Fitness Seller

Pumba en Xunia's rattige logje (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Wat is Kasia? Een soort kettle- of dumbbell ofzoiets ???
 
Wandelingetjes met Jumba & Flappie van 3km tot besluit. Pieperdepiep dat was leuk.:p

:roflol:

Goed dat je weer gaat loggen man. Ben je niet bang dat de concurrentie toch dingen gaan kopieren uit je trainingen?
 
Idd alsof de concurrentie meekijkt. Laat ze dan maar meteen wat krachtwerk doen.

Welcome back... en nu niet meer weg gaan.
 
Wat is Kasia? Een soort kettle- of dumbbell ofzoiets ???

Mijn vrouw:o;):D

:roflol:

Goed dat je weer gaat loggen man. Ben je niet bang dat de concurrentie toch dingen gaan kopieren uit je trainingen?

Ik heb hem uitgenodigd voor de meerkamp; ik mag die niet alleen doen. Misschien durft hij ook wat te schrijven. Zou leuk zijn.:)

Idd alsof de concurrentie meekijkt. Laat ze dan maar meteen wat krachtwerk doen.

Welcome back... en nu niet meer weg gaan.

Thanx! Ik heb nogal makkelijk kopieerbare trainingen.:eek:
Er komen weer heel wat medleys aan. Zal maar gewoon blijven deze x.;)
 
Welcome back Dumba:D

---------- Toegevoegd om 16:01 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:01 ----------

Wat is Kasia? Een soort kettle- of dumbbell ofzoiets ???

Dat is Dumba's vrouwke :)
 
Vandaar dat je je eigen trainingsschema en filosofieën moet ontwikkelen. :D
Kunnen mensen wel klakkeloos kopiëren maar aan een op maat gemaakte schema's hebben ze niks aan. :) (ieder reageert anders op een oefening en doet wel iets anders etc etc)
 
Aah Dumba, welcome back makker!:D

Mooie training al! Gripper valt me erg goed:)
 
wederom succes met trainen en loggen!
 
welkom terug, knal ze !
 
Welcome back Dumba:D

---------- Toegevoegd om 16:01 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:01 ----------



Dat is Dumba's vrouwke :)

Thanx! En ja...belofte maakt schuld. Moest het gewoon proberen deze Kasiachin.;)

Vandaar dat je je eigen trainingsschema en filosofieën moet ontwikkelen. :D
Kunnen mensen wel klakkeloos kopiëren maar aan een op maat gemaakte schema's hebben ze niks aan. :) (ieder reageert anders op een oefening en doet wel iets anders etc etc)

Klopt. De meesten hebben geen ruk aan mijn trainingen om ze te kopieren.

Aah Dumba, welcome back makker!:D

Mooie training al! Gripper valt me erg goed:)

Dank je. Zijn goede grippers om mee te starten.

wederom succes met trainen en loggen!

Thanx!:D

welkom terug, knal ze !

Poepie laten ruiken die gasten.

Vandaag Borst, buik en onderrug gedaan.

Borst
Kogelstoot BP
6x40
8x40
6x45

Kogelstoot db BP eerst l dan r.
2x16x12,5

Flye
2x15x12,5

Onderrug
Powerclean
2x60
3x55
4x50
2x70

Hypers
3x15

Rev.hypers
3x15

Buik/onderrug
GM 15x24/twist 16x24/rev.gm 15x24/Twist 16x24/GM 15x24

Buik
HKR 3x8
HLR 3x8
Hanging twist 3x20

Relaxte training.

Er werd me gevraagd of ik af en toe ook wat kleine buiten avontuurtjes wou beschrijven. OK.:)

Afgelopen vrijdag was op mijn werk de 2e machine stuk, dus liep de werkdag 4 uur uit en was het 3.45 uur 's nachts dat ik thuiskwam:eek: i.p.v. 23.30 uur.

De volgende dag toch met Kasia (mijn levende gewicht ;)) naar Schoorl gegaan na een invalbeurt op mijn werk van 11.00-15.00.
Daar aangekomen een berg gezocht die stukken steiler was als de Klimduin zo'n 60% stijging en die opgerend. Helemaal naar de klote en toen langs het Muizenpad.:):):)

We gaan volgende week zo'n bordje maken met Rattenweg o.i.d.

Mocht je dus van de Schoorlseweg afraken en omhoog gaan. Dat bordje is dus van mij afkomstig.:p;)

Vandaag een relaxtere werkdag van 12.30-21.00
 
54 graden helling dus, lijkt me wat te steil om te beklimmen. Ook al is het dan zand, alle hellingsgraden boven de 45 graden zorgen er voor dat je lichaam in principe naar achteren helt.
 
Dat zijn lange dagen die jij draait. Zijn die powercleans een beetje te doen? Nooit eerder gedaan, lijkt me zwaar.
 
54 graden helling dus, lijkt me wat te steil om te beklimmen. Ook al is het dan zand, alle hellingsgraden boven de 45 graden zorgen er voor dat je lichaam in principe naar achteren helt.

Op een gegeven moment kwamen de handen er aan te pas. Het begin ging nog, maar naarmate het hoger werd, werd het steeds sTer. Het bergje stond in de Speelkuil tegenover het ingangspad. Leuk om zelf eens uit te testen misschien. Deed er 26 sec. over.;):) Bij zo'n run loop je helemaal voorover idd om niet naar achteren te vallen.

---------- Toegevoegd om 09:52 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:50 ----------

Dat zijn lange dagen die jij draait. Zijn die powercleans een beetje te doen? Nooit eerder gedaan, lijkt me zwaar.

Het waren hele lange dagen, maar dat wordt beter nu, omdat iedere woensdag een vrije dag is. Powerclean is voorslaan zonder door je knieen te gaan. Beetje een snelheids/krachtoef. Het is wennen in het begin.:)
 
wat zijn kogelstoot bench presses precies ?
 
Toch weer je logje ge'opend? :D
 
Succes met trainen :D

Thanx!:)

Als je maar niet weer het hazenpad neemt ;)

...het rattenpad koos ik even, maar nu t/m de NK's lekker loggen.

Toch weer je logje ge'opend? :D

Yep.

Vandaag een uurtje eerder vrij ter compensatie van het nachtwerk:eek: en direct daarna de 4 uurtjes op zaterdag; had net zo goed daar kunnen overnachten.

Met mijn werkkleren en werkschoenen (echt niet gemaakt om mee hard te lopen:o) 2 km gejogd in de pauze en nog wat containerchins, containerdips en snelwandelen met 2 containers achter me gedaan...ook nog zonder containers. Bruut snel met die klompen aan mijn poten btw. Er stonden heel wat collega's die zeiden. Kom op, nog sneller of :eek:.
Heb toch wel fun op mijn werk, ook al is het af en toe best lang en zwaar.
Ach ja, ik sjouw iig geen vlees zoals...;):D
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven