XXL Nutrition

Pumba en Xunia's rattige logje (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Kijk dat lijkt er al meer op, netjes man:)
 
1200 Twists :eek: of een type foutje. :coffeepc:
 
Lekkere buiten training bro! Ben je nog van plan om een keer wat oefening van zo'n training te filmen?
 
Lekkere buiten training bro! Ben je nog van plan om een keer wat oefening van zo'n training te filmen?

Bedankt Sky. V.a. april/mei ga ik samentrainen en dan kunnen ze wel wat techniek gaan filmen.

Deze week ga ik het rustig aan doen -beetje deloadachtig- om weer wat bij te komen. Het schema wat ik volgde gaf me meer vermoeidheid als resultaat. Ik ga me ff bezinnen op een nieuw schema, maar pas voor de 2e helft van de week.

Vandaag 30 min interval op het menu. Ik denk dat ik weer full-body ga medleyen, want daar had ik goede resultaten.:)
 
ff wat rust zal je goed doen....
 
Ik probeer me er altijd iets bij voor te stellen hoe die oefeningen in elkaar zouden moeten zitten :P zonder succes haha :D

zal weer lekker pittig geweest zijn..
 
je lichaam zal je dankbaar zijn:D
 
ff wat rust zal je goed doen....

Ja, ik lig nu languit op de bank TV te kijken.:D

Ik probeer me er altijd iets bij voor te stellen hoe die oefeningen in elkaar zouden moeten zitten :P zonder succes haha :D

zal weer lekker pittig geweest zijn..

Haha. Het was vlpg de laatste zware training. Ik zal de benamingen er weer bijschrijven als ik weer ga beginnen.:)

je lichaam zal je dankbaar zijn:D

Dat is het nu al. Ik ben verzuurd vanaf mn kuiten tot mn nek.:o

Net ff 45 min gelopen. (6km/u ong);)
 
He dumba, jij ook een deload weekje ?
Misschien ook een idee om ff langs een masseur te gaan om je spieren goed los te maken.
 
Lekker effe,45min lopen
 
Rust ze ! Ben benieuwd als de vids gaan komen.
Hoelang nog tegen wnr je moet gaan pieken ?
 
En toch weer wat doen he. Je kan ook gewoon niet stil zitten.
 
Ik lees hier meer over vrouwen dan over training. Vieze player! :D
 
Bedankt Sky. V.a. april/mei ga ik samentrainen en dan kunnen ze wel wat techniek gaan filmen.

je had toch geen camera ?
film dan meteen even de 86 kg dumbbell kickbacks ;)

:D
 
He dumba, jij ook een deload weekje ?
Misschien ook een idee om ff langs een masseur te gaan om je spieren goed los te maken.

Nou ja, deload. Ik ben wat aan het wandelen en joggen. Merk wel dat ik me gelijk fitter voel. Mn ex is masseuse.:D

Lekker effe,45min lopen

Ja, heerlijk. Loop nu iedere dag 30-60 minuten.:)

Rust ze ! Ben benieuwd als de vids gaan komen.
Hoelang nog tegen wnr je moet gaan pieken ?

Rond mei gaat het beginnen. Mn trainer heeft een camera, dus vooral de sprint en hss gaan gefilmd worden voor de techniek.:)

En toch weer wat doen he. Je kan ook gewoon niet stil zitten.

Haha, maar wel een heel gezapig tempo hoor.;)

Ik lees hier meer over vrouwen dan over training. Vieze player! :D

Haha. Morgen ga ik weer beginnen.:)

je had toch geen camera ?
film dan meteen even de 86 kg dumbbell kickbacks ;)

:D

Nope, ik heb geen camera, maar mn trainer wel. Maak er 300kg kickbacks van. Mag blij zijn als ik nu in de buurt van de 40kg zit. Het worden baanfilmpjes.:)

Eind'lijk flimpiesssssssssssssss

Yep van de sprint- en sprongtechniek.:)

Gisteren 45 min wandeling/joggen en vandaag 15km gefietst. Wat een rust...:D (voor mijn doen);)
 
Ben benieuwd dan naar die plyometrie filmpjes. Lekker gefiets vandaag, normaal tempo of dumba tempo? :p
 
hupseflupsen en hakkebillen.....:(
 
Ben benieuwd dan naar die plyometrie filmpjes. Lekker gefiets vandaag, normaal tempo of dumba tempo? :p

Ik ook wel. Normaal tempo zo rond de 24km/u ong. Maar dan moet ik er wel bij zeggen dat mn fiets niet super is. Er zit een slag in mn voorwiel waar je de halve wereld van kan laten ronddraaien.;)

hupseflupsen en hakkebillen.....:(

...discus, kogel, speer, kogelslingeren, hss, vs, sprint, snelwandelsprints, knieheffen, hoge/lage kaats, trippling, etc. ;):)

Vandaag rustig aan weer begonnen zonder schema, want ik begin maandag aan mn nieuwe schema. (best trots op wat ik er van gebrouwen heb)

Vandaag 4km gelopen met daarin: 6 korte sprints, 2 steigerungen, 2 tempolopen van 30 seconden.

Thuis nog een buiktraininkje gedaan

Wallcrunch 20x/kneeraise 20x/crunch 20x/db preacher curl 8x12,5/tri-dippies 12x/discus 3x2,5/fly 15x12,5

Goodmorning 8x30/Twist 16x30/hups 15x30/kuitheffen 15x30/hakkebillen 10x30

In het weekend wordt het zaterdag of zondag een ouderwetse sportdag, waarin ik ga proberen om op de gripkant mn PRs ga proberen te benaderen.

Maandag nieuw schema

1. Bo 6/ Biceps 6/ Buik 10
2. Sprinttraining 12/ Plyometrie 8
3. Sprinttraining 12/ Sprongtraining 12/ 10 min joggen
4. Rug 8/ Onderrug 6
5. Schouders 12/ 15 min joggen
6. Triceps 6/ Sprinttraining 8/Plyometrie 4/ Sprongtraining 8

De getallen zijn de minimum aantal sets/oef per spiergroep of training.:)
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven