XXL Nutrition

Pumpin' is LEAVING!!!!

Bezoekers in dit topic

Hey ouwe slet, geniet ervan !!! En komt er ook nog wat van trainen of niet? En je koffer goed ingeladen?!!! ;) :D
 
Mr. B.I.G. zei:
Hey ouwe slet, geniet ervan !!! En komt er ook nog wat van trainen of niet? En je koffer goed ingeladen?!!! ;) :D

neej ik heb niks illegaals meegenomen ;) bijna niks dan :p

zit nu ff in het hotel op internet. vandaag eerste dag naar school geweest om dingen te regelen en morgen ff naar een makelaar om eenhuis te zoeken hiero..

weer is 20 graden (middenwinter) en beetje koud windje!!
 
Hey bro, veel plezier daar en hopelijk vind je snel een leuk onderdak.
 
Veel plezier daar gozer!! :thumbs:
 
nardo zei:
Hey bro, veel plezier daar en hopelijk vind je snel een leuk onderdak.

ik ben inmiddels uit mijn hotel gedonderd omdat we illegaal een nachtje extra wouden blijven bij andere studenten op de kamer.

dus snel en taxi gebeld en naar een backpackers hostel verhuist. morgen trekken we in bij 7!!! andere mensen in een HUGE bouwvallig huis.. hiervoor betaal ik ongeveer 60 euro per week. helaas is er op dit moment niet veel beters beschikbaar.. het huis is echt CRAP!! maar het lijkt me super gezellig.. allemaal jonge lui, bijna allemaal internationaal (2 fransen, 1 zweed, australier, chinees, brits koppel) die werken en tijdelijk verblijven in dat huis. de slaapkamer heeft alleen 3 bedden en verder NIKS!! de woonkamer heeft wel tv en dvd, dus dat is wel relaxed :D het plan is om gewoon daar tijdelijk te verblijven en ondetussen iets anders te vinden en ondertussen beetje te feesten met die gasten daaro. het huis is ok als je reist en werkt maar voor een student is het toch te onrustig en crappy, maar we zien wel hoe het gaat...

Vanavond wordt ook de eerste uitgaansnacht want er is een kroegentocht georganiseerd door de backpackershostel waar we zitten, samen met 6 andere hostels uit de stad. dat wordt dus BOOZEN!!! :beerbang:

helaas moeten we wel weer 8 uur op voor het gratis ontbijt en 10 uur uitchecken en verhuizen naar het andere huis.

owja ik deel mijn kamer met mijn nederlands reisgenoot.

I will keep you update on my adventures to come :D goo'day mates :p
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven