AndroidHealthClinic

Pumba en Xunia's rattige logje (3 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Hahaha:D neem wat materiaal mee zou ik zeggen:p kun je na je genezing dit ook nog toevoegen aan je dagelijkse workout.
 
Dus je wordt a.s. donderdag geopereerd, dan treden ze in elk geval wel adequaat op.
Dan hoef je ook niet onnodig langer te wachten, maar je begrijpt toch ook wel dat dit niet voor niks moet gebeuren.
Je mag dan nog lang geen oude kerel wezen, maar push jezelf niet te ver.
Sporten is gezond dat is één ding wat zeker is, maar zoals alles met mate ;)
Het komt allemaal vast wel weer goed, maar blijf goed luisteren naar je lichaam.

Wat ik van je begrijp is het voedsel in ziekenhuizen nog steeds niet te eten, hebben ze daar geen catering/reastaurant beneden in de hal waar het wat beter te haggelen is of hebben ze je op een speciaal dieet gezet :p
 
donderdag bro das al snel! veel succes alvast! ben je de zusters al een beetje aan het klieren:D
 
Haha ze worden gek van jou hakkebillen op de gang kerel! Donderdag al operatie, ze laten er geen gras over groeien in ieder geval.
 
Hahaha:D neem wat materiaal mee zou ik zeggen:p kun je na je genezing dit ook nog toevoegen aan je dagelijkse workout.

Haha. Ja, dat lijkt me leuk. Ben vandaag wat misselijk, maar dat zal toch de stress zijn.

Dus je wordt a.s. donderdag geopereerd, dan treden ze in elk geval wel adequaat op.
Dan hoef je ook niet onnodig langer te wachten, maar je begrijpt toch ook wel dat dit niet voor niks moet gebeuren.
Je mag dan nog lang geen oude kerel wezen, maar push jezelf niet te ver.
Sporten is gezond dat is één ding wat zeker is, maar zoals alles met mate ;)
Het komt allemaal vast wel weer goed, maar blijf goed luisteren naar je lichaam.

Wat ik van je begrijp is het voedsel in ziekenhuizen nog steeds niet te eten, hebben ze daar geen catering/reastaurant beneden in de hal waar het wat beter te haggelen is of hebben ze je op een speciaal dieet gezet :p

Haha. Het eten is ranzig; je kunt het zo in een blender stoppen en opdrinken. Ik ben wel blij dat het snel gaat. Kan ik met revalideren beginnen.

donderdag bro das al snel! veel succes alvast! ben je de zusters al een beetje aan het klieren:D

Haha. Lekker snel. Vandaag geen mooie zuster gezien, wel een hele zware.

Haha ze worden gek van jou hakkebillen op de gang kerel! Donderdag al operatie, ze laten er geen gras over groeien in ieder geval.

Haha. Ik doe het rustig aan. Mag nu niets forceren. Het litteken/krasje op de foto was een lichte attaque, dus vandaar het wat hogere tempo qua operatie. Daarom voelde ik me zo beroerd tijdens het joggen en de rest van de dag. Herstel kan vrij lang duren is me al gemeld. Maar goed; ik ben van beton, dus kan mss wel wat sneller. Ik hou jullie op de hoogte.

Heb wel wat bewogen, want ik kan echt niet de hele dag stil zitten.:)
 
Succes met operatie morgen en revalidatie brah! Hoop toch dat je snel weer op oude niveau zit
 
Succes met operatie morgen en revalidatie brah! Hoop toch dat je snel weer op oude niveau zit

Dat hoop ik ook. Bedankt. Morgen wordt een raar dagje voor mn gevoel. Zal me benieuwen hoe het er uit gaat zien over een tijdje. Mag sowieso de eerste tijd niet werken. Ik zou per 1 mei beginnen. Ben nog nooit vanuit de ziektewet ergens gestart, maar het is ff gewoon niet anders.:o:)
 
Mijn oom heeft 8 van die attacks gehad en die rent nog vrolijk rond, komt goed met jou Dumba!!
 
succes en sterkte morgen Dumba...keep it up!!!
 
Mijn oom heeft 8 van die attacks gehad en die rent nog vrolijk rond, komt goed met jou Dumba!!

Ja, daar gaan we voor toch.:)

succes en sterkte morgen Dumba...keep it up!!!

Bedankt Fly.:)

Morgenochtend als het goed is gaat om 9.00 het feest beginnen. Kan nog verschoven worden. Heb begrepen dat zo'n 2 uur gaat duren, dus mn eerste training zal rond de lunch zijn.;):D
 
maatje heel veel sterkte morgen! en succes! hou je taai!
 
Hey Dumba succes morgen. Enne vraag voor vanavond een inslapertje, de stress zal je wel wakker houden.
Hoe laat sta je op de lijst voor de OK?
 
maatje heel veel sterkte morgen! en succes! hou je taai!

Bedankt maat.:)

Hey Dumba succes morgen. Enne vraag voor vanavond een inslapertje, de stress zal je wel wakker houden.
Hoe laat sta je op de lijst voor de OK?

Ik sta in principe voor 9 uur ingepland. Er zit een operatie voor een ander voor me; als die uitloopt wordt het wat later is me al medegedeeld. Thanks Ron.:) Ik heb een inslaper voor vanavond. Ben er nu al duf van.
 
Komt goed man:), sterkte morgen
 
Goeie morgen Dumba. Vandaag de grote dag. Hoop dat je snel de OK in mag. Hoop je snel te horen hier.
 
Goeie morgen Dumba. Vandaag de grote dag. Hoop dat je snel de OK in mag. Hoop je snel te horen hier.

Bedankt Ron. Tis ff afwachten; heb al gehoord dat het wat later als 9.00 wordt, dus ik kan nog ff spammen in de logjes.;):) En ik mag niet eten op wat zwarte thee/koffie of water na dan. Zwarte koffie blehh.:o
 
Zwarte koffie is wennen. Ik ben van jaren melk en 2 klontjes suiker, in een keer naar zwart gegaan.
Na 2 maanden :eek: is het gewoon heerlijk en ik weet nu niet beter. :D
 
Zwarte koffie is wennen. Ik ben van jaren melk en 2 klontjes suiker, in een keer naar zwart gegaan.
Na 2 maanden :eek: is het gewoon heerlijk en ik weet nu niet beter. :D

Ja, tis ff wennen. Maar het is het te doen. Mijn lieve verpleegster (100+kg) kwam net naar me toe en zei dat de 1e operatie flink uitloopt, dus ff afwachten.:)
 
Je zal nu wel of in de OK liggen of in de Verkoeverkamer. En misschien lig je al kwijlend op je kamer.
Hoop dat alles goed gegaan is en dat de arts van een geslaagde operatie kan spreken.
Gedachtes gaan naar je uit Dumba.
 
Mooi dat het goed verlopen is maat, nu ff uitrusten en aanhoren wat de arts te zeggen heeft.
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven