een koemelk overgevoelligheid of lactose intolerantie?
 
Ik gebruik een kaasschaaf.
 
Ik drink alleen maar water voor de rest niks. Ik neem nu vitamine C, dan ga ik vitamine B ook is proberen. En biergist had ik inderdaad ook al gelezen dank je. Vettige rotzooi eet ik ook niet. Ik heb de normale whey wel al geprobeerd maar zat daarna meteen onder de puisten. Dan ben ik veel kwark gaan eten en noten maar de puisten bleven. Nu ben ik daar helemaal mee gestopt met kwark, melk en yoghurt en nu gaat het wel beter. Dus denk dat ik inderdaad gevoelig ben voor koemelk producten. Ik ga het gewoon proberen met die soya eiwitten dan zal ik het snel genoeg zien of ik er tegen kan of niet.
 
Ik heb ook aan en af last gehad van puistjes. Het was nooit heel erg, maar het hield wel vol. Anderhalve maand geleden ben ik ook naar de dermatoloog geweest en verhaal gedaan. Ze adviseerde om een allergie test te doen en daar kwam uit dat ik allergisch ben voor gluten. Sinds ik glutenvrij ben gaan eten heb ik er ook helemaal geen last meer van gehad. Tenzij ik per ongeluk wat gluten binnen kreeg.. :P

Mijn advies voor jou is dan ook, ga even testen of je ergens allergisch dan wel intolerant voor bent. Dit zou als het goed is bij de dermatoloog zelf moeten kunnen. Als je weet waarvoor je allergisch bent, dan is dat mentaal ook heel fijn. Want dan heb je het heft eindelijk in eigen handen en is het niet meer zo'n kansspel.

Verder moet je er niet proberen druk om te maken. Het zijn maar wat rooie vlekjes en ik kan je garanderen dat jij er meer op let dan de mensen om je heen. Tevens is stress ook een oorzaak voor puistjes. Dus houd je hoofd koel. Succes. :)
 
Same story here bro.
Bij komt het dus door de lactose. Geen yoghurt, kwark en zuivelproducten voor mij. Nu neem ik dus de soja isolaat van Body & Fitshop. Prima spul, gisteren weer nieuwe pot besteld. Ik mix dit met soja melk, enige nadeel hiervan is dat er vrij veel suikers in zitten.
Fruit eten, zonnenbanken en water drinken zorgt voor een gaaf huidje.
Het is wel zo dat als je de inname van eiwitten verhoogt, je ook wat meer puistjes krijgt, ik althans wel.
 
Bedankt.

Ik ben wel al bij de huisarts en huidarts geweest maar hun gaven me alleen maar antibiotica. dan was het tijdelijk weg maar kwam het net zo hard weer terug. ik ga me ook eens laten testen.

Ik ga zoiezo de soja eiwitten bestellen ik hoor hier alleen maar positieve dingen over. ook ben ik nu biergist pillen aan het slikken.
 
Back
Naar boven