AndroidHealthClinic

Pukkelpop

  • Topic starter DieG
  • Startdatum
  • Reacties 45
  • Weergaven 2K
  • Volgers 1

Bezoekers in dit topic

DieG

Cool Novice
10 jaar lid
Lid geworden
13 dec 2007
Berichten
110
Waardering
0
Wie gaat er allemaal naar pukkelpop? Zoja welke dag(en)? Welke groep(en) wil je absoluut zien?
 
Nee, ik niet... :D
 
kende t niet , ff gegoogled ,.... Lektroluv zou wel gaaf zijn, alleen valt t op dagen dat ik weg ben :(
 
ik ben er de zaterdag!!
 
Ik kom vrijdag
 
Ik ben er voor 3 dagen :cool: Wie ik wil zien, nou geen idee ik ben meer into dance maar ik volg men makkers wel gewoon. Mais, welke raad jij aan mss? Tocadisco, the prodigy en dergelijke wil ik wel zien, maar hangt ervan af wat derest gaat doen.
 
Spijtig, herexamens....
 
van woensdag tot vrijdag :).
wie ik wil zien: pendulum, een deel dj's, the killers, metallica, soulwax, 2 many dj's,....
 
Vrijdag:
1. Murdock
2. Dj Hype
3. Miss Kitten & the Hackers

Jammer dat 2 en 3 elkaar een beetje overlappen in de line up
 
Ik ga enkel zaterdag, voor Metallica welteverstaan.
 
Ik ben er het hele weekend, ik ga zien:

Donderdag:
- Have Heart
- Joa As Policewoman
- SebastiAn
- Thrice
- The Subs
- Carl Craig

Vrijdag:
- Autokratz
- Cult Of Luna
- Modeselektor
- Volbeat/Deadmau5
Aaaahhhhh, WTF?! Programma wijziging.... Volbeat tegelijk met Deadmau5... Wat een k*t zooi, wat een klote keuze, en ook nog tegelijk met Brodinski wat ik ook wel had willen zien. Wordt dus op en neer rennen...

- Does It Offend You, Yeah?
- Diplo
- Erol Alkan
- Miss Kitten & The Hacker
- Boys Noize
- Uitstampen in boiler room

Wel relaxed dat het door gaat tot 4.00 uur ipv 2 uur!

Zaterdag:
- Amenra (**** tegelijk met Crookers)
- Nog stukje Crookers
- As I Lay Dying
- MGMT
- Neurosis
- Simian Mobile Disco **** tegelijk met Sigur Ros. Zal eerst Simian worden en nog stukje Sigur ofzo.
- Stukje Killswitch Engage
- Dr. Lektroluv
- Soulwax
- Uitstampen in Boiler Room
 
Laatst bewerkt:
Vrijdag:
1. Murdock
2. Dj Hype
3. Miss Kitten & the Hackers

Jammer dat 2 en 3 elkaar een beetje overlappen in de line up

Je moet ook zeker Deadmau5, Erol Alkan en Boys Noize checken, gaat je bevallen!
 
Zal ik zeker doen :thumbs:
 
Alle 3 de dagen.

METALLICA!
 
van woensdag tot zaterdag ben ik er. wist niet eens dat er zondag ook nog een programma is??
 
van woensdag tot zaterdag ben ik er. wist niet eens dat er zondag ook nog een programma is??

Lol, dat is er ook niet, foutje van mij, moest zaterdag staan haha.
 
Hey dudes, ik zie net op die site dat je geen ****ing alcohol mee mag nemen naar Pukkelpop? Ik zal toch wel met gemak wat flessen gedestileerd mee naar binnen kunnen smokkelen niet? Was eigenlijk niet van plan het hele weekend 2 euro voor een biertje neer te gaan leggen op de camping.
 
Als je bij de camping kijkt bij do andt don't staat er niet bij dat je geen alcohol mag meenemen, dat is alleen op de weide dat je geen alcohol mag meenemen ook al gaat dat wel als je er niet te verdacht uitziet :). Aan een vriendin geven gaat normaal gezien nog gemakkelijker sinds ze meestal alleen hun tas controleren.
Op de camping mag je gewoon zuipe, alleen geen glas meenemen.
 
Ik ben er voor 3 dagen :cool: Wie ik wil zien, nou geen idee ik ben meer into dance maar ik volg men makkers wel gewoon. Mais, welke raad jij aan mss? Tocadisco, the prodigy en dergelijke wil ik wel zien, maar hangt ervan af wat derest gaat doen.

Gewoon 3 dagen in de boiler room dan
 
Back
Naar boven