Fitness Seller

Pumba en Xunia's rattige logje (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
had niet anders van je verwacht met dat hagel buiten te gaan trainen;):)
 
geweldig bezig man!

Bedankt Hendrie. Jij gaat ook lekker.:)

Keihard bezig man. Heb je een reden om de training te skippen vanwege slecht weer, verzin je zelf een waanzinnige training.
Pffff ben al kapot na het lezen. hahahaha

Ik had al 2x in de hagel hardgelopen; ik d8 deze x ****...nu ff niet.;):D
Thanks mate.:)

had niet anders van je verwacht met dat hagel;):)

Haha. Het lijkt wel alsof de 1e hagel valt als ik mijn hoofd buiten de deur doe. Morgen weer lekker buiten trainen. Het is toch rustig op mn werk dus morgenmiddag lekker vrij.:D
 
Goed bezig met je sprinttrainingen bro!


En lekker uitgebreide set bij je training gister ^^ joggen met 30kg in de nek lijkt me heavy
 
Hehe looptrainingen zijn echt goed!

Ik had voorheen ook zo een sprintschema op internet gevonden, echt toptrainingen! Hamstrings zijn daarna helemaal kapot ;)
 
even niet gereageerd, maar ik lees wel mee hoor :) trainingen zijn weer mooi intensief laatste dagen! wanneer staat de volgende wedstrijd op de planning?
 
Goed bezig met je sprinttrainingen bro!


En lekker uitgebreide set bij je training gister ^^ joggen met 30kg in de nek lijkt me heavy

Bedankt man. Ik ben weer lekker aan het medleyen, anders kan ik helemaal geen KT meer doen en goed voor mn conditie.:) Binnenkort joggen met 40-100kg.

Hehe looptrainingen zijn echt goed!

Ik had voorheen ook zo een sprintschema op internet gevonden, echt toptrainingen! Hamstrings zijn daarna helemaal kapot ;)

Ja, lopen op deze manier is lekker. Ik heb wat schema's van anderen in een blender gedaan, gemixed en daar een leuk schema van gemaakt.:D

even niet gereageerd, maar ik lees wel mee hoor :) trainingen zijn weer mooi intensief laatste dagen! wanneer staat de volgende wedstrijd op de planning?

Haha. In april begint het Schadenbergcircuit. Ik ga daar als hoofdonderdelen 100m, ver-, en hinkstapspringen doen. Als bijonderdelen speerwerpen, hoogspringen, kogelstoten en discus.
Daarvoor nog een paar hardloopwedstrijdjes van 2,5km.

Vandaag was het voor de verandering niet aan het hagelen:o, .....maar aan het regenen.;)

3 korte sprints (goede techniek) armen in 90 graden hoek, knieen opgetrokken en dan tegen die wind inbeuken)
2 medium sprints
1 lange sprint
kniehefsprint
hakkebilsprint
steigerung

Binnen nog wat medleys gedaan
-Kuitheffen 12x30/jump sq 3x30/schaatspas 12x30/Goodmorning 8x30/twist 20x30/kuitheffen 12x30
-Sprint op de plaats 8x30 per been/hakkebillen 12x30/twist 12x30/schaatspas 12x30/hupsen 15x30
-MP 8x30/lunge 12x30/GM 6x30/jump sq 3x30/kuitheffen 12x30
-Reverse curl 6x40/MP 6x40/twist 16x40/GM 6x40/kuitheffen 12x40
-upright row 8x40/front shrug 10x40/C&P 2x40/twist 10x40/crunch 15x/knieheffen 15x/heupheffen 12x/wallcrunch 15x

De sprint begint echt te verbeteren.:D
 
hoelang doe je over zon training? lekker bezig geweest horo!
 
nice train dumba! Voer je 1 regel in 1 x zonder rust uit?
 
Pffff je bent weer hard bezig geweest man. Klasse.
 
Lekkere trainingen bro! Nederlands kampioen in de making
 
Lekker op conditie getraind vandaag en maar liefst 1 volle set met de gewichten gedaan. Maar wat voor set:eek:

20 min snelwandelen @ 8-9km/u
20 min wandelen

Joggen met 45kg in de nek 2 min./kuitheffen 12x45/MP 8x45/crunch 25x/wallcrunch 15x/Goodmorning 6x45/discus 3x5/1 hand gestr lat side raise 8x7,5/kuitheffen 12x45/twist 16x45/crunch 15x/wallcrunch 15x/knieheffen 15x

Nu ff op chillstand. Zo'n loopweekje hakt er toch wel in.;):)

---------- Post toegevoegd Fri 16 Dec 2011 om 19:30 ----------

Lekkere trainingen bro! Nederlands kampioen in de making

Haha. Daar gaan we voor toch.;):D
 
Goeiemorgen! Dat binne sterke goodmornings!
 
fuark dat is geen set... Dat is 6 x dood gaan :p..

Hier is de chill stand nu ook ingeschakeld:D weer genoeg geweest voor deze week :)
 
Lekker op conditie getraind vandaag en maar liefst 1 volle set met de gewichten gedaan. Maar wat voor set:eek:

20 min snelwandelen @ 8-9km/u
20 min wandelen

Joggen met 45kg in de nek 2 min./kuitheffen 12x45/MP 8x45/crunch 25x/wallcrunch 15x/Goodmorning 6x45/discus 3x5/1 hand gestr lat side raise 8x7,5/kuitheffen 12x45/twist 16x45/crunch 15x/wallcrunch 15x/knieheffen 15x

Nu ff op chillstand. Zo'n loopweekje hakt er toch wel in.;):)

---------- Post toegevoegd Fri 16 Dec 2011 om 19:30 ----------



Haha. Daar gaan we voor toch.;):D

Leuke training, ik denk dat ik hier veel kan bijleren. Vorig jaar was ik er nl nipt door op atletiek(sportschool) en dit jaar wil ik toch wat zekerder zijn :)
Succes nog met je trainingen.
 
Je hebt je rust zeker verdiend als ik zie wat je deze week weer allemaal uit dat lijf van jou hebt geperst :thumbs:
 
Goeiemorgen! Dat binne sterke goodmornings!

Ha ha. Thanks.:)

fuark dat is geen set... Dat is 6 x dood gaan :p..

Hier is de chill stand nu ook ingeschakeld:D weer genoeg geweest voor deze week :)

Bedankt, maar valt op zich wel mee. Met deze giant sets blijf je ver onder je max.;):D

Leuke training, ik denk dat ik hier veel kan bijleren. Vorig jaar was ik er nl nipt door op atletiek(sportschool) en dit jaar wil ik toch wat zekerder zijn :)
Succes nog met je trainingen.

Bedankt. Ja, het is altijd leuk om je te verbeteren en meer zekerheid te hebben dat je volgend jaar hoger komt te staan.:)

Je hebt je rust zeker verdiend als ik zie wat je deze week weer allemaal uit dat lijf van jou hebt geperst :thumbs:

Haha thanks. Ik had mn rustdag maandag al gehad.:o
Morgen rustdagje.

*Hakkebillen 14x40/kuitheffen 12x40/jump sq 3x40/1 hand gestrekte lat. side raise 8x7,5/crunch 15x/knieheffen 15x/wallcrunch 15x/roman chair 15x
*Joggen met 50kg in de nek 1 min./kuithef 12x50/jumpsq 3x50/crunch 15x/knieheffen 15x
*MP 5x50/GM 7x50/twist 12x50/kuitheffen 12x50
*MP 5x55/kuitheffen 12x55/twist 12x55/gm 6x55/crunch 20x
*NP 6x55/kuithef 10x55/SQ 6x55/crunch 15x/wallcrunch 15x/knieheffen 15x

Ging lekker. Ga zo nog een uitloopje doen van een km of 5.:)
 
lekker bezig geweest weer
 
Lijken me erg intensieve trainingen en lol ik begrijp nu pas dat je meer de atletiek kant opgaat.:o
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven