MuscleMeat

Pumba en Xunia's rattige logje (3 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
lekker is dat joh die interval cardio dee ik ook veel!

Ja, dat is heerlijk: jezelf lekker leeg lopen. Ik wil er naar toe dat ik 2x per week 90-120 minuten interval ga doen.:)
 
Ja, dat is heerlijk: jezelf lekker leeg lopen. Ik wil er naar toe dat ik 2x per week 90-120 minuten interval ga doen.:)

heavy man....heb gisteravond er eentje gedaan van 12 min, niet veel maar begin is er...:D
 
Gefeliciteerd met je nieuwe job man, altijd lekker om een nieuwe uitdaging aan te gaan.
Trainingen gaan lekker zo te zien, repect dat je met dit gewicht zoveel loopt/sprint want ik ben bekaf als ik 5 KM gerend heb met ongeveer hetzelfde gewicht :o
 
heavy man....heb gisteravond er eentje gedaan van 12 min, niet veel maar begin is er...:D

Ja, het is best zwaar, maar het eindresultaat is een betere conditie en je kunt op een gegeven moment met gemak 15-25km aan. En ik ga later toch alleen nog voor het lopen.:)

Gefeliciteerd met je nieuwe job man, altijd lekker om een nieuwe uitdaging aan te gaan.
Trainingen gaan lekker zo te zien, repect dat je met dit gewicht zoveel loopt/sprint want ik ben bekaf als ik 5 KM gerend heb met ongeveer hetzelfde gewicht :o

Bedankt. Trainen gaat lekker, behalve op een dag als vandaag. Ik moest van hot naar her en weer terug. Ik skip de training van vandaag en morgen (mn vrije dag) wordt veel loopwerk. Ik ga even het hele park verkennen. Wil graag weten hoeveel crosspaden, heuveltjes, trappen etc er zijn, want traplopen is goede cardio voor de Klimduin. Ik ga het park niet opmeten btw.:o:)
 
gefeliciteerd:):): en dat in deze tijd, ik hoor alleen maar ontslagen of werkvermindering:(
 
proficiat kerel, en wederom een kick ass training weg gewerkt!
 
Training van gister ziet er goed uit bro! Morgen lekker het park in kaart brengen :D
 
gefeliciteerd:):): en dat in deze tijd, ik hoor alleen maar ontslagen of werkvermindering:(

Ja, ik ben er blij mee. Dank je.:)

proficiat kerel, en wederom een kick ass training weg gewerkt!

Was van gisteren. Vandaag gewoon ff leeg. Maar bedankt maat.:)

Netjes gehakkebilt. Props voor jou, mat!

Ik ga voor de 500 in 1x binnenkort. Of ik daarna nog kan lopen zie ik wel; vandaar dat ik dat in het weekend ga proberen.:)

---------- Post toegevoegd Tue 13 Mar 2012 om 19:20 ----------

Training van gister ziet er goed uit bro! Morgen lekker het park in kaart brengen :D

Bedankt. Zeker weten. Ik heb er al zin in. Vandaag lekker niets en morgen 2x zo hard knallehhh.
Wordt een training van 45 min 's ochtends en minimaal 30 minuten 's middags.:)
 
alles boven de 5 herhalingen slaat nergens op ! :p
 
alles boven de 5 herhalingen slaat nergens op ! :p

Voor krachtsport niet; ben ik het helemaal mee eens. Voor atletiek moet je juist veel reps maken. vandaar dat het ff duurde voordat ik gewend was aan hh maken. PL is tot 5 reps, maar daar train ik niet voor.;)
 
voor explosiviteit ook niet... neem aan dat hinkstaphupseflupse ook een behoorlijke mate van explosiviteit is..

voor duursport heb je een punt
 
voor explosiviteit ook niet... neem aan dat hinkstaphupseflupse ook een behoorlijke mate van explosiviteit is..

voor duursport heb je een punt

Dat klopt. En aangezien mn seizoen alleen bestaat uit duursport moest ik wat dingetjes omzetten. Explosiviteit train ik d.m.v. plyometrie en sprongtrainingen. Conditie wordt opgebouwd met joggen en veel reps maken op HB/KH/TR/KA. Vindt het wel jammer dat er geen leuke andere hss wedstrijden in de buurt zijn dit jaar, maar so be it. Mss de werpwedstrijd nog binnenkort.:)
 
Ik lees nieuwe job, helemaal top man. En je seizoen op de baan gaat zeker bijna beginnen? Zal wel afvallen worden zo door het seizoen heen, of kan je voldoende herstellen en op kracht komen.
 
Ik lees nieuwe job, helemaal top man. En je seizoen op de baan gaat zeker bijna beginnen? Zal wel afvallen worden zo door het seizoen heen, of kan je voldoende herstellen en op kracht komen.

Ja, voelt goed. Het Vredenhofpark bestaat uit 6 heuveltjes, 3 trappen en ongeveer 600m aan crosspaden. Ik heb lekker op mn gemak alles gelopen en gejogd.

Totaal vandaag 8km met daarin:
sprints 4x
Hakkebillen 2x30
Knieheffen 2x20
Tempoloop 2x

Kortom lekker rustig aan en dat moet ook even, want ik heb het prive erg druk. Mss ga ik straks nog ff medleyen.:)
 
nice 8 km is nice. je kan vast hoop leuke dingen doen met wat je in het park bent tegengekomen :p
 
echt een training om even je drukke prive leven te ontlopen:) lekkah
 
nice 8 km is nice. je kan vast hoop leuke dingen doen met wat je in het park bent tegengekomen :p

Ja, morgen weer wat meer. Dan heb ik ook meer tijd (klinkt raar want vandaag was ik vrij en morgen moet ik werken:o) om wat meer oefeningen uit de kast te knallen.:)

echt een training om even je drukke prive leven te ontlopen:) lekkah

Ja, heerlijk thanks.:)
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven