XXL Nutrition

Pumba en Xunia's rattige logje (4 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
effe lekker wandelen is ook wel lekker toch?morgen maar weer volle bak vandaag ook nog dagje vrij?

Ja, ik heb sowieso veel vrij de komende tijd want ik begin 1 mei aan mn nieuwe job en heb nog veel vakantiedagen van mn huidige werk. Ik werk nog 3 dagen geloof ik de komende 3 weken.:D Morgen een hele zware trainingsdag met plyometrie, oefeningen uit mn oefeningenboek en joggen.

Joggen en een wandeling hmmm iets voor mij misschien.

En wat een lekker weer om dat te doen. Ik vind dit helemaal niets. Laat het dan maar volle bak stortregenen i.p.v. druppel-druppel.

Vandaag min of meer een rustdag, want ik zag dat ik 18 op 20 had getraind.:)

Wel wat gewandeld, maar laten we eerlijk zijn...dat is geen trainen.;)
 
aaaah lekkah! succes morgen!
 
Ik lees nog steeds mee :)
Dus 1 Mei begin je officieel voor je zelf, of toch wat anders ?
Wel lekker dat je ff een aanloop kan nemen (figure of speech) :D voordat je met je nieuwe ding gaat beginnen.

Succes met je Plyo/Joggen morgen :cool:
 
Wat een ongebruikelijke krachttrainingsvormen voor iemand die atletiek bedrijft. Heb je zelf maar iets verzonnen. Of is er iemand die het allemaal voor je bedenkt, want dan zou ik toch serieus overwegen om ergens anders te gaan trainen.
 
aaaah lekkah! succes morgen!

Ja. Thanks man.:)

Ik lees nog steeds mee :)
Dus 1 Mei begin je officieel voor je zelf, of toch wat anders ?
Wel lekker dat je ff een aanloop kan nemen (figure of speech) :D voordat je met je nieuwe ding gaat beginnen.

Succes met je Plyo/Joggen morgen :cool:

Bedankt. Ik ga 1 mei bij mn nieuwe job aan de gang en neem lekker mn vrije dagen op. Ik orienteer me of ik een eigen zaak wil beginnen.:)

Wat een ongebruikelijke krachttrainingsvormen voor iemand die atletiek bedrijft. Heb je zelf maar iets verzonnen. Of is er iemand die het allemaal voor je bedenkt, want dan zou ik toch serieus overwegen om ergens anders te gaan trainen.

Ik had vroeger vaak last van mn onderrug dus vandaar dat ik anders train als andere krachtsporters/atleten. Het werkt voor mij goed, maar wat zou jij anders doen dan? Ik heb al tijden geen last meer van mn onderrug, dus werkt het goed voor me om zo te trainen.:)
 
Weer een geweldige training!! Het barst van de variatie hier. Kan ik nog wel wat van leren met met bp,sq en dl:P
 
wandelen is meer a way to clear the mind! nevertheless, blijft bazig hier met al die variatie idd!
 
Weer een geweldige training!! Het barst van de variatie hier. Kan ik nog wel wat van leren met met bp,sq en dl:P

Haha. Bedankt. Ik ben gek op variatie.:)

wandelen is meer a way to clear the mind! nevertheless, blijft bazig hier met al die variatie idd!

Ja, wandelen geeft een lekker gevoel. Zeker als die kleine meid op mn schouder zit.;):D

Vandaag en gisteren lekker aan de gang geweest. Moest nog wel werken en een afsluiting doen, dus was best ff druk.

Vandaag alvast 1 Rocky-oefening gedaan.
1 hand push up 5x per hand>>>belachelijk weinig, maar ik moet het weer opbouwen.

Axle T-bar row 8x56/1 hand gestrekte lat. side raise 8x10/wallcrunch 15x/kneeraise 15x

Plate wrist curl 10x5/crunch 15x/leaping sq 3x/cybex twist 8x10

360 graden sprong 2x/one to two stick landing/two to one stick landing/tuck jumps 5x/hakkebillen 20x

Bil-hams en liesoef 8x/hyperext 8x/side raise 8x/front raise 8x

Zijwaartse sprongen 4x/voor- en achterwaartse sprongen 4x/schaatspas 20x/hups 20x/trippling 20x

V.a. maandag 2 weken vrij, dus dan heb ik weer lekker veel tijd om te loggen. Vandaag van 8.30 tot 18.30 gewerkt.:)
 
Nette training brah! nice die 1hand push-ups!
 
