MuscleMeat

puistjes (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

bur

Mr. Millionaire
Elite Member
15 jaar lid
Lid geworden
24 sep 2004
Berichten
4.732
Waardering
0
Wie heeft hier ook last van als je overgaat van Cut naar Bulk.

Heb me vetten en koolhydraten flink opgeschroeft maar me gezicht vind het niet zo leuk. :( Terwijl ik toch wezenlijk niet veel anders doe dan vorig jaar.

Of zou het door de zuivel kunnen komen?
 
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Geloof me man deze helpt ZO wreed goed, ik zie serieus de dag erna al duidelijke verbetering!

Verder geen idee hoe het zou kunnen komen

Offtopic, heb je die film The Butterfly effect nou al eens gezien spiertje?
 
wat is dat voor clearasil product joh..

btw ik gebruikte eerst altijd van die behandelingscreme ofzo van clearasil maar die hebben ze uit assortiment gehaald.. Kan nergens meer vinden.. Maar ik moet zeggen dat ik altijd wel last heb.. niet alleen als ik overga van cut naar bulk. Moet gewoon uitproberen op welk voedingsschema je het minst reageerd.. en welke producten.. ik heb zelf idd dat ik extreem op zuivelproducten reageer.
Dus probeer ik die producten te vervangen (wat moeilijk gaat maartoch)
 
Clearasil helpt bij mij ook heel goed, zo'n tube met een soort creme wat je dan op je gezicht smeert.
 
Ik gebruik de Nivea face wash, zonder dat heb ik ook last van puisjes.
Er zijn diverse producten op te markt (gevoelige huid, vette huid etc).

De clearasil variant werkte ook maar ik vind de Nivea varriant prettiger, mijn relatief vette huid word er veel beter van.
 
CitizenDildo zei:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Geloof me man deze helpt ZO wreed goed, ik zie serieus de dag erna al duidelijke verbetering!

Verder geen idee hoe het zou kunnen komen

Offtopic, heb je die film The Butterfly effect nou al eens gezien spiertje?

heb hem gezien ja
hele rare film moet ik zeggen met allemaal vreemde wendingen gericht op kromming in tijd en ruimte
wel boeiend en intrigerend over hoe de hele tijd alles fout loopt voor hem
:D
 
een maat van me gebruikt vitamine b5.. schijnt ook te helpen!
 
CitizenDildo zei:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Geloof me man deze helpt ZO wreed goed, ik zie serieus de dag erna al duidelijke verbetering!

Verder geen idee hoe het zou kunnen komen

Offtopic, heb je die film The Butterfly effect nou al eens gezien spiertje?
nee man is dat een nieuwe of zo?

bij mij hielp dat nooit!
wat ik zelf doe smorgens en avonds bij op staan en slapen gaan is een gloeiende hete doek tegen mijn gezicht! en dan lekker rood laten worden goede doorbloeding en wat meer water drinken! dat hielp bij mij!
 
inderdaad.. water drinken helpt echt voor mij!
zuivert inderdaad.. heb bij die cremepjes en zalfjes altijd het gevoel dat ik mijn huid dicht smeer, en dat doet mijn huid niet echt goed..
 
joesatriani zei:
inderdaad.. water drinken helpt echt voor mij!
zuivert inderdaad.. heb bij die cremepjes en zalfjes altijd het gevoel dat ik mijn huid dicht smeer, en dat doet mijn huid niet echt goed..

In principe smeer je die ook dicht maar spoel je dat daarna weer uit.
Mijn huid voelt in ieder geval veel beter aan na een Face wash :D
 
Ik geloof niet echt in al die wonderproducten,
gewoon regelmatig je gezicht clean houden, met zeep wassen zou ook al veel moeten doen volgens de dokter.
 
Clearisil is troep.. In de meeste clearisilproducten zitten alcoholen verwerkt die je huid uitdrogen waardoor je meer talgproductie krijgt en dus meer puistjes. Ik gebruik T-PUR van Biotherm Homme (damn in de tussentijd dat ik ging kijken hoe het heette stootte ik me kleine teentje:@:@:@) maar dat spul is echt fijn.
 
Back
Naar boven