AndroidHealthClinic

Pumba en Xunia's rattige logje (3 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
puuuf na zon training en dan morgen nog weer effe sprinten! lekker bezig!
 
goed getraind man....v/h weekend ook maar is weer een stevige wandeling plannen van ruim 2 uur:)
 
Nice train bro!
Ik was ook een ijsklontje toen ik in de gym aankwam laat staan dat ik buiten zou gaan trainen...

Haha. Ik ben meestal een ijsblok als ik net buiten ben begonnen en eindig alsof ik in de sauna heb gezeten.;) Thanks.

Goede training bro! Die sprints zullen je wel warm hebben gehouden :p

Bedankt. Ja, de sprints met oefeningen zorgen voor genoeg warmte. Ik merk dat ik meer moeite heb met de 1e stap: naar buiten gaan in mn trainingspakkie.:D

Even hallo zeggen,
Hoe gaat het met je? Nog goed aan het trainen:-)

Hee meis. Goed dat je er weer bent. Gaat lekker...zeker de buitentrainingen. Moet nog een kgtje of wat kwijtraken.:)

puuuf na zon training en dan morgen nog weer effe sprinten! lekker bezig!

Bedankt, nu nog door die sneeuwdrap heenploegen.:)

goed getraind man....v/h weekend ook maar is weer een stevige wandeling plannen van ruim 2 uur:)

Bedankt. Tis wel fris voor zon lange wandeling, maar ook wel gezond.
Ik ga zo mn standing start, blokstarts en steigerungen doen. Geen volle bak sprint vandaag, want ik heb weinig zin om op hoge snelheid op mn bek te gaan.;)
 
Wat is steigerrungen ? Is dat de beweging na de start ?

Train je soms met gewichten aan je ? zoals auto band vast maken aan je om explosiviteit bij de start te trainen ?
 
Wat is steigerrungen ? Is dat de beweging na de start ?

Train je soms met gewichten aan je ? zoals auto band vast maken aan je om explosiviteit bij de start te trainen ?

Een steigerung is een loop waarbij je rustig begint en de snelheid dan steeds verder opvoert. Ik doe zelf altijd van 0-80% van max. snelheid.

Ik train wel lopen met gewichten in mn nek, maar (nog) niet achter me.

Een beetje anders gelopen als ik hoopte; veel in het ziekenhuis geweest en ik merkte tijdens het buiten lopen dat ik toch nog wat angst had dat mn enkel mss weer dubbel zou klappen.

Toch nog wat gedaan.
Wandelen 4km
Snelwandelen 2x500m
Snelwandelsprints 3x50m
Steigerung 2x80m
tempoloop 2x150m (15km/u)

Blokstarts en standing starts overgeslagen, omdat ik voelde dat ik niet weg zou komen. Morgen binnentraining.:D:D:D
 
enkel verzwikt laatst?
 
prima training nog man! morgen lekker binnen beulen!
 
Respect dat je in dit weer de koude trotseert , Laat mij maar lekker warm binnen trainen.

Toch best dat je die blokstart niet gedaan hebt , als er was ijs onder de sneeuw ligt kan je rap op je bek gaan.

Zeker eens doen met gewicht achter je ... maakt je super explosief om uit de blokken te komen.

vergeet ook je rust niet he Dumba ;) !
 
Blokstarts en standing starts overgeslagen, omdat ik voelde dat ik niet weg zou komen. Morgen binnentraining.:D:D:D

nee dan had je spike's moeten hebben....:D

mijn wandeling zal nu lekker door de sneeuw in het duingebied hier worden:)
 
Alweer buiten getraind:eek: je kijkt vast al uit naar de binnen training toch?:D
 
Jij liever dan ik bro! :p ik heb al moeite me bed uit te komen met dit weer laat staan buiten rond te stuiteren :P
 
Netjes dat je die buitentrainingen blijft volhouden met dit weer
 
enkel verzwikt laatst?

Ja, anderhalve week geleden klapte de enkel dubbel toen ik in een kuiltje terecht kwam tijdens 1 van de sprintjes.

prima training nog man! morgen lekker binnen beulen!

Vandaag lekker rustig aan. Ik ga zo naar mn vriendin toe en dan ben ik morgen weer thuis. Wsl ga ik vanavond wat andere cardio doen. Eens kijken hoe goed haar conditie is.:)

heb je met deze sneeuw zitten rennen buiten? :roflol:

Haha. Ik hoef pas dinsdag weer.;)

Respect dat je in dit weer de koude trotseert , Laat mij maar lekker warm binnen trainen.

Toch best dat je die blokstart niet gedaan hebt , als er was ijs onder de sneeuw ligt kan je rap op je bek gaan.

Zeker eens doen met gewicht achter je ... maakt je super explosief om uit de blokken te komen.

vergeet ook je rust niet he Dumba ;) !

bedankt. Vandaag is een rustdag. Ik was zekers hard op mn bek gegaan met blokstarts. Ik ga binnenkort met gewichten achter me trainen.:)

nee dan had je spike's moeten hebben....:D

mijn wandeling zal nu lekker door de sneeuw in het duingebied hier worden:)
:D

Ja met spikes zou het mss lukken. Veel plezier in de duinen.

Alweer buiten getraind:eek: je kijkt vast al uit naar de binnen training toch?:D

Haha. Tot dinsdag lekker binnen trainen.

Jij liever dan ik bro! :p ik heb al moeite me bed uit te komen met dit weer laat staan buiten rond te stuiteren :P

Ik heb wel moeite hoor om de deur uit te gaan, maar 1-maal bezig lukt het wel.:)

Netjes dat je die buitentrainingen blijft volhouden met dit weer

Bedankt Sky. geef mij de lente maar dan is het echt lekker om buiten bezig te zijn.:D

Vandaag rustdagje. Ik vertrek zo naar mn vriendin voor een lekker katabool avondje/nachtje.:):meal::popcorn::joint::kiss::heart:
 
Zo doet je gezicht geen pijn, nu met deze temperaturen:(
 
Lekker door de sneeuw gebaggerd :D
 
ja dat wordt voor mij ook weer is tijd :dance::joint::wiet::zuip:, geniet er van!!:D
 
Respect dat je gisteren buiten getraind hebt man, veel plezier vanavond met je vriendin en de cardio :D
 
En?? Leef je nog:-)
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven