MuscleMeat

Pullups - Gangsta style ;)

Bezoekers in dit topic

Daaaamn, vet clipje man :cool:
 
Bruute clip man!
gheghe, vroeger trok ik me ook vaak op/af:) maar toch niet op die manier..:P
Respect!
 
Cool! Meer meer! :D
 
Echt wel knap, wou dat ik het ook kon.
Waarschijnlijk meer dan jaaaren training voordat je dit kan.
Hoe kan je zorgen dat je ook zulke spieruithouding en coördinatie creërt?
 
Vaak chinnen. Coordinatie zal komen met veel oefenen denk ik.
 
Allicht maar zou je in het begin jezelf niet al snel overbelasten. Zeker als je vaak op failure komt. Misschien meerdere malen per dag zoals het topic waarbij iemand in zijn keuken zich telkens even optrekt als hij voorbijkomt.
 
Ik zou niet gaan chinnen en daarbij ook nog rugtrainen in je normale schema. Denk dat je dan wel overbelast, aangezien je dan je lichaam(rug) geen rust/hersteltijd geeft. Met vaak chinnen bedoel ik om de dag, of elke dag, optrekken.

Lees dit bijv. eens als je zin heb. Grease the groove heet het, je kan er nog verder op googlen.
Grease the Groove for Strength: A Strength Training and Powerlifting article from Dragon Door Publications

edit: Ik zie dat je je post ge-edit heb. Dat is idd waar dit artikeltje over gaat ;)
 
Laatst bewerkt:
dam they are monkeys respect !!
 
Ik zou niet gaan chinnen en daarbij ook nog rugtrainen in je normale schema. Denk dat je dan wel overbelast, aangezien je dan je lichaam geen rust/hersteltijd geeft. Met vaak chinnen bedoel ik om de dag, of elke dag, optrekken.

Lees dit bijv. eens als je zin heb. Grease the groove heet het, je kan er nog verder op googlen.
Grease the Groove for Strength: A Strength Training and Powerlifting article from Dragon Door Publications

edit: Ik zie dat je je post ge-edit heb. Dat is idd waar dit artikeltje over gaat ;)

Zal ik zeker eens doornemen, merci! Ik was vroeger ook beter in chinnen maar toen deed ik ook nog niet zo veel krachttraining, ik deed wel bijna elke dag of toch regelmatig wat chins. Maar nu ik wat zwaarder ben geworden en overal wat meer massa heb merk ik toch dat die spieruithouding sterk verminderd is, dagelijks chinnen was dan ook niet meer mogelijk.
 
dit kunnen ze iig een stuk beter dan muziek maken

wel mooi filmpje
 
Sweat !....
 
wow impressive man !! wat een controle
 
explosieve gasten, wat die dude @ 1.00 doet ongeveer is ook echt gruwelijk zwaar.. tussen die 2 rekken
 
Back
Naar boven