Fitness Seller

Pumba en Xunia's rattige logje (4 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Iets met overbelasting misschien?
 
Iets met overbelasting misschien?

Nee, was dat maar waar. Het is helaas een chronisch iets, maar met aanpassing van de voeding schijn je er redelijk mee te kunnen leven.
Het is een spasme in het darmsysteem en wat vreemde uitsteeksels, waardoor niet alles even gemakkelijk er uit komt.
Het was zeer pijnlijk de afgelopen 2 weken, maar het kan weer redelijk in orde komen.
Ik had zelfs even het gevoel dat er iets helemaal fout was en dat het zou gaan bloeden e.d.
 
doe nog even rustig dan man, succes met je herstel.
 
doe nog even rustig dan man, succes met je herstel.

Thanx! Doe ik ook. Kan toch niet veel die 2% energie die ik nog over heb door het constante vechten tegen mijn lichamelijke ongemakken van de afgelopen 9 maanden.
Ga zo wat loop/fietswerk doen.:(
Het hoogtepunt kwam 2 weken geleden toen Flappie overleed aan een blaasverstopping.
Feest zo'n jaar.

Vanochtend nog wel borst/buik gedaan. Schrijf de getallen vlpg maar niet erbij.;)
 
Laatst bewerkt:
@snoob: ik heb per PM idd een foute uitspraak gedaan die ik natuurlijk nooit hard kon maken. Excuses daarvoor.
En zeker zonder AS gebruik diep respect voor je prestaties.

rumor has it: Snoob aan de AS ???

:D
 
thanks voor je pm!
 
hmm.. waarom gaat dit topic steeds open en dicht ? :D
 
Rustig aan doen hé makker..blessure's zijn niet echt prettig:p

Je hebt mijn steun!:)
 
Rustig aan doen hé makker..blessure's zijn niet echt prettig:p

Je hebt mijn steun!:)

thanx:)

Wat scheelt eraan :(

Kan niet slapen van de darmkrampen en de keelpijn. Ik kom net uit het ziekenhuis en dacht dat alles direct weer goed zou zijn.
Alleen goed 24 uur slapen daar heb ik zin in en dan opnieuw zonder pijn verder gaan.:o

Waarschijnlijk volgt er nog een volgende ziekenhuisopname om alles door te lichten...zucht
 
Laatst bewerkt:
Je bent niet te volgen jij...........

Vaag shit man met jou
 
Je bent niet te volgen jij...........

Vaag shit man met jou

Heel vaag ja. Wist ik zelf maar wat het precies is, dan valt er mss mee te leven. Weer 1 uurtje geslapen. Vandaag weer naar de dokter en dan verder zien....:mad:
D8 zelf vorige week dat het finish was zo'n pijn als het deed.
Maar goed vandaag weer rustig met trainen beginnen.:o
 
Je gaat niet zomaar dood he. Als je in paniek raakt lijkt het alleen maar erger, succes!
 
Laatst bewerkt:
thanx:)



Kan niet slapen van de darmkrampen en de keelpijn. Ik kom net uit het ziekenhuis en dacht dat alles direct weer goed zou zijn.
Alleen goed 24 uur slapen daar heb ik zin in en dan opnieuw zonder pijn verder gaan.:o

Waarschijnlijk volgt er nog een volgende ziekenhuisopname om alles door te lichten...zucht

veel beterschap gewenst!
 
ik voel een slotje aankomen.
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven