Fitness Seller

Pumping Iron (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

3XL

Senior Moderator
Super Mod
20 jaar lid
Lid geworden
7 okt 2002
Berichten
22.006
Waardering
3.620
Ik zit net een interview te lezen met Herrrrr Zwanzeneger over PI (FLEX april 2003, blz 164) en er worden gelijk een paar luchtballonnen doorgeprikt.

- Aantal scene's zij gewoon in scene gezet
- Arnie trainde zo hard omdat de filmmaker hem stonden te pushen
- Verhaal dat hij niet naar zijn vaders begrafenis was geweest (HET grote voorbeeld van zijn dedicatie tov trainen wat altijd aangehaald word) heeft hij "geleend" van iemand andrs die dit tegen hem verteld had.

HAd het wel ergens verwacht, maar vat me toch tegen. :(
 
hmmz ...

flex april 2003 blz 164

ff kijken
 
Originally posted by 3XL
Ik zit net een interview te lezen met Herrrrr Zwanzeneger over PI (FLEX april 2003, blz 164) en er worden gelijk een paar luchtballonnen doorgeprikt.

- Aantal scene's zij gewoon in scene gezet
- Arnie trainde zo hard omdat de filmmaker hem stonden te pushen
- Verhaal dat hij niet naar zijn vaders begrafenis was geweest (HET grote voorbeeld van zijn dedicatie tov trainen wat altijd aangehaald word) heeft hij "geleend" van iemand andrs die dit tegen hem verteld had.

HAd het wel ergens verwacht, maar vat me toch tegen. :(

dat van die pa van m stond ik ook echt van te kijken. Vooral dat t hem niks kon schelen.
Daarentegen zijn de pro's bij de intensieve trainingsfotos in de Flex ook onder druk gezet door Chris Lund.
wat bedoel je overigens met: in scene gezet. heb de flex ook gelezen maar kan me dat niet herinneren..
 
Als mijn vader zo'n vies nazistisch zwijn was geweest, zou ik ook niet naar z'n begrafenis zijn gegaan.....

Hoewel ik niet geloof dat arnie om deze reden niet is geweest....

Beetje zielig dat zogenaamde Hardcore bodybuilding wat ie dan zegt, maar das volgens mij gewoon een bepaalde zgn. stoere houding.....

Die stoeren houding zie je hier ook weleens verschijnen, vooral toen met die discussie over fitness-nichten e.d...... babha.......wat een bink-gehalte zeg....

Zou dat soms BB eigen zijn.....
 
Nu we het toch over pumping iron hebben, weet iemand waar ik die film kan krijgen?????
 
jeps kazaa :D

en je kan er ook

the unbelievable downloaden
en blood and guts..

weet iemand nog meer bbing films die je ook via kazaa kan krijgen trouwens?
 
Originally posted by 3XL
Ik zit net een interview te lezen met Herrrrr Zwanzeneger over PI (FLEX april 2003, blz 164) en er worden gelijk een paar luchtballonnen doorgeprikt.

- Aantal scene's zij gewoon in scene gezet
- Arnie trainde zo hard omdat de filmmaker hem stonden te pushen
- Verhaal dat hij niet naar zijn vaders begrafenis was geweest (HET grote voorbeeld van zijn dedicatie tov trainen wat altijd aangehaald word) heeft hij "geleend" van iemand andrs die dit tegen hem verteld had.

HAd het wel ergens verwacht, maar vat me toch tegen. :(

ik had het verwacht, het doel van PI was eerder een infomercial te maken. het was de bedoeling te imponeren. dus het verwonderd me niet dat verschillende zaken werden geënsceneerd.
 
RESPECT ***

Originally posted by Floyd
Als mijn vader zo'n vies nazistisch zwijn was geweest, zou ik ook niet naar z'n begrafenis zijn gegaan.....
niet elke Duitser of Oostenrijker is een nazi!!!!!
Hij was ex officier en later politiechef. RESPECT!!!



kalm aan, hij mag zijn mening hebben, je mag de jouwe hebben, maar het is GEEN reden om hem de grond in te boren. fouten mag je corrigeren, maar het kan ook anders. trouwens je spreekt niet voor iedereen hier, dus keep the flaming down. thx
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Originally posted by Floyd
Als mijn vader zo'n vies nazistisch zwijn was geweest, zou ik ook niet naar z'n begrafenis zijn gegaan.....

