AndroidHealthClinic

Pumper's gaat MISSCHIEN een maatje kleiner. (1 bezoeker)

14%


  • Totaal stemmers
    33

Bezoekers in dit topic

IRONic Pumper

♫♪→(C2H5OH)← ♪♫
Elite Member
10 jaar lid
Lid geworden
1 mei 2012
Berichten
13.235
Waardering
22.408
Hoi lieverds,

Vanaf 4 januari is het weer de tijd van het jaar.

Cutten voor een enkele maanden.

Hoe staan we er nu voor?

De laatste 2 weken was iedere dag een AYCE gecombineerd met een bacchanaal feestje.
Abs zijn zo goed als weg, veilig opgeborgen met dit frisse weertje.


- Gewicht: 93,4kg.
- Lengte: 1m89cm.
- Leeftijd: 33 jaar.
- VP: ik gok op een 20% misschien komen er nog wel wat foto's.
- De krachtstats staan op een laag pitje zoals gewoonlijk.
- Mijn torso is wel tamelijk behaard ook nowadays.


Wat zijn de doelen?

Naar 14% BF cutten en dan weer lekker rustig opbouwen.
Vorig jaar iets te laat gestart met cutten en dan ben ik na mijn succesvolle cut naar 14.7% direct 3 weken in vakantie gegaan.
En dat was iets te overmoedig om te gaan bulken zeg maar.

- Dus het plan is om dit jaar net als in 2019 eerder te beginnen zodat ikzelf wat meer tijd krijg om weer aan te passen aan geleidelijk aan meer eten.
En misschien ook wel iets meer drinken, hihi.

- Ernaast zou ik ook wel eens een 100kg Frontsquat willen neerzetten (en de lucht in krijgen) dit jaar.

- Een legpress aankopen voor thuis aangezien de gyms al 5 maanden gesloten zijn de laatste 10 maanden...
Daar ik deze oefening echt wel mis lijkt het me de investering waard het toestel kost €650 ongeveer bij Fitness Seller .
Met nog enkele kleine schijven als toevoeging aan het huidige assortiment denk ik uit te komen op een totaal van €800.

Hoe gaan we het doen?

-De eerste maand wordt er geen alcohol genuttigd! dus van 4 januari t.e.m. 4 februari

- Voeding 2.500 Kcals - 313gr Carbs - 188gr Protein - 56gr fat voor de eerste maand alsook geen cheatmeal de eerste maand!
Na deze maand gaan de vetten iets omhoog en de carbs een beetje naar beneden voor opnieuw een maand.

- Voorlopig staat er geen cardio op het programma, wandelen is wel iets wat op regelmatige basis gebeurt dus dit kan mss wel wat extra helpen.

- Vanaf de tweede maand is er 1 cheatmeal - geen cheatdag per week voorzien en wordt er ook 1 flesje wijn ingerekend per weekend.

- Training het zal een vierdaagse split worden van UB/LB dewelke juist nog geen idee.
Aangezien ik er wel een stuk of 4 liggen heb zal het een van deze worden, de trainingsmethode zal geen RIR meer zijn.
Het zal eerder laag in herhalingen zijn voor compounds met wat pompwerk erbij.


Maar goed dit is pas vanaf maandag.
Dus tot die tijd...
panda eating GIF
Classic Film Drink GIF by Warner Archive
rhyming leonardo dicaprio GIF
Ice Cream Eating GIF
 
Laatst bewerkt:
Vandaag dan toch maar eens de moeite gedaan om voeding te tracken.
De snack voor deze avond zit er nog niet in.

Maandag gaat vast een beetje met hongerig gevoel verlopen.
Screenshot_2021-01-02-20-13-37-716_com.myfitnesspal.android.png
 
fat guy GIF
 
Laatst bewerkt:
Welkom, 1m89.
 
Aandacht wil niemand op de link klikken in het bovenstaande bericht aub.
Vermoed dat dit een virus is.
 
Dat zullen 3 miserabele maanden worden IRONic Pumper , als je het tenminste volhoudt. En voor wie doe je het? :dunno:
No, just kidding :p Veel succes!
 
neet61 dat zullen er eerder 4 zijn.
Gezien ik de laatste 14 dagen zeker een extra setback gecreëerd heb van minstens een maand. Maar het was leuk en ergens kijk ik er wel naar uit om na een halve maand eindelijk nog eens het gevoel van honger te hebben.
 
Het plan voor morgen qua voeding.
Screenshot_2021-01-03-19-16-42-851_com.myfitnesspal.android.png
Screenshot_2021-01-03-19-17-50-135_com.myfitnesspal.android.jpg
 
Vanwaar die vetten zo laag?
 
Vandaag dan toch maar eens op de weegschaal.
93.4kg.
Ergens nog een hoopvol cijfer.
Dat wil zeggen slechts 4 kg gains gemaakt afgelopen feestdagen.

Deze ochtend gestart met 30 ab rollout met zo een dragonwheel van de Action.
Zowel het wiel als mijn vloer heeft het overleefd.

Sanca Saxon tijd voor een ontbijt.
IMG_20210104_055348.jpg
 
Laatst bewerkt:
Beachproof worden in 2021... mooi als je plannen hebt om een beach te hebben in je tuin. Ik blijf dit jaar nog lekker dik :p
 
Beachproof worden in 2021... mooi als je plannen hebt om een beach te hebben in je tuin. Ik blijf dit jaar nog lekker dik :p
Precies, vakantietripjes zitten er nog niet in, en als je een keer naar een rivierstrandje in Sintkakkevoorden-west of zo gaat, daar is toch iedereen dik :D
 
Beachproof worden in 2021... mooi als je plannen hebt om een beach te hebben in je tuin. Ik blijf dit jaar nog lekker dik :p
Ik wil er een beetje goed uitzien aan het altaar.
Enfin dat is een understatement.
Besef wel dat ik sowieso al een dikke 9/10 ben.
Precies, vakantietripjes zitten er nog niet in, en als je een keer naar een rivierstrandje in Sintkakkevoorden-west of zo gaat, daar is toch iedereen dik :D
Tegen deze zomer zal dat wel weer inorde zijn.
Eerst de vaccinatie oorlog nog overleven.
 
Back
Naar boven