XXL Nutrition

Pumba en Xunia's rattige logje (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Ziet er weer goed uit, kan zo weer eerst eens oefeningen opzoeken.
 
Wederom goede training. Verwacht dat die gewichten komende weken omhoog zullen schieten! :)
 
Meneer u bent goed bezig. sterk hoor:D:D:D
 
Een 65 kg dumbbell kickback kan toch helemaal niet :roflol:
 
:roflol: thanks man, ik kan weer met n gerust hart naar mn bedje toe
 
lekkere training weer kerel, hoe ging het met de schouder...
 
Hahaha, daar gaan we weer!
@Dumba: post een filmpje man!
 
btw... met rugby training moet ik jawel... hakkebillen, wahaha.... ik hoorde het en gek genoeg kwamen de namen dumba en hummer in me op...
 
Zorg je er wel voor dat ik niet als "pro hakkebiller" word neergezet..?!!! :eek:
 
btw... met rugby training moet ik jawel... hakkebillen, wahaha.... ik hoorde het en gek genoeg kwamen de namen dumba en hummer in me op...

bij het jiu jitsu kwamen de hakkebillen regelmatig naar voren als oef - nooit zo'n punt van gemaakt eigenlijk - door D denk ik er nu anders over

kogelstoot bp - hoe doe je deze dan
 
Ziet er weer goed uit, kan zo weer eerst eens oefeningen opzoeken.

Ha ha. ;)

Wederom goede training. Verwacht dat die gewichten komende weken omhoog zullen schieten! :)

Dat verw8 ik ook wel.:)

Meneer u bent goed bezig. sterk hoor:D:D:D

Dank u mevrouw.:)

Dat is de befaamde ratpower. Je bent niet de eerste en vast niet de laatste:

OT:
Goed te zien dat je progressie boekt ondanks er een tijdje niet 'vol' tegenaan te zijn geweest.

---------- Post toegevoegd Wed 28 Sep 2011 om 23:58 ----------

Ik krijg serieus de slappe lach van die logjes weer doorlezen. Echt hilarisch, thanks man!

Gelukkig maar.;)

lekkere training weer kerel, hoe ging het met de schouder...

De schouder houdt het wel. De tri zat vol.:)

Hahaha, daar gaan we weer!
@Dumba: post een filmpje man!

For old time sake.;)

btw... met rugby training moet ik jawel... hakkebillen, wahaha.... ik hoorde het en gek genoeg kwamen de namen dumba en hummer in me op...

Ha ha. Dat is wel een goeie. En Hum is gek op hakkebillen.:o:)

Zorg je er wel voor dat ik niet als "pro hakkebiller" word neergezet..?!!! :eek:

bij het jiu jitsu kwamen de hakkebillen regelmatig naar voren als oef - nooit zo'n punt van gemaakt eigenlijk - door D denk ik er nu anders over

kogelstoot bp - hoe doe je deze dan

Kogelstoot bp is medium grip en dan langzaam laten zakken en bij het raken van de borst heel explosief uitstoten.

De kickback en row voer ik niet uit met een knie op het bankje, zodat ik wat meer ruimte heb om te smijten. Oepsie geheimpje verraden. Mss kom ik daarom met wat zwaardere gewichten aanzetten. Knie hoeft ook helemaal niet op het bankje, want het gaat om de kickback of de row.
Vervelend btw dat ik geen internet nog thuis heb, want ik kan nergens op reagerahhh.:D

Vandaag te lang gewerkt. (en daar heb ik een hekel aan:o) Mss ga ik zo nog ff achter de gewichies hangen.

---------- Post toegevoegd Thu 29 Sep 2011 om 19:14 ----------

Je bent goed bezig geweest man!

Bedankt.:)
 
hahahaha, jezza heeft u last van tijd te veel???
 
+1, ik kom uit allemaal vergaderingen. Ik ben helemaal klaar met vandaag:o
 
De oude logjes:o van dumba ophalen!! uuuhhh daarom!!
 
Die logjes staan ieder member die langer dan twee jaar lid is hier nog helder voor de geest, geloof me. Dat kost een minuutje. Zegt iemand trouwens die pas 9 maanden lid is, duizenden posts heeft gemaakt en bijna op een gemiddelde van 14 per dag komt.

Oeps er is een een beetje uit zijn hum:rolleyes: u moet het toch zoeken, maarre re wie ere toekomt toch:p. Wat is uw probleem?
 
Er is helemaal geen sprake van een probleem? Een member stelde als enige, terecht, vraagtekens bij de betreffende db kickback in tegenstelling tot nagenoeg alle andere zoete koek slikkers, log slijmballen en goed getraind leden. Dat deed mij herinneren aan de tientallen andere members die in verleden vraagtekens hadden.

Kijk slim dat je de tekst even hebt veranderd:)
Het was gewoon even een geintje als snelle observatie van het logje . Maar mensen mogen toch wel een nieuwe kans krijgen? Ik snap het probleem echt niet. maar-ja wie ben ik, o-ja die rare die 9 maanden om de hoek komt kijken, dan mag ik niks zeggen. Ik zal het onthouden als ik Jezza ergens tegenkom.


Sorry Dumba, ik laat je log nu met rust;)
 
hey dumba heb je tips voor mij voor de kickbacks ik kan ze maar met 8kg of zo maar bankdrukken gaat wel goed

groet
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven