MuscleMeat

Pumba en Xunia's rattige logje (5 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
goede training weer!
 
nice training, veel oefeningen ken ik niet. Welke spiergroep heb je precies vandaag aangepakt? (Borst en ..)
 
sow jij gooit met namen waar ik nooit van heb gehoord, doe je aan atletiek oid ?? Zal vast wel ergens in je logje staan..
 
lekkere training. Beter dat je afspraak naar vrijdag gaat. Heb je tenminste veel tijd voor haar!:)
 
sow jij gooit met namen waar ik nooit van heb gehoord, doe je aan atletiek oid ?? Zal vast wel ergens in je logje staan..

Dumba is toch wel een bekende naam hoor, in het hink-stap-sprong-wereldje.:rolleyes:
 

Thanks meis.:)

sow jij gooit met namen waar ik nooit van heb gehoord, doe je aan atletiek oid ?? Zal vast wel ergens in je logje staan..

Het is plyometrie en is een soort van training ter voorbereiding op wedstrijden, zoals atletiek, voetbal, volleybal etc. Vooral om de sprongkracht te bevorderen.:) In mijn geval is het voor atletiek. 60m, ver- en hinkstapsprong. Je had het dus goed.;)

lekkere training. Beter dat je afspraak naar vrijdag gaat. Heb je tenminste veel tijd voor haar!:)

Bedankt maat; het moet idd niet een afragafspraak worden.:D

Dumba is toch wel een bekende naam hoor, in het hink-stap-sprong-wereldje.:rolleyes:

Ha ha. Met 1x een wedstrijd hinkstapsprong zal dat nog wel meevallen.:o
Met google kom je die combi nog tegen ook.:D Toen zat ik duidelijk niet in een flow.;)

wie wel ?



denk je ?

wat een vragen weer.... :D

Wie wel? De atleten die ermee te maken hebben.;)

Oh bijna vergeten...rustdag vandaag en mss morgen ook.
 
Laatst bewerkt:
veel oefeningen dumba hoe lang ben je trouwens met zo'n training bezig:D
 
Dus je traint ook vooral op kracht evegoed ?
 
Dus je traint ook vooral op kracht evegoed ?

Nu nog wel, maar als het seizoen gaat beginnen alleen nog op souplesse. dan worden het zeg maar 15 reppers en veel snelheidstrainingen.:)
 
op wat voor niveau zit je ? niet dat ik er gek veel verstand van heb
 
Bedankt Bart. Ze is op woensdag dj voor een radiostation en voordat we dan lekker samen kunnen zijn is het 22.00 en als dan morgen om 7.00 de wekker gaat lijkt me niet handig.;)

Voor welk radiostation? :rolleyes:
 
Ik zie geen gewichten en geen foto's van de chick?
 
Kom op Marco die pull over kan toch een flink stuk zwaarder. Jij moet 30kg easy kunnen hebben. ;)
 
Kom op Marco die pull over kan toch een flink stuk zwaarder. Jij moet 30kg easy kunnen hebben. ;)

idd marco - dat zijn toch een beetje lady's weights - laat je niet teveel afleiden he

mind/muscle/focus :rolleyes:
 
op wat voor niveau zit je ? niet dat ik er gek veel verstand van heb

Pff. Moeilijk om te bepalen. Ik merk het in april wel.;)

Voor welk radiostation? :rolleyes:

Is gewoon vrijwillig 3 uurtjes per week. d8 iets van radio Hoorn.:)

Ik zie geen gewichten en geen foto's van de chick?

2 rustdagen...stond ook al in mn log. No picca's.

Kom op Marco die pull over kan toch een flink stuk zwaarder. Jij moet 30kg easy kunnen hebben. ;)

idd marco - dat zijn toch een beetje lady's weights - laat je niet teveel afleiden he

mind/muscle/focus :rolleyes:

Ben ik het helemaal mee eens als ik massa zou moeten bouwen, maar in dit geval dus niet, omdat ik massa moet verliezen en idd 40kg lukt ook wel.

Concentration curlzzz
3x5x13
2x5x16
2x5x18
1x5x20

Overgangsoefening
Sprintercurl/cruc. curl/2 h kickb/bb curl/bb extension
12x10/6x10/12x10/8x30/8x30

2 hand seated extension
2x10x16
1x12x20

Tri-dips
4x12

Wall crunch
4x15

Crunch
6x15

Knieheffen
3x15

Roman chair
2x10

Hyperext
5x12

Greetzzz & goed weekend;):D
 
Nice train, hoewel ik niet alle oefeningen ken..:o
Jij ook fijn weekend!:)
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven