AndroidHealthClinic

Pumba en Xunia's rattige logje (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
als cancellara niet meedoet
maak je een kans

Die fietst; ik moet het hele stuk hardlopen (of lopen:o)
Morgen wsl weer een krachttraining. Kijken of ik nog 50kg van de grond krijg...it's been a while.;)
 
Lekker de Ronde gelopen. Conditie is nog erg slecht, dus dat wordt hard werken de komende tijd. De medicijnen schijnen ook superslecht te zijn voor de conditie, dus hopelijk ben ik daar over een paar maanden vanaf.:o
 
Klote

Mijn beste maatje van de afgelopen jaren heeft afgelopen donderdag zelfmoord gepleegd na een depressie van 2 jaar. Hoewel hij het vaak verteld heeft te gaan doen is dit toch een enorme shock voor mij en zijn familie. Ik moet dit echt ff verwerken. Rust zacht maat.
 
dit zijn altijd vervelende momenten - vooral voor familie , vrienden
die toch altijd met een wrange nasmaak achterblijven
 
dit zijn altijd vervelende momenten - vooral voor familie , vrienden
die toch altijd met een wrange nasmaak achterblijven

Het gekke is dat hij een week geleden best positief was en nog wou komen kijken naar die wedstrijd die ik volgende week ga doen.
Bij hem thuis moest ik altijd ff de hinkstap laten zien, omdat hij daar happy van werd. Hij had een mooi stolpboederijtje (ruimte genoeg dus) en laat een vrouw en 3 kids achter.
 
Gecondoleerd Marco

Bedankt Mark. Suc6 morgen. En ik heb nu ook wat extra motivatie om volgende week voor Walter een mooie prestatie neer te zetten. Dat zou hij leuk vinden.:)
 
1e plaats bij de Masters 35+ hinkstapsprong en 2e overall. Het hoog-en verspringen heb ik laten schieten; doe ik 28 mei bij mijn thuiswedstrijd wel weer. Geplaatst voor evt. NK.:)
Verder dagelijks 30 minuten op de crosstrainer vanaf morgen en de gewichttraining weer voorzichtig hervatten om de conditie te verbeteren.
 
Congrats!
 
28 mei wil ik keihard 1.000+ punten halen om goed mee te draaien in het circuit.
Die dag: kogel 19.30 uur/ver 19.45/discus en hoog 20.15.
Vooral dat laatste zal grappig zijn, omdat ik eerst een discusworp, dan een hoogtesprong, dan weer discus,etc.;)

Vanmiddag een duurloopje om de Ronde van Venhuizen voor te bereiden.:)
 
idd een voormalig strongman die hinkstapt - mooi toch
lekker bezig mattie
 
idd een voormalig strongman die hinkstapt - mooi toch
lekker bezig mattie

Thanks Ove. Ik vind het zelf ook wel mooi om lekker bezig te zijn in het circuit. En er zijn genoeg leuke wedstrijden waarbij ik toch nog een beetje kanshebber ben.:)
 
Gewoon lekker strijden tegen jezelf, en zodoende jezelf verbeteren. ;)
 
Gewoon lekker strijden tegen jezelf, en zodoende jezelf verbeteren. ;)

Zeker weten.
25 minuten buiten (hard) gelopen. Met al die korte afstanden (ver,hoog,hss:aanloop 30m en af en toe een rondje atletiekbaan 400m was dit wel een straf.Pffff

Binnen: 3min.crosstrainer/kogelstoot BP 5x20/crunch 20x/conc.curl 8x7,5/cr.tr.3 min./kogelstoot BP 6x25/crunch 20x/conc.curl 8x10/cr.tr.3 min./twist 30x/ballistisch BP 8x25/kneeraise 20x/cr.tr.3 min.

Afgesloten met;)
Hakkebillen 20x25/knieheffen 20x25/lunge 10x25/schaatspas 10x25/hinkhupsen 10x25

Dat was volgens mij 2 maanden terug sinds de laatste gewichttraining.
Vandaar ook lekker licht gestart en gericht op atletiek en niet op kracht.
Woensdag 2,5km wedstrijdje...oef.:)
 
Lekker, lekker er is weer getraind!:D
 
Hey dumba, heb je 2 maand lang helemaal niets aan krachttraining gedaan of enkel erg lichtgewicht? Want helemaal niets aan krachttraining doen lijkt me dan ook niet goed voor de spieren. Corrigeer me als ik fout zit, ik ben immers ook geen expert :)
 
Lekker, lekker er is weer getraind!:D

Ha ha.

Hey dumba, heb je 2 maand lang helemaal niets aan krachttraining gedaan of enkel erg lichtgewicht? Want helemaal niets aan krachttraining doen lijkt me dan ook niet goed voor de spieren. Corrigeer me als ik fout zit, ik ben immers ook geen expert :)

Ik doe voornamelijk atletiek en dan zijn gewichten wat minder nodig.
Maar ik heb de smaak weer te pakken, dus de gewichten gaan ook wel weer omhoog.:)
 
Thanks Ove. Ik vind het zelf ook wel mooi om lekker bezig te zijn in het circuit. En er zijn genoeg leuke wedstrijden waarbij ik toch nog een beetje kanshebber ben.:)

dat is vaak ook het belangrijkste - fun hebben om competitie gericht bezig te zijn
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven