Fitness Seller

Pumpin' is LEAVING!!!! (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Pumpin'

Ripped Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
27 feb 2004
Berichten
4.197
Waardering
1
Ja mensen, het is bijna zover!! Zoals sommige al weten vertrek in vrjidag 20.15 lokale voor een half jaar naar het zon-overgoten AUSTRALIE!!!!

Het is de "bedoeling" dat ik daar een half jaar ga studeren aan Griffith University, Brisbane. De school bestaat uit meerdere campussen en de mijne is gelegen 40km onder Brisbane in Surfers paradise!! (ja, zo heet dat stadje echt :p )

Surfers Paradise is DE badplaats to be voor de Australiër. Ook wel het Kleine Miami van Australie genoemd. Er zijn meerdere pretparken als Seaworld, Movieworld, wet 'n wild world en mega veel uitgaansgelegenheden. Je snapt dus wel dat er van dat studeren niet veel terecht zal komen :p

Bovendien is het daar nu WINTER en nog steeds 20 graden. Eind december, als ik weer naar huis vlieg, is het daar ongeveer 30-32 graden. In de periode loopt de temperatuur laaaaangggzaaaaam op naar de 30-32. Dus gemiddeld 25 graden het hele jaar door :coolnana:

Ik heb colleges tot 30 november en het is de bedoeling dat ik de resterende 25 dagen de hele East Coast ga af reizen van Cairns in het noord naar Melbourne in het zuiden.

28 december vlieg ik dus terug. eigenlijk had ik langer willen blijven zodat ik meer tijd heb om te reizen, maar helaas moet ik in janauri beginnen met afstuderen. Op de terugweg heb ik nog wel een leuk extratje en dat is een dagej Tokyo. Dit omdat de vluchten niet goed aansluiten en de overnachting in een hotel zit bij de prijs van de ticket in. :D

Uiteraard zal ik wel regelmatig te vinden zijn op DBB, maar wel in mindere mate. De verslaving is toch te sterk :D

Om jullie even te laten zien waar ik terecht zal komen... een paar fototjes...

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
wow, nou succes bro en veel plezier natuurlijk
 
Lucky bastard!

Ziet er mooi uit, word een hele ervaring! Wat ga je daar studeren?
 
Ah super!! Heel veel plezier bro!
 
Super vet!, ben idd wel benieuwd welke studie je gaat volgen
 
cool ! daar wil ik ook wel gaan studeren!

have fun!
 
eikel man, ik ben jaloers. wel even op een boardje liggen daar natuurlijk, hè?
 
kicke man! have fun!
 
M'n oom heeft daar een mooi huisje, de omgeving is super!

Jij gaat je daar zeker niet vervelen, have fun kerel.
 
mm
goede vriendin is ook jaar in australie geweest.
helemaal geweldig volgens haar:)
 
Bro, veel plezier. Australie is fantastisch, dat hoor ik van iedereen!!

PS Vergeet je poppers niet:D
 
Veel plezier, gave trip.
 
jep mijn chick gaat ook naar australie

leuk hoor .


veel plezier en blijf met je poten van der he :D
 
Heel veel plezier daar in Australie,Pumpin!!

Doe je goed,bro.
 
Thanks guys!!

@ Extend / CitizenDildo; ik studeer Commerciele Economie in Arnhem. Deze studie beidt je de mogelijkheid om een semester in het buitenland te doen. Je moet wel aan bepaalde eisen voldoen en uitgeloot worden.

@Jorasho: ik was wel van plan om daar wat surflessen te nemen :coolnana:

@TongPo: is je oom niet geinteresseerd om het voor eenhalf jaar te verhuren tegen een mooi prijsje? ;) Vereisten: AIRCO!! en zwembad :D Ik moet namelijk nog een woning hebben. De Campus heeft geen huisvesting voor studenten. De meeste internationale studenten daar huren een huis of appartement in Surfers paradise of Southbank.

@ Johny: als de douane niet moeilijk doet ;) De australische douane schijnen nogal felle rakkers te zijn.

@ Koetje: dont worry, bro. ik val niet op kalven ;)

@ Hiekie: ik heb al een gym gevonden :D Ik denk vooruit. Het schijnt een behoorlijke hard-core gym te zijn voor een redelijke prijs. Er schijnen een redelijk aantal wedstrijd-atleten te trainen, zowel mannelijk als vrouwelijk. Goed voor de motivatie dus :D
 
good day mate!! let's put another shrimp on the barbie ey?? :p
 
diablo zei:
good day mate!! let's put another shrimp on the barbie ey?? :p

Is dat een pickup-line ? :D Die moet ik natuurlijk wel hebben daar...
 
veel plezier gast, en vergeet niet af en toe ff te trainen
 
Back
Naar boven