MuscleMeat

Pumba en Xunia's rattige logje (4 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Op een gegeven moment kwamen de handen er aan te pas. Het begin ging nog, maar naarmate het hoger werd, werd het steeds sTer. Het bergje stond in de Speelkuil tegenover het ingangspad. Leuk om zelf eens uit te testen misschien. Deed er 26 sec. over.;):) Bij zo'n run loop je helemaal voorover idd om niet naar achteren te vallen.

---------- Toegevoegd om 09:52 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:50 ----------



Het waren hele lange dagen, maar dat wordt beter nu, omdat iedere woensdag een vrije dag is. Powerclean is voorslaan zonder door je knieen te gaan. Beetje een snelheids/krachtoef. Het is wennen in het begin.:)

Bij een powerclean zak je wel degelijk door je knieen. vind het altijd wel appart een stukje in jou log te lezen!:)
 
Neem je je 5 vriendjes ook mee de kou in?

Nee, die zullen dan bevriezen denk ik.:( Ze zijn gewend aan 20 graden; zelfs als het waait gaan ze al onder mijn jas zitten.:)

Bij een powerclean zak je wel degelijk door je knieen. vind het altijd wel appart een stukje in jou log te lezen!:)

Thanx! Ik ben zo'n stijve hark bij de powerclean dat ik geen mm. door mijn knieen zak. Misschien zou het idd wel moeten. Zelfs toen ik nog aan gewichtheffen deed zakte ik niet.
Kreeg wel leuke reacties daarop in de trent van zoiets hebben we nog nooit gezien.:o
 
http://www.youtube.com/watch?v=6TlbDQUWs0s

Kijk dit filmpje eens! Ik las dat je ook aan kogelstoten doet. Powercleanen helpt, als je het goed doet. Op iedere oefening waarop explosiviteit nodig is.
Tis ook echt leuk om te doen man.

Ja, absoluut. Goed vb. Zal proberen wat meer techniek erin te smijten.;)

Vandaag een BIG-training, (=Bewust Ingehouden:o) i.v.m. een pittig werkdagje.
Een aantal oefeningetjes wel voluit, maar dat wijst zichzelf.

Zal morgen ook weer de andere logjes bezoeken; beetje rare werktijden deze week.

Biceps
Incline db curl
6x12,5
8x12,5

Ez Curl
6x24
8x24
10x29
6x50

Hammercurl
2x8x12,5
1x42,5 PR

Medley
Hameercurl 5x12,5/crucifixcurl 5x12,5/zottmann curl 5x12,5

Triceps
Db Kickb
2x6x12,5
3x45

Lying french press
2x6x12,5

Vanuit nek drukken 1 hand
2x6x12,5

met 2 handen 6x30

Vooruit lopende oefeningen (verkort lekker de rest van de week;):))

DL
30x50
20x50

Chins
2x5

Crunch
2x15

Sidecrunch
2x15

Hieperdepieperextensions
2x15

Snelwandelsprint 45m in 9,7 sec=16,7km/u

Moest ff benadrukt worden. Ik kan langzame fietsers inhalen (hi hi)

Morgen lekker vrij; alle woensdagen trouwens, dus ik verwacht morgen een paar pittige PR's.

Quotje van dumbi: veel te druk om je zo in te spannen...het is zzzzz-weer:)
 
Lekkere training Dumba, goed dat je soms eens tussendoor kan gaan heffen!:D
 
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ik hoop dat het deze keer zichtbaar is, maar dit is de auto die mijn vrouwke graag wilt hebben. En ik ook voor de zondag. Bedankt voor het doorsturen.:):):):):):):):):):)

Een klein racemonstertje.
 
Daar ga jij toch niet in rijden? In zo een vrouwenauto?
 
Daar ga jij toch niet in rijden? In zo een vrouwenauto?

Het heeft gewoon iets bijzonders. Een mooie voorkant en een hele aparte styling.:)
Shit, ik moet weer aan het werk. 0,7 liter motor met 101pk= 143pk per liter:);)
 
Laatst bewerkt:
pk deel je toch door het gewicht, zoveel pk per kg
heeft toch niets te maken met liters benzine :p
of ben je een zuinige Nederlander :D
 
pk deel je toch door het gewicht, zoveel pk per kg
heeft toch niets te maken met liters benzine :p
of ben je een zuinige Nederlander :D

Klopt, het ging er meer om om te laten zien wat een power er in zo'n klein motortje zit. De meeste auto's halen amper 60pk per liter. Het wordt niet mijn auto, maar die van Kasia...loopt 1 op 18, de mijne 1 op 8.;)

Heel rustig aan gedaan i.v.m. de atlketiektraining van vanavond. Ik hoop vanavond binnen 10 minuten 3 PR's neer te zetten, want dan ga ik weer lekker naar huis. (niet mijn weer om zwaar te trainen:()

Rug
Chins BW+15kg:3x Bw 3x5

Lying BB-row
2x8x30
6x50

Db row
3x8x35

Schouders
Zittend frontpress
6x40
6x45

Zittend nekpress
8x45

Gestrekte lat.side raise
3x5x12,5

Frontshrugs
2x12x70
2x20x50

Medleytime onder toeziend oog van reusje Jumbo
Powerclean & PP 3x50/lunge 20x50/jump squat 5x50
Lunge 20x80;):D/jumpsq 2x80
PP 8x40/lunge 12x40/wide front shrugs 10x40

Tot besluit nog decline leg & kneeraise gedaan 100hh totaal.

Ga zo de laatste 2 grippertjes wegbrengen.

Ik zelf zou overigens voor de Ford GT 40 gaan uit 1963 met een topspeed van 353km/u, maar ja ff doorsparen en een automaat in laten bouwen. Schakelen no way.:)
 
Dat is wel veel vermogen voor zo'n moter. Heb een 2.0L met 130pk dat scheelt al niet veel meer dus.

Wat is het eigenlijk voor auto, merk/type?
 
Een log is geen chat
Een log moet niet verwart worden met een chat. Het is de bedoeling dat je data over je vorderingen bijhoudt, en dat anderen (opbouwende) kritiek geven, je helpen, of wat van je kunnen leren. Als een log teveel begint te lijken op een post-opkrik koffieklets dan komt er ook een slotje op.

Praten over een nieuwe auto kan in allerlei.
 
Was de mijne maar weer sportief. Die kon echt goed cleanen en pressen met die gare splitstep. Nu heeft ze al spierpijn na 5km wandelen.:o:)
 
vrouwen die fanatiek sporten hebben wel iets aantrekkelijks! Denk ook niet dat ik zou kunnen leven met een vrouw die niet sport.
 
Hmm... een klein beetje gespierd mag wel...

[afbeelding niet meer beschikbaar]
Zoiets liever niet


Sorry voor de topic vervuiling Dumba
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven