XXL Nutrition

Puistjes (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Records070

Cool Novice
Lid geworden
3 jul 2011
Berichten
192
Waardering
3
Lengte
1m70
Massa
66kg
Heey allemaal, ik ben sinds kort beetje bezig met de cut en met whey in te nemen.. Alleen in principe sinds ik whey gebruik
krijg ik weer hele grote/RODE puisten, zou dit door de whey kunnen komen? Ik slik er nu ook biergist tabletten voor alleen het werkt tot nu toe nog voor geen meter

Zou het erg zijn om met whey te stoppen als het de oorzaak van me puisten is?
 
tuurlijk, alleen weet niet hoeveel whey je drinkt, eiwit moet je toch eten, maar smorgens en voor/na een training is whey toch wel belangrijk, probeer het eens met water te nemen, dat hielp bij een maat van mij ook.
 
Het KAN door de whey komen. Of het ook zo is betwijfel ik. Heb er zelf nooit last van gehad.

Het is niet erg om met whey te stoppen. Whey is maar een hulpmiddel, je kunt genoeg uit je eten halen als je dat wilt.

Veel water drinken en je gezicht goed wassen (alleen met lauw water) helpt bij mij goed. En er zoveel mogelijk vanaf blijven.
 
Ja me ma zegt gewoon dat het "jeugd" puisten zijn zeg maar maar ik merk echt sinds ik bezig ben met biergist tabletten en whey is het verergert

Maar wat is er verschillend aan whey eiwitten en andere soorten eiwitten?
 
Whey wordt sneller opgenomen. Gezien je leeftijd zouden het gewoon jeugdpuistjes kunnen zijn. Hoogstwaarschijnlijk zijn het dat ook. Biergist tabletten kunnen het, voor zover ik weet, niet verergeren.
 
Ja me ma zegt gewoon dat het "jeugd" puisten zijn zeg maar maar ik merk echt sinds ik bezig ben met biergist tabletten en whey is het verergert

Maar wat is er verschillend aan whey eiwitten en andere soorten eiwitten?

mss neem je wel te veel, ga gewoon wat spelen met hoeveelheden whey, en neem het met water, it aint that hard.
 
Ik neem het al met water, en heb 25 gram in ochtend en na training, dus niet veel in principe.. zou het het best zijn als ik een tijdje stop met whey en kijk hoe het gaat? en dan beslissen wat ik ga doen
 
komd tdoor whey heb het ook, niet teveel nemen
 
Ok, ik stop er nu voorlopig ff mee en zie wel of het minder word zo niet, begin ik gewoon simpel weg weer
;) thx voor de snelle adviezen & hulp
 
Ik heb er ook last van bij alle soorten whey behalve isolaat
 
Niks van aan trekken, als je maar massa gained.
Wat ik er zelf van merk is dat wanneer ik veel water (4l) drink de puisten vanzelf minder worden.
 
Ik drink al 2 tot 3 liter water per dag sinds paar weken, maar zie niet het verschil :S
Wat is het verschil tussen isolaat en concentraat als ik vragen mag? Ik heb nu de whey impact zakken van MP
 
Als je echt last hebt van die rode puisten dan is het een onsteking. Als je helemaal niet meer aan je gezicht zit, dus ook niet op leunen etc., zul je merken dat het al een stuk minder wordt/helemaal niet terug komt. Hygiëne is the key. ;)
 
Ben nu al gestopt met whey sinds 12 aug, en heb sindsdien weinig to geen last van puisten :D In die tijd maar 4 hele kleine puistjes.. ;)

Wel gecombineerd met biergist tabletten ofcourse ;)
 
Hoe zit het eigelijk met de puisten?

Krijg je van alleen whey oftewel snelle eiwitten puisten? of gewoon van een hoge eiwit innamen dan stem ik me schema eraan toe
 
hmm moet ik maar ff kijken of ik nu ook last van puistjes ga krijgen, het is net minder geworden alleen heb net mn whey binnen. krijg wel snel puistjes :S
naja we zulle zien,
en mooi dat je minder last van hebt ;)
 
Abfro, zit je nog wel hoog in je normale dagelijks eiwit inname? toen je nog zonder whey zat, had je toen ook last van puisten?
 
Back
Naar boven