XXL Nutrition

Puistjes, wanneer was jij er vanaf?

Wanner gingen bij de jou de puistjes weg?

  • 17 - 18 jaar

    Stemmen: 15 15,0%
  • 18 - 20 jaar

    Stemmen: 15 15,0%
  • 20 - 22 jaar

    Stemmen: 19 19,0%
  • 22 - ... jaar

    Stemmen: 30 30,0%
  • Ik heb nooit puistjes gehad

    Stemmen: 21 21,0%

  • Totaal stemmers
    100

Bezoekers in dit topic

Op mijn 13e begonnen ze op mijn borst te komen, 14e op mijn kin en mijn rug, 15e op mijn voorhoofd, 16e op mijn nek en ik had er pas geleden voor het eerst 1 op mijn wang :(

De puisten op mijn gezicht en nek vallen niet zo op, maar mijn borst en rug staan er helemaal rood van.
 
Klopt helemaal!Wat ik allemaal niet te horen heb gekregen...
Mensen gaan er vaak al automatisch vanuit dat het aan een slechte hygiene ligt,dat was bij mij absoluut niet.

Dat is niet helemaal waar, de rode plekken zijn verstopte porien en dit komt wel degelijk door mindere hygiene.

Ik had eerst veel last van rode plekken op mijn rug en borst, door nu regelmatig te scrubben en op een handoek te slapen met mijn hoofd die ik dagelijks verwissel + 1x per week bed verschonen en het slikken van een aantal pillen heb ik het nu behoorlijk beperkt.

Ben erg blij en hoop in de zomer er volledig vanaf te zijn, ben nu begonnen met 4x per week te zonnebanken hopen dat dit effect heeft :D
 
Die rode plekjes kunnen ook het gevolg van anservel (kp) zijn das een erfelijke aandoening dat ongeveer bij 20% van de bevolking voorkomt. Hierdoor kun je ook puistjes krijgen, rode plekjes etc. Kun je niets aan doen omdat je dan gewoon een k*thuid hebt. Het enige wat ik eraan kan doen om het een beetje te verlichten is een sterke tch home peeling. Waardoor het net geen echte ramp word. Zon doet het voor mij niet bij andere weer wel.
 
Die rode plekjes kunnen ook het gevolg van anservel (kp) zijn das een erfelijke aandoening dat ongeveer bij 20% van de bevolking voorkomt. Hierdoor kun je ook puistjes krijgen, rode plekjes etc. Kun je niets aan doen omdat je dan gewoon een k*thuid hebt. Het enige wat ik eraan kan doen om het een beetje te verlichten is een sterke tch home peeling. Waardoor het net geen echte ramp word. Zon doet het voor mij niet bij andere weer wel.


Oke, hier kan je gelijk mee hebben. Maar ook een deel komt dus door te weinig hygiene.
 
Nog steeds niet.
 
tot ,men 18e last gehad maar dankzij roaccutane niet meer
 
is profiel van mij en men broertje
 
Back
Naar boven