XXL Nutrition

Puistjes, wanneer was jij er vanaf?

Wanner gingen bij de jou de puistjes weg?

  • 17 - 18 jaar

    Stemmen: 15 15,0%
  • 18 - 20 jaar

    Stemmen: 15 15,0%
  • 20 - 22 jaar

    Stemmen: 19 19,0%
  • 22 - ... jaar

    Stemmen: 30 30,0%
  • Ik heb nooit puistjes gehad

    Stemmen: 21 21,0%

  • Totaal stemmers
    100

Bezoekers in dit topic

elke 2 maanden ben ik er even vanaf :P
 
Ben 20 en heb ze nog steeds een beetje, af en toe
 
Je mag er zeker van zijn dat zulke mensen door een hel gaan. Niets is erger dan ernstige acne hebben op school. Kinderen en tieners sparen elkaar voor geen mm. Je loopt nog liever een heel jaar kreupel op stokken met armen en benen in het gips dan met een hoofd vol acne. Het is zowel fysiek als psychisch eigenlijk een nachtmerrie om mee te maken.


Zeg dat wel!!! :eek:
En weet je ook hoe je er vanaf komt BigT!!!???
 
Bemij is het voorbij gegaan na een reocutane kuur
 
daar krijg je wel een zeer droge huid van dacht ik,en tijdens de kuur geen zonnebank,klopt dat?

Heb alleen droge lippen verder niks...en ga gewoon onder de zonnebank. Pakte wel maar 20mg per dag, nu nog maar 20mg eod.
 
daar krijg je wel een zeer droge huid van dacht ik,en tijdens de kuur geen zonnebank,klopt dat?

Het mag idd niet zonnebank, maar ik heb weinig last gehad toen ik toch stiekem zonnebank deed. Nog een nadeel is dat je tijdens die kuur je acne opvallender word dan normaal(roder)

Na de kuur blijven men lippe droog, als ik 2 uur geen labelo gebruik dan zien ze bijna paars van de uitdroging, mja
 
Ik was er vroeg bij! had ze al op me 10de en er alweer vanaf toen ik 12/13 was! dit was gelukkig op de middelbare school al dus weer voorbij! ( late leerling.) deze optie zie ik niet :(
 
ik denk dat mensen met een zwarte of donkere huid daar veel minder last van hebben,ik heb toch nog nooit een zwarte jongen gezien met puistjes.
en denk ook dat je voor je 15de nu en dan eens onder de zonnebank gaat er veel minder last van gaat hebben tijdens het ouder worden.
 
Vrij vroeg, volgens mij al voor mijn 20ste. Heb er ook eigenlijk nooit echt last van gehad.
 
ik denk dat mensen met een zwarte of donkere huid daar veel minder last van hebben,ik heb toch nog nooit een zwarte jongen gezien met puistjes.
en denk ook dat je voor je 15de nu en dan eens onder de zonnebank gaat er veel minder last van gaat hebben tijdens het ouder worden.

Lmfao, voor je 15e onder de zonnebank?

Gast je bent niet goed bij je hoofd
 
Nooit gehad, komt omdat ik nogal een bruine donkere huidskleur heb. Negers hebben namelijk geen puisten snap je. Ik ben dan 0% buitenlands maar ik heb wel een nogal donkere kleur.

Onzin, negers kunnen ook puisten krijgen.

OT: 20 jaar begon ik met Roaccutane, daarna nooit meer last gehad.
 
Ik ben nu 19, en heb het nogsteeds. Is ooit begonnen op me 15e. Kreeg er een paar aande zijkant van me hoofd(in me haar dus). Heb nu afetoe nog is last van een pukkeltje of2. Gellukig allang niet zo erg en groot als toen ik 16-17 was. Heb nu wel last van op me borst.

Als ik zonnebank of in de zon ga verdwijnt het allemaal gellukig:rolleyes:
 
Ik als dertiger heb ze nog steeds als ik me na het stappen weer eens flink in de friettent heb uitgeleefd.
 
Bijna 26 en heb er nog steeds last van. Op m'n gezicht blijven die smeerlappen her en der eens opduiken. Soms met periodes amper activiteit en dan plots weer wel.

Wat ik al niet allemaal geprobeerd heb... :rolleyes:
 
ik heb ook aardig wat geprobeerd het enigste wat enig sinds helpt is er vanaf blijven, heb ook wel roa gesmeerd nou echt een ramp overal vellen moest 5 x per dag met vet insmeren en nog hielp het niet als ik 30 min buiten liep was mijn kop knalrood
 
heb t nooit extreem gehad. Heb nu zo en dan 1 op mn gezicht, maar das meestal omdat ik verkeerd scheerde. net zoals veel hier heb ik t nog wel op mn schouderbladen
 
Back
Naar boven