AndroidHealthClinic

Puistjes, wanneer was jij er vanaf? (1 bezoeker)

Wanner gingen bij de jou de puistjes weg?

  • 17 - 18 jaar

    Stemmen: 15 15,0%
  • 18 - 20 jaar

    Stemmen: 15 15,0%
  • 20 - 22 jaar

    Stemmen: 19 19,0%
  • 22 - ... jaar

    Stemmen: 30 30,0%
  • Ik heb nooit puistjes gehad

    Stemmen: 21 21,0%

  • Totaal stemmers
    100

Bezoekers in dit topic

Ik heb nooit puistjes gehad. Hooguit een kleindje eens per jaar
 
Af en toe heb ik er nog 1 of 2.
Maar ik heb er ook nooit echt last van gehad gelukkig. Altijd max 4-5 denk ik.
 
Bij mij hangt het gewoon van de voeding af, veel vet er in, veel vet in het gezicht er uit. Als ik normaal eet heb ik er geen last van.
 
Amper puistjes in mijn gezicht gehad maar ik had ze vreemd genoeg wel op mijn bovenrug...
 
Eigenlijk nooit echt last van gehad, ik heb een ziekelijk gave huid vaak. Af en toe heb ik eens 1 minipuistje die na 1 dag weg is met wat spul van Aveda
 
Ik ben vorig jaar eindelijk eens naar de dermatoloog gegaan, toen ik op mijn 24e nog steeds af en toe een veels te dikke unit op mijn voorhoofd had en weer een week de deur niet uit wilde. Dat ik dat niet gewoon 5 jaar eerder had gedaan...

Ik heb toen minocycline tabletten voor 3 maanden gekregen, en Eryacne gel voor in de morgen een differin gel voor in de avond (die gels smeer ik nu nog steeds dagelijks). Sinds dien helemaal clean. Echt relaxed. Mensen die last hebben van acne moeten gewoon asap een verwijzing naar een goede dermatoloog vragen, ben je er het snelst vanaf.
 
begon op me 13'de en eindigde op me 16'de
me voorhoofd was goed de klos en ook wat op me wangen
nu nog steeds wel altijd een puistje ergens in het gezicht maar niets ernstigs
wel wat last van razorbumps in me hals
 
Heb ze nog altijd jammer genoeg, maar heb er niet zoveel last van :)
 
over de mee eters nog maar gezwegen, men borstkast staat vol ... niet echt veel aan te doen
 
over de mee eters nog maar gezwegen, men borstkast staat vol ... niet echt veel aan te doen
als je er echt een probleem mee hebt,naar de dokter antibiotica laten voorsschrijven;)
 
Nooit echt last van gehad. Af en toe eentje op de schouder maar veel meer ook niet. Gewoon gezond eten en in de zon, dat is het beste.
 
ik heb altijd zo nu en dan is 1 of 2 puistjes. nooit meer gehad.
Men vader heeft het zelfs nu nog dus zal altijd zo zijn gok ik.
 
Nooit gehad, komt omdat ik nogal een bruine donkere huidskleur heb. Negers hebben namelijk geen puisten snap je. Ik ben dan 0% buitenlands maar ik heb wel een nogal donkere kleur.

onzin
 
Veeeeel groenten, water, beweging, zon, geen melk, geen sausjes, geen frietjes, geen chocolade, geen chips,...

Puistjes en lekker eten of geen puistjes en gezond eten.
Life is a bitch :o
 
nou ik ben bijna inmiddels 22 en krijg ze nog steeds. Wel veel minder maar toch regelmatig. Wat ik wel gemerkt heb is naarmate ik ouder werd steeds minder puisten op mijn gezicht kreeg en steeds meer op mijn lichaam.
 
staat een atikel in op [Link niet meer beschikbaar] in keuzemenu,diveersen nemen atrikel acne een oplosbaar probleem,mss wel handig voor mensen die er last van hebben.
 
Rond mijn 18'e ..
 
Back
Naar boven