......
Vandaag alvast 1 Rocky-oefening gedaan.
1 hand push up 5x per hand>>>belachelijk weinig, maar ik moet het weer opbouwen........

Adrian, Adrian i love u. Ik zie je nog staan ook hahahaha
 
hoppa! mooie training!
 
goede trainingen nog steeds man, leuk om te lezen..haha en rocky-styl :)
 
Nette training brah! nice die 1hand push-ups!

Bedankt, was wel weer leuk om een x-tje de 1 hand push up. Ik zag heel wat mensen staan kijken. Zo van huh, met 1 hand.:eek::D Binnenkort de dragonflags en 1 hand chin.

Adrian, Adrian i love u. Ik zie je nog staan ook hahahaha

Haha, of Dragoooooo op een heuveltje van 3 meter hoog.;)

hoppa! mooie training!

Bedankt Hendrie.:)

goede trainingen nog steeds man, leuk om te lezen..haha en rocky-styl :)

Haha. Altijd fan van de Rockyfilms geweest. V.a. morgen ga ik weer met de DVDs van Rocky werken. lekker hard over de speakers.

Vandaag weer lekker aan de gang geweest. Gewichten blijven nog eventjes licht, maar het conditiegehalte is hoog.

Bil, hams en liesoef 8x/hamsoef 8x/knieoef 8x/quadoef 8x/hyperext 8x/heupheffen 8x/heupenheffen 8x/crunch in 4x omhoog en 4x omlaag 8x

Step up-off 12x/schaatspas 12x

Sprintcurls 12x7,5 (speed)/crunch 15x/wallcrunch 15x/tridips 10x

Kogelstoot BP 6x30/nosebreaker 6x30/cybex twist 8x7,5/grijper 5x1,25

Reverse wrist curl 8x7,5/grijper 3x2,5/ballistic Bp 6x30/lying db ext 8x7,5

Wandelen met Pumba 60 minuten

front raises 10x
side raises 10x
conc.curl 8x10
db kickb 8x10

De intensiteit gaat v.a. morgen omhoog alsmede de gewichten. Ik ga weer lekker met de Axle diverse deadlifts doen en met de Rolling Thunder weer bezig. Morgen overigens (als het niet regent) hss in het gras. Oh yeah.:D
 
aardig wat repjes gedraaid kerel! En weer een neus gebroken:) hoppa
 
Zeg welke knie oefening doe je. En zou ik dat kunnen gebruiken om mijn patellapees te verstevige?
 
lekker veel reps!
 
Nice train brah! succes met gewichten omhoog gooien
 
nice train! wat is het verschil tussen heupheffen en heupenheffen?
 
aardig wat repjes gedraaid kerel! En weer een neus gebroken:) hoppa

bedankt Bart.

Zeg welke knie oefening doe je. En zou ik dat kunnen gebruiken om mijn patellapees te verstevige?

Op de grond liggen met gebogen knieen en dan je ene been strekken.

lekker veel reps!

Thanks mate.

Nice train brah! succes met gewichten omhoog gooien

Bedankt. Zal een tijdje duren.

nice train! wat is het verschil tussen heupheffen en heupenheffen?


Heupheffen is gewoon liggend met gebogen knieen je kont omhoog duwen en heupenheffen is met de benen verticaal je heupen van de grond halen. Buik en heupoefening.

Ik stop ff met trainen, omdat gisteren in het ziekenhuis een hartafwijking is geconstateerd en dat i.c.m. wat andere gezondheidsperikelen zorgen ervoor dat ik zeker niet meer voluit kan trainen de komende tijd. Wel wat wandelen en fietsen, maar dat ga ik toch echt niet loggen.
 
hartafwijking ? :eek:
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven