XXL Nutrition

Pumba en Xunia's rattige logje

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Wordt morgen: een paar idioten hebben me zo nodig voor een online vergadering en dan ik niet weg...wel lekker in slaap vallen.:)

oke, je hebt het geld al wel ontvangen toch?
 
Kou is heerlijk om in te presteren. Maar als het warm is kak je zo in.
 
Voorlopig even een logstop tot ik weer normaal kan trainen.
Ik moet even mijn lichaam laten wennen aan de avond/nachtdiensten en de kou/warmte.:)
De laatste stukjes keelontsteking zijn zeer hardnekkig en lastig.

Greetzzzz
 
Zo. Eindelijk gewend aan mijn nieuwe zwaardere leven. Ik was totaal niet meer gewend om om 1.00 's nachts klaar te zijn met werken.
Het ritme is er nu weer ook gezien de PR's van vandaag.

Buiten
45m wisselsprint: 12m sprint, 11m kniehefsprint, 11m hakkebilsprint, 12m achteruitloopsprint. Gemiddeld 19,4km/u:D
Kniehefsprint 45m 20,1 km/u PR
Hakkebilsprint 17,0 km/u PR
triplejump in nat gras 5x verste 8,65m PR in gras


Binnen (alles per hand btw)
Db medley upr.row 5x12/press 5x12,5/shrugs 8x12,5/stiff dl 8x12,5/sq + press 5x12,5
Lying BB row 4x60/Hanging kneeraise 8x/twist 30x

Small grip bb curl 8x30/small triceps drukken 5x30/plate hammercurl 5x10

Crosstrainer 2,5 min./1 h BB snatch 3x30/1 h BB row 15x30

Powerclean & PP 5x40/GM 8x40/twist 16x40/kuithef 10x40/hangsn 3x40

Shotput sidebent 20x12,5

Chin BW +41kg: 1x PR (als mijn vrouw terug is van vakantie toch ff proberen. Ze weegt 55kg ongeveer;))

1 hand row 40x20

Comments: lekkere fitnesstraining.

Ga later nog wat uitlopen...km'tje of 10.:D
 
Laatst bewerkt:
Haha zou leuk zijn die pull-up. Nette training, behoorlijk intensief lijkt me.
 
Zit jij nu alweer pr's te zetten? Is dat wel verantwoord?
 
Haha zou leuk zijn die pull-up. Nette training, behoorlijk intensief lijkt me.

Thanx! Is wel een poging waard lijkt me.;)

Zit jij nu alweer pr's te zetten? Is dat wel verantwoord?

Mijn werk is een stuk intensiever. Was anderhalve week geleden bij de dokter geweest om te vragen of ik daar zou kunnen werken en het antwoord was ja. Ik heb deze week verder niet veel getraind, vandaar het tijdelijke slotje.
Ging best goed vandaag. morgen een baantraining.:)
 
Nice training dumba, welcome back. :D
 
Whooh, Dumba's back! Alweer heerlijk getraint zo te zien!
 
2x PR op ver en hinkstap.

Hoewel nog helemaal op van de ochtendtraining (post ik misschien later nog wel;), want dat was meer een boek als een training)

2,5 uur getraind met 2 rustdagen in het vooruitzicht...=werkdagen

Hinkstap 10,15m met van te voren 10m als doel en ook verspringen boven de 5m: 5,03m.

Goed gevoel na een pittig weekje.:)
 
De training van vandaag.

Crunch 2x15/1x20 Kogelstoot BP 4x50/8x50 PR
BP 8x50/10x50/2x15x50
Twist 20x4/Broomstick twist 20x4/Bent over twist 20x4/GM 10x4/rev.GM 10x4
Bor 12x40/front shrugs 12x40/fr/sq + uitstoot 5x40/rev.curl 5x40/kuithef 12x40/lunge 12x40
Hanging kneeraise 2x12xBW/1x27xBW (links/midden/rechts om zowel de onderste als de zijwaartse onderbuikspieren aan te pakken)

Db medley bor 8x17,5/shrugs 10x17,5/hammercurl 5x17,5/press 8x17,5/pec dec 6x17,5
Powerclean + PP 5x40/highpull 5x40/front shrug 12x40

Radiale flexie lev.bar 4x12x3,5
wristcurl 2x50x4Kuithef 50xBW
db kickback 2x30x17,5

Nog hinkstap, verspringen en 3 x40m sprints gedaan

5km uitloop met diverse obstakels.

Ging vrij goed allemaal.

Greetzzz:)
 
Aah, een BB-training!:D

Lekkere power clean makker:)
 
zijwaardseonderbuikspieren? heb ik die ook? xD
goed getraint.
 
Aah, een BB-training!:D

Lekkere power clean makker:)

Thanx! mag helaas nog niet deze oef. met meer als 50kg doen, maar de bedoeling is om die wel naar boven te brengen. Rond de 70/85kg.

zijwaardseonderbuikspieren? heb ik die ook? xD
goed getraint.

Thanx. Ja, die heb jij ook.;) maar die kun je eigenlijk alleen zo trainen of met de bent/over twist. Deze is wel effectiever.:)
 
Thanx! mag helaas nog niet deze oef. met meer als 50kg doen, maar de bedoeling is om die wel naar boven te brengen. Rond de 70/85kg.



Thanx. Ja, die heb jij ook.;) maar die kun je eigenlijk alleen zo trainen of met de bent/over twist. Deze is wel effectiever.:)

Haha oke, volgend jaar laatste 2/3 maandjes voor de zomer ga je mij begleiden met cutten en voor een goede core zorgen met die zieke work outs van je xD
 
Haha oke, volgend jaar laatste 2/3 maandjes voor de zomer ga je mij begleiden met cutten en voor een goede core zorgen met die zieke work outs van je xD

Is een goed plan.:)

De 7-kamp gaat nog een probleem op zich opleveren. Er is maar 1 persoon die dit doet en dat ben ik.:o
We gaan proberen om te kijken of ik de 7 afstanden:eek: individueel kan doen en daar dan een klassement van maken als ik de goedkeuring van het Masters-Platform daarvoor krijg; loop ik een volle ronde achter op de 1000m.;)
Nog even een km-uitloop gedaan.
 
Vandaag voor mijn werk alvast wat buitenwerk gedaan.

Kniehefsprint 19,2km/u
Verspringen uit stand en hinkstap vanuit stand.
Hinkstap met een 5m aanloop 8,3m.
Nog wat snelwandel en 70%sprints gedaan.

Begin toch wat ritme te pakken.:)

En daarmee is een einde gekomen aan de dbb-tijd. Ik heb begrepen dat een directe concurrent meekijkt en het voelt niet goed om hem te blijven voeden met allerlei info.
 
Laatst bewerkt:
Gewoon weer lekker loggen: boeien of een conc. meekijkt, want ik moet gewoon sneller zijn.:)

Heel relaxed getraind vandaag (per hand alle 1 hand oef) na een f****** werkweek van 70 uur

Db row 10x30/6x65
Chin met Kasia (56kg) 1x PR:D
Chins 3x5
Db kickb 2x5x35/3x45
Kogelstoot bp 2x8x40
Zittend frontpress 2x8x40
Gestrekte lat.side raise 2x4x22

Crosstrainer D1/D2/D3 10 min

Buiten nog 8x45m sprint + 500m uitloop gedaan.

Wandelingetjes met Jumba & Flappie van 3km tot besluit. Pieperdepiep dat was leuk.:p

Volgende week gelukkig maar 40 uurtjes werken, dus wat meer mogelijkheden om te trainen & te loggen.

Greetzzz;):D

Greetzzz;):D
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven