Fitness Seller

Pull/pushh/legs&abss (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Bnjke

Novice
Lid geworden
22 mei 2019
Berichten
6
Waardering
0
Lengte
1m78
Massa
79kg
Vetpercentage
12%
mening van mensen op deze site. Ik begin volgende week met de pull/push/legs schema en heb 2schema’s. 1van 8dage waar ik alles 2keer per week train en 2dage rust heb en 1 van 9dagen waar ik alles 2keer per week train en 3dagen rust heb. Buikspieren om de dag trainen natuurlijk.

Schema1:

Maandag: pull
Dinsdag: push
Woensdag: legs
Donderdag: rust
Vrijdag: pull
Zaterdag: push
Zondag: legs
Maandag: rust

Of 2de schema:

Maandag: pull
Dinsdag: push
Woensdag: rust
Donderdag: legs
Vrijdag: pull
Zaterdag: rust
Zondag: push
Maandag: legs
Dinsdag rust

Alleen serieuze reacties
 
Er staat verder niet zoveel bij over hoe gevorderd je bent, dus neem aan dat maximaal enkele maanden terug begonnen bent.

In dat geval zou ik gaan voor het 1e schema, zodat iedere spiergroep bijna twee maal per week getraind wordt (2 maal per week je spieren trainen zou ik als ondergrens aanhouden)

Dit gezegd hebbende, ik neem aan dat je deze schema bedacht hebt zodat je maar heel kort op een dag hoeft te trainen. Als 60 minuten tot 75 minuten een optie is, zou het ook makkelijk passen in een vier daagse schema dat meer rustdagen geeft en waarop je vermoedelijk zelfs sneller groeit. Ik doe een hoop aannames over de huidige status natuurlijk, dus kan er naast zitten.

Veel plezier met je training.
 
Als je alles 2x p/w wilt trainen, heb je 1 dag rust per 7 dagen. Ik doe bijv. Legs - Pull - Push - Legs - Pull - Push - Rust. Als je meer rust nodig hebt, pak deze dan, maar dan ook je dus niet op 2x p/w.
 
Als je alles 2x p/w wilt trainen, heb je 1 dag rust per 7 dagen. Ik doe bijv. Legs - Pull - Push - Legs - Pull - Push - Rust. Als je meer rust nodig hebt, pak deze dan, maar dan ook je dus niet op 2x p/w.

"maar dan ook je dus niet op"

Als ik zoiets zeg krijg ik altijd gelijk een zekere taalnazi in mijn nek op dit forum ;) *ducks and runs for cover*
 
Autocorrect, schijttelefoon.
 
Er staat verder niet zoveel bij over hoe gevorderd je bent, dus neem aan dat maximaal enkele maanden terug begonnen bent.

In dat geval zou ik gaan voor het 1e schema, zodat iedere spiergroep bijna twee maal per week getraind wordt (2 maal per week je spieren trainen zou ik als ondergrens aanhouden)

Dit gezegd hebbende, ik neem aan dat je deze schema bedacht hebt zodat je maar heel kort op een dag hoeft te trainen. Als 60 minuten tot 75 minuten een optie is, zou het ook makkelijk passen in een vier daagse schema dat meer rustdagen geeft en waarop je vermoedelijk zelfs sneller groeit. Ik doe een hoop aannames over de huidige status natuurlijk, dus kan er naast zitten.

Veel plezier met je training.

Bedankt voor je reactie

Alles 3oefeningen, ben begonnen met 5sets van 5reps voor 4weken lang, erna 4sets van 6reps en over waar weken doe ik 4 set van 8reps en dan als laatste 3sets van 15 reps voor 4weken lang.Elke 4weken verander ik van sets en reps voor variatie. Oefeningen verdeel ik zowat want kan bevoorbeeld niet deadliften om de dag erna nog te gaan squaten. Dan pak ik andere been oefeningen dat minder belast op mijn onderrug en zo ook bij mijn anders spieren.
 
"maar dan ook je dus niet op"

Als ik zoiets zeg krijg ik altijd gelijk een zekere taalnazi in mijn nek op dit forum ;) *ducks and runs for cover*

Het is je (taalkundig) avondje niet, he BB_ ;)

Vanaf m'n telefoon reageren is dus bagger. Daarnaast maak ik vaak genoeg (spel)fouten, maar meestal lees ik m'n post eerst even door. Dat deed ik gisteren (in mijn eigen log) dus niet. Bovendien pingde de magnetron en was m'n eten klaar. Zijn dit goeie redenen? Nee! Zijn dit slappe excuses? Ja! Ik was inderdaad gewoon aan het prutsen, maar bedankt dat jullie mij erop wijzen! :thumbs:
 
Laatst bewerkt:
Vanaf m'n telefoon reageren is dus bagger. Daarnaast mag ik vaak genoeg (spel)fouten, maar meestal lees ik m'n post eerst even door. Dat deed ik gisteren (in mijn eigen log) dus niet. Bovendien pingde de magnetron en was m'n eten klaar. Zijn dit goeie redenen? Nee! Zijn dit slappe excuses? Ja! Ik was inderdaad gewoon aan het prutsen, maar bedankt dat jullie mij erop wijzen! :thumbs:

Het was vooral een flauwe vrijdagmiddag grapje van mijn kant hoor en wat je zegt spreekt voor zich, was gewoon een te mooie inkopper om niet te maken ;).

Leeft trouwens samen met een taal-nazi bodybuildende dame die mijn leven zowel op taalgebied als in de homegym moeilijk maakt, af en toe moet ik mij even uiten in een veilige omgeving :D
 
Het was vooral een flauwe vrijdagmiddag grapje van mijn kant hoor en wat je zegt spreekt voor zich, was gewoon een te mooie inkopper om niet te maken ;).

Leeft trouwens samen met een taal-nazi bodybuildende dame die mijn leven zowel op taalgebied als in de homegym moeilijk maakt, af en toe moet ik mij even uiten in een veilige omgeving :D
De ideale droomvrouw, ze bestaat! :eek: :D
 
Het was vooral een flauwe vrijdagmiddag grapje van mijn kant hoor en wat je zegt spreekt voor zich, was gewoon een te mooie inkopper om niet te maken ;).

Leeft trouwens samen met een taal-nazi bodybuildende dame die mijn leven zowel op taalgebied als in de homegym moeilijk maakt, af en toe moet ik mij even uiten in een veilige omgeving :D
Kon het zelf niet beter verwoorden dan dit. Dus BB_ , was idd gewoon een flauw mopje. Voor die ene enkele keer dat we je konden betrappen op een foutje. No worries dus, je bent en blijft de taal-nazi van dit forum :D
 
Kon het zelf niet beter verwoorden dan dit. Dus BB_ , was idd gewoon een flauw mopje. Voor die ene enkele keer dat we je konden betrappen op een foutje. No worries dus, je bent en blijft de taal-nazi van dit forum :D
En jij de taal-nazi-vrouw? :eyebrow:
 
Back
Naar boven