Fitness Seller

Pumba en Xunia's rattige logje (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Oh, dat geeft niet hoor maat. Misschien lees je binnenkort wel over hospitaalbeddeadlifts en sprintjes over de gangen of sprongen op de buitenplaats. Thanks.:) Verveel me kapot hier. De hele dag liggen....echt niets voor mij. Af en toe een kort stukje lopen.;)

Haha altijd maar bezig :p wel rustig aan doen nu ff :D
Nog leuke zusters gespot? :D
 
Shiit balen man. Game je? Anders nu beginnen met gamen? :) Zijn ook goeie series te vinden. Of blogs zoeken op een onderwerp wat je interesseert op youtube ofzo. Sterkte man!
 
Je kunt ook een dikke zuster neer hoeken en er mee gaan deadliften :)
 
take it easy marco - je hebt maar 1 lijf en het is niet de eerste keer man
rustig aan
 
Haha altijd maar bezig :p wel rustig aan doen nu ff :D
Nog leuke zusters gespot? :D

Beetje jonge meiden om me heen. Eentje weegt 100+kg. Maar die andere...hmm jaartje of 27 schat ik.;):D

Shiit balen man. Game je? Anders nu beginnen met gamen? :) Zijn ook goeie series te vinden. Of blogs zoeken op een onderwerp wat je interesseert op youtube ofzo. Sterkte man!

Ja, ik moet ff wat verzinnen voor hier, want het is boringgggg.

Je kunt ook een dikke zuster neer hoeken en er mee gaan deadliften :)

Die is dichtbij.:)

take it easy marco - je hebt maar 1 lijf en het is niet de eerste keer man
rustig aan

Bedankt man.
Vandaag zijn er nog wat foto's en filmpjes gemaakt. Morgenochtend hoor ik de uitslagen en of het een operatie wordt. Zat een soort van krasje of litteken. Dat wordt nu bekeken. Kans is groot, maar als ik nog maar kan sporten daarna.:o:)
 
..........Maar die andere...hmm jaartje of 27 schat ik.;):D...
Handjes af van dat jonge spul, niet goed van je hart. :p

..........Morgenochtend hoor ik de uitslagen en of het een operatie wordt. Zat een soort van krasje of litteken. Dat wordt nu bekeken. Kans is groot.......
Hoop dat de uitslag positef is.

..........maar als ik nog maar kan sporten daarna.:o:)
Maar of je nog kan sporten, je bedoelt natuurlijk of je nog kan sporten zoals je nu doet.;) De wens zal groter zijn dan de waarheid.
Je zal je moeten aanpassen. Dit is your wakeup call.
Pak het op en haal eruit wat erin zit, ga niet mokken. Maar met jou positieve instelling moet dat helemaal lukken toch. :D
 
Ja, daar heb je gelijk in. Geen Klimduinrun, maar wandelwedstrijden (slik) zijn ook leuk om te doen. Je hebt gelijk hoor, het zal aanpassen worden.
Maar ik hoor het morgen. Schrok wel even van wat ze al gevonden hebben. Ik heb gelukkig veel support van mn familie en vrienden en via hier en FB en MSN.:)
 
dam maatje hoe dat zo ineens? watskebeurd man? beterschap!
 
ja, is ff goed klote. Ik voel me ook dagen niet lekker en zeker dat voedsel hier....bah!:)

Wat is, er gebeurd dan? Wat heb ik gemist
 
Wat is, er gebeurd dan? Wat heb ik gemist

Ik ben een keer tijdens het joggen min of meer in elkaar gestort en er wordt nu gekeken of dat krasje/litteken mss een lichte hartaanval is geweest of dat dat een andere oorzaak heeft. Maar ik was al een tijd lang flink benauwd en voelde me erg slecht. Denk niet dat er nog veel sporten mogelijk is en zeker niet op een redelijk niveau. Maar k moet het gewoon ff afwachten.
 
Kom op bro niet zo negatief! Jij komt er,weer boven oo
 
Zo mafg ik het horen
 
Goeie morgen Dumba, hoe gaat het man? Ik zie dat je de humor er in houdt, goed zo.
Dat negatieve gelul laat je maar gewoon achter in het ziekenhuis als je daar klaar bent.
Weet je al meer? Relaxt man.
 
Goeie morgen Dumba, hoe gaat het man? Ik zie dat je de humor er in houdt, goed zo.
Dat negatieve gelul laat je maar gewoon achter in het ziekenhuis als je daar klaar bent.
Weet je al meer? Relaxt man.

Bedankt Ron. Ik word a.s. donderdag geopereerd aan een probleem met de kransslagader. Zoals je al schreef moet ik het idd rustiger aan gaan doen wat sporten betreft, maar daar komen ze vrijdag na de operatie op terug. Ik heb het verhaal eerst in dokterstermen gehoord en vroeg of dat ff wilden vertalen, want mn doktersterminologie is niet zo geweldig; moesten ze wel om lachen, omdat ze dat sowieso zouden gaan doen. Als alles goed gaat word ik wel weer helemaal de oude, alleen dan wat minder sportgericht. Ach, ik kan altijd nog schaken, wandelvierdaagse of klaverjassen gaan doen. Just kidding...tuurlijk blijf ik sporten, maar dan met meer pauzes ertussen. Ik hou jullie op de hoogte.:)
 
Bedankt Ron. Ik word a.s. donderdag geopereerd aan een probleem met de kransslagader. Zoals je al schreef moet ik het idd rustiger aan gaan doen wat sporten betreft, maar daar komen ze vrijdag na de operatie op terug. Ik heb het verhaal eerst in dokterstermen gehoord en vroeg of dat ff wilden vertalen, want mn doktersterminologie is niet zo geweldig; moesten ze wel om lachen, omdat ze dat sowieso zouden gaan doen. Als alles goed gaat word ik wel weer helemaal de oude, alleen dan wat minder sportgericht. Ach, ik kan altijd nog schaken, wandelvierdaagse of klaverjassen gaan doen. Just kidding...tuurlijk blijf ik sporten, maar dan met meer pauzes ertussen. Ik hou jullie op de hoogte.:)
Zo tussen de regels doorlezend best nog wel wat angst. Snap dat natuurlijk al te goed.
Maar ik lees ook veel positiefs en dat is goed. :)
Je zal je doelen moeten bijstellen, maar dat is geen probleem denk ik. Hoop dat je snel hoort wat je nu wel en niet op je wensenlijstje mag behouden.
 
Sterkte dumba, alles komt goed. over een week of 2 (mischien wel minder), zien we je trainingen weer verschijnen. En dan kun je er weer tegenaan.
 
Zo tussen de regels doorlezend best nog wel wat angst. Snap dat natuurlijk al te goed.
Maar ik lees ook veel positiefs en dat is goed. :)
Je zal je doelen moeten bijstellen, maar dat is geen probleem denk ik. Hoop dat je snel hoort wat je nu wel en niet op je wensenlijstje mag behouden.

Bedankt maat. Ik heb gevraagd wat ik tot donderdag mag doen en ze zeiden dat ik gerust wat lichte voorwerpjes mag tillen, wat kan wandelen bij het ZHS. Zolang mn hartslag onder de 100 blijft mag ik gelukkig wel wat doen. Volgens mij worden ze gek van dat geloop van me over de gangen.;)

Sterkte dumba, alles komt goed. over een week of 2 (mischien wel minder), zien we je trainingen weer verschijnen. En dan kun je er weer tegenaan.

Bedankt makker. Bv; infuus side raises, hospitaalbeddeadlifts.;):D
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven