AndroidHealthClinic

Pumba en Xunia's rattige logje (3 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Vandaag de hinkstap geoefend. Kwam helaas niet verder als 8,50m.
5 sprints en 2x8 chins gedaan.
Morgen de grote test met de polsstok:eek: en dan voor het eerst verspringen en hinkstap in de (zand)bak.
Starten vanuit de blokken en horden ook nog.:)
 
Ah dumba heeft weer een log! suc6 met je doelen!
 
Heb je al een indoorwedstrijd gedaan? Waar train je eigenlijk?
 
Ah dumba heeft weer een log! suc6 met je doelen!

Thanx! Je bent nog altijd van harte welkom samen met rob.

Ik ben benieuwd hoe het polstokhoogspringen je zal vergaan. Lijkt me niet iets wat men zo 1,2,3 aanleert

Het lijkt me heeeel moeilijk. Ik ben nu al nerveus.:)

Polstok lijkt me ook lastig

Yep yep

Heb je al een indoorwedstrijd gedaan? Waar train je eigenlijk?

Bij SAV in grootebroek. De 1e wedstrijd zal waarschijnlijk het Clubkampioenschap worden.
De NK Outdoor lijkt me te vroeg 13/14 juni.
 
Hoe ging het polstokhoogspringen???

Een groot waterfestijn en harde wind. Het eerste half uur de aanloop met de stok in de bak gedaan. Ik zat meestal zo'n 15cm naast de bak.:(
Toen het eenmaal ging na 5x te zijn gevallen de eerste paar sprongen gewaagd.1,80-2,00-2,15-2,25 gehaald. De overige op 2,40-2,60 niet haalbaar meer door de gladheid van de baan. Long way to go.:)
Ik begrijp nu wel dat er tijdens de NK 35+ maar 2 deelnemers waren op dit onderdeel.:rolleyes:

Starts vanuit de blokken uitgetest. Hoog- en vergesprongen.
Spierpijn te over iig. Ik kwam ook weer niet echt makkelijk over de horden.
Ging er weer doorheen en dat kost snelheid en blauwe plekken.;)

Zal later nog even de training van vandaag beschrijven.
Beetje herstellen eerst.
 
Oke! Jammer van dat hoogspringen.. zal wel moeilijk mikken zijn op precies op de juiste plek te komen!
 
De training van vandaag. Ik heb net het gevoel alsof Badr Hari op mijn scheenbeen heeft staan beuken.;)

Het is een soort van full-body workout geworden.
1 hand db kickback 8x12,5/1 hand chin BW+15kg 2x (per hand)
1 h db press 8x17,5
Hyperextension 10x/2x15/25x Cruch 3x25/1x50
Wristcurl 2x50x10/1x30x40 Chins 5x6
GM 20x10/twist 20x10/Hangsnatch 3x10/Hangclean 3x10
1 hand BBpress 3x30/GM 10x30/Twist 16x30/Hangsn.5x30
1 hand BBpress 1x40 PR:)/GM 8x40/twist 12x40/Hangsn.4x40
Leaping SQ 3x5 BB curl 10x40 Stiff DL 10x40/kuithef 25x40
Hinks vanuit stand 20xBW Stappen op 60cm verhoging 10xBW
DB press 8x35/pec dec 6x35/shr 10x35/db bor 10x35/kuithef 10x35 (tot.)
Hanging Twist 20x/24x
Front hink jumps 6xBW Upr.row 8x40/hangcl 6x40/shr 15x40
4x2,5 min crosstrainer tempo's 10km/u,11,5/12,5/14kmu
Nog wat 1-en 2 benige box jumpsq gedaan op 60cm verhoging

Buiten
Sprints 3x70%x45m Hinkstapsprong 10x (7,8-8,65m)erg glad:D
Speerwerpen met 10kg stang

FF lekker rust.
Greetzzz:)
 
Goede training Dumba :D.
 
Oke! Jammer van dat hoogspringen.. zal wel moeilijk mikken zijn op precies op de juiste plek te komen!

Ja, dat wordt nog een heel probleem. Misschien maar eens een bril aanschaffen.;) Ben niet echt gewend om met die stok te lopen. Thanx sniper.
 
Haha. Jij hebt jezelf nogal belachelijk gemaakt hier.
 
Je hebt lef zeg dat je aan polsstokhoogspringen begint. Zou daar zelf nooit aan durven beginnen.

Wel een flinke lange fb training zeg. Wat is een hand bb press. Bankdrukken met een hand? En waarom een hand?
 
Je hebt lef zeg dat je aan polsstokhoogspringen begint. Zou daar zelf nooit aan durven beginnen.

Wel een flinke lange fb training zeg. Wat is een hand bb press. Bankdrukken met een hand? En waarom een hand?

Ik vind het zelf ook doodeng. Samen met de 60mH verreweg het moeilijkst, maar ja in de 10-kamp zit het nu eenmaal.:(

1 hand BB-press is het zelfde als de db-schouder press, alleen met het verschil dat een Barbel niet zo makkelijk op 1 schouder komt. Met een soort twist draai ik de BB op de schouder en dan pressen. Deze oefening was in het verleden (1910-1930 ong.) het 4e gewichthefonderdeel.:)
MP met 1 hand.;):)
 
goed dat je er weer bent , wat een ongelooflijke lange training man - nou ik kan niet anders zeggen dat je vanuit allerlei hoeken je lichaam heb aangepakt - zijn dit de trainingen die we nu regelmatig voorbij zien gaan komen - mooi - ik verheug me er al op - 1 hand bb press lijkt me niks - ook nog nooit gedaan
 
barbell zal wel een stuk zwaarder voor je polsen zijn dan wanneer je deze met een dumbbell zou doen. Is dat de reden waarom je het ook doet?
 
goed dat je er weer bent , wat een ongelooflijke lange training man - nou ik kan niet anders zeggen dat je vanuit allerlei hoeken je lichaam heb aangepakt - zijn dit de trainingen die we nu regelmatig voorbij zien gaan komen - mooi - ik verheug me er al op - 1 hand bb press lijkt me niks - ook nog nooit gedaan

Ja, dit soort trainingen op vrije dagen. Thanx!:)

barbell zal wel een stuk zwaarder voor je polsen zijn dan wanneer je deze met een dumbbell zou doen. Is dat de reden waarom je het ook doet?

Een beetje voor de balans. Je positie is zo anders als bij de db-press.
Is vooral voor de onderarmen, (twistje)schouders een pittige oefening.:)
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven