Fitness Seller

Pukkelpop (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

soulwax was gewoon doordoen van het setje de ****ing dewaele brothers ipv echt de songs van soulwax

sigor rios was niet echt my cup of tea, leek muse light meer die maar niet uit eerste versnelling wou komen

epica was goed net zoals wombats/manic street preachers/...

weer lekker gepaft en maes light gedronken :p
 
Wat ze ook deden, het was ****ing vet! Had ze aantal maanden geleden ook gezien in Berlijn, daar was het ook al super tof. Maar op het open podium met dat geluid was het nog beter. Geniaal.
 
niemand van jullie vis gegeten op het festival??
heb er 3 dagen gewerkt in een viskraam bij de main stage
 
Aha, jij was dat die van z'n koten aan het maken was als ze wat dicht bij het kraampje begonnen te zeiken?? Groot gelijk. Is ook de reden dat ik geen vis heb gegeten.. ; )
 
Aha, jij was dat die van z'n kloten aan het maken was als ze wat dicht bij het kraampje begonnen te zeiken?? Groot gelijk. Is ook de reden dat ik geen vis heb gegeten.. ; )

haha, klopt wel : hoe donkerder het werd, hoe meer en schaamtelozer er overal in het rond werd gezeikt

op sommige momenten hing er ook zelf op bepaalde plaatsen een serieuze strontgeur over de wei

more toilets plzzz...
 
:bang::bang:
Aha, jij was dat die van z'n koten aan het maken was als ze wat dicht bij het kraampje begonnen te zeiken?? Groot gelijk. Is ook de reden dat ik geen vis heb gegeten.. ; )


haha, nee dat was ik gelukkig niet. heb wel met de beste man samen gewerkt.

Die zeiklucht kwam gelukkig niet boven de visgeur uit dus heb er weinig last van gehad. Wel enorm veel lullen gezien dat weekend:bang:
 
Back
Naar boven