AndroidHealthClinic

Pumpin' is LEAVING!!!! (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Man-Mountain zei:
veel plezier gast, en vergeet niet af en toe ff te trainen

Neej daar ga ik zeker op letten. Ik neem gewoon een abo daar bij een gym. zou zonde zijn van mijn geld om niet te gaan dan.

Ik heb ongeveer 1000 spaargeld per maand. Daarbij komt nog uitwonende studiefinaciering + ov-kaart vergoeding (hoogte moet nog bekent worden maar zal rond de minimaal 350 liggen). Daarbij komt ook nog 200 euro per maand van mijn ouders.

Dit komt dus neer op een slordige 1550 euro per maand. :cool: niet slecht dacht ik. Ik hebnamelijkgeenzinom daar te gaan weken, zodat ik voeldoende tijd heb voor mijn school en UITGAAN!!! :p
 
e pumpin veel plezier man! en niet teveel pimpen on the beach he :D dadelijk raak je er aan gewend en dan baal je als je weer terug moet :) :thumb:
 
Veel plezier man! Hebben ze daar geen internet?
 
Zelda zei:
Veel plezier man! Hebben ze daar geen internet?

Nee australie is net een 3e wereldland :rolleyes: ;)

Natuurlijk hebben ze dat wel maar ik weet niet of ze het hebben in het huis dat ik wil huren.

De uni helpt je wel bij het zoeken van woonruimte. Als je beetje geluk hebt, dan heb je voor 200-300 p.p (4 slaapkamers) in de maand een huis met airco, 4 slaapkamers en een zwembad. Een zwembad is in die regio zeker geen uitzondering :cool:

Mijn voorkuer gaat uit naar een huis met een aantal slaapkamers (wel zo gezellig als je met meer mensenin een huis zit), airco, internet en swembad :D
 
Damn! Ik ben jaloers man :P
Veel plezier!!!
 
Damn bro, doe je goed :thumbs:

Veel plezier..
 
Gaaf man :thumbs: Veel plezier daar!!
 
hey goodluck en enjoy!
 
:thumb: Veel plezier en geluk!
 
Wahoo Pumping is gone gone fishing wahoo <-- Rex Hunt :roflol:

Yibbida Yibbida that's all folks have fun on the gold coast en say Hi tegen Mick Doohan die loop je ongetwijfeld tegen het lijf!
 
Je hebt het goed voor elkaar maat succes daaro :thumbs:
 
ReyMysterio zei:
Wahoo Pumping is gone gone fishing wahoo <-- Rex Hunt :roflol:

Yibbida Yibbida that's all folks have fun on the gold coast en say Hi tegen Mick Doohan die loop je ongetwijfeld tegen het lijf!

Mick wie???
 
gaaf man, succes ermee!!:D


hier nog een link, misschien tips voor onderdak?;)


[Link niet meer beschikbaar]


:rolleyes:
 
Veel plezier is beter op zijn plaats dan veel succes lijkt me :D
 
Pumpin' zei:

Mick Doohan is 1 van de grootste 500cc Motor coureurs aller tijden!
Hij was 5x wereldkampioen in die klasse meeste lui kennen hem wel!
Het einde van zijn carriere kwam in ik dacht 2001 toen hij in Jerez de la frontera op de witte lijn van het circuit kwam en met een gangetje van 170km/h gelanceerd werd van zijn Repsol Honda NSR 500 en in de afrastering belandde!
Hij overleefde de klap, maar zijn carriere was over!
 
Maak ons anders nog wat jaloers... :D
Geniet ervan gast, lijkt me een superervaring!
 
ReyMysterio zei:
Mick Doohan is 1 van de grootste 500cc Motor coureurs aller tijden!
Hij was 5x wereldkampioen in die klasse meeste lui kennen hem wel!
Het einde van zijn carriere kwam in ik dacht 2001 toen hij in Jerez de la frontera op de witte lijn van het circuit kwam en met een gangetje van 170km/h gelanceerd werd van zijn Repsol Honda NSR 500 en in de afrastering belandde!
Hij overleefde de klap, maar zijn carriere was over!

En dan loop ik hem tegen het lijf in een rolstoel en aan het infuus??:D
 
Back
Naar boven