Hoewel ik niet geloof dat arnie om deze reden niet is geweest....


Lees nou eens, dat hele verhaal is niet waar, hij had dit wel eens gehoord, en heeft het verteld alsof hij het zelf mee gemaakt




Met in scene gezet bedoel ik dat ze van de filmmaker een verzonnen aangedikte persoonlijkheid moesten neerzetten!(waardoor Arnie Franco begon af te zeiken enz)
En er zijn ook zaken in scene gezet (bv het shirt verhaal)
 
Had ik wel gedacht. Logisch ook, je wil toch een zo spraakmakend mogelijk geheel neerzetten, alleen dingen zoals die begrafenis vind ik persoonlijk raar, het is niet erg gepast.. maargoed, toch heb ik na het kijken van zo'n film altijd weer zin om zelf effe flink te trainen.. hoe dan ook, de muscles zijn echt :)
 
ja, toen wel :D

vandaag de dag weten we dat niet zo goed meer :s
 
@ 3XL......
Het maakt me niet uit of hij naar die begrafenis is geweest, wilde het alleen eff naar voren halen dat z'n vader een 'vreemde' reputatie had, las ik laatst op ergo. Was inhoudelijk ook niet echt gericht op jouw stuk....

@ stillstrong......
Sorry dat ik taal gebruikte die niet helemaal netjes was, ik had zijn vader geen zwijn mogen noemen. Wat ik wel heb gelezen, een heel artikel over Arnie, is dat zijn vader wel bepaalde 'rechtse' ideeen had. En zeker niet elke Oostenrijker is fout geweest in de oorlog............maar wel een hele hoop. Inderdaad, ik moet erbij zeggen dat ik niet voor iedereen spreek. Jij kan tenslotte heel anders over facisten denken dan ik.....

ps. ex-officier en politiechef.....respect?!........ Ik ken een heleboel verhalen dat deze mensen geen respect verdienen....

ps.
Ik heb trouwens geen hekel aan arnie.....
 
Ik heb pumping iron op mijn FTP server staan. Is zo gedownload!!
Maar hebben jullie nou eigenlijk visa? Voor de leden van het board geef ik hem weg aan een spotprijs!! (15€,normaal 22€)
 
Hye oli mag ik hem van je ? de film dan
 
Originally posted by Levrone@
Hye oli mag ik hem van je ? de film dan

Als je een visa card hebt gewoon ff je visa nummer met verloopdatum naar hem pm-en en dan krijg je toegang tot zijn server.

:D
 
Ik heb pumping iron op mijn FTP server staan. Is zo gedownload!!
Maar hebben jullie nou eigenlijk visa? Voor de leden van het board geef ik hem weg aan een spotprijs!! (15€,normaal 22€)

en als ik jou in je sterretje pak...oli?? :D
 
Originally posted by Floyd

@ stillstrong......
Sorry dat ik taal gebruikte die niet helemaal netjes was, ik had zijn vader geen zwijn mogen noemen. Wat ik wel heb gelezen, een heel artikel over Arnie, is dat zijn vader wel bepaalde 'rechtse' ideeen had. En zeker niet elke Oostenrijker is fout geweest in de oorlog............maar wel een hele hoop. Inderdaad, ik moet erbij zeggen dat ik niet voor iedereen spreek. Jij kan tenslotte heel anders over facisten denken dan ik.....

ps. ex-officier en politiechef.....respect?!........ Ik ken een heleboel verhalen dat deze mensen geen respect verdienen....

ps.
Ik heb trouwens geen hekel aan arnie.....
Niet helemaal netjes... kuch.. zeg maar gerust dom en grof.

Over bodybuilding spreek je ook alsof je er zelf geen bent.

En met respect bedoel ik respect voor wat hij bereikt heeft.. Ik ben zelf actief in het leger en ik weet wat je moet doen om het vol te houden en wat te bereiken.
En dat jij dan beetje gaat lullen over nazi's is echt dom.
Misschien wat minder op ergogenics lezen, kan helpen voor je algemene kennis ook.
 
Back
Naar boven