MuscleMeat

Contest Log Pun intended (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Vonk

Prof. dr.
Elite Member
15 jaar lid
Lid geworden
3 okt 2008
Berichten
35.890
Waardering
35.612
Lengte
1m85
Massa
108kg
Vetpercentage
10%
:wave:

Zo het moet er dit jaar maar weer eens van komen! In 2016 meegedaan in een klein maar zeer sterk deelnemersveld. Helaas door een hernia die roet in het eten gooide er een stuk minder uit kunnen halen dan er in zat. Toch tot het bittere einde doorgezet en ik kijk er nog steeds op terug met een goed gevoel. Nu inmiddels bijna 2 jaar sinds de hernia en 1,5 jaar verder sinds de operatie in september 2016.

Omdat ik al een tijdje bezig ben met recompen vroeg ik me wel serieus af, wat is dan eigenlijk het doel met deze contest? Aangezien er natuurlijk ook weer een vakantie tussendoor gefietst wordt in juni. Dus het wordt een beetje een tweetrapsraket, met als eerste station de vakantie; zo ripped mogelijk komen te staan zonder al teveel massa in te leveren. En met als tweede station de contest waarbij ik zo hard en groot mogelijk wil komen te staan, zonder al te veel te stijgen in vetpercentage.

Ik zal jullie hier meenemen in mijn trainingen, mijn voeding, mijn metingen en uiteraard af en toe wat foto's plaatsen.

Het startsein is in ieder geval gegeven en daarbij horen onderstaande foto's, 1 van de training van gisteren en 1 vanmorgen vroeg op nuchtere maag.

Iedereen succes gewenst en voor eenieder die nog twijfelt om mee te doen; gewoon doen!

lj3aj2qfex.jpg

5uxl77wv0jmb.jpg
 
Out! Is gvd toch niet tegenop te contesten man?! :eek: :bow2:

Oke, IN dan...maar met frisse tegenzin :D
 
Out! Is gvd toch niet tegenop te contesten man?! :eek: :bow2:

Oke, IN dan...maar met frisse tegenzin :D

Het gaat er bij de DBB contest juist niet alleen maar om hoe groot, zwaar en sterk je bent, maar temeer ook om de reis die je maakt vanaf het moment dat je meedoet tot het (vaak bittere) einde. Dat maakt het juist zo'n leuke en laagdrempelige wedstrijd om aan mee te doen imo.
 
Het gaat er bij de DBB contest juist niet alleen maar om hoe groot, zwaar en sterk je bent, maar temeer ook om de reis die je maakt vanaf het moment dat je meedoet tot het (vaak bittere) einde. Dat maakt het juist zo'n leuke en laagdrempelige wedstrijd om aan mee te doen imo.

Daar heb je een punT...ik sla dit jaar nog een keer over en doe wellicht volgend jaar eens mee. Ben nu nog niet in de juiste mindset, om een contest hier mee te doen. Succes met de jouwe...! :thumb:
 
  • Like
Waarderingen: Vonk
Succes, ik lees mee.
 
  • Like
Waarderingen: Vonk
IN !

en succes :thumb:
 
  • Like
Waarderingen: Vonk
Uiteraard in!
 
  • Like
Waarderingen: Vonk
Veel succes!
 
Laatst bewerkt:
  • Like
Waarderingen: Vonk
Hoppa!
 
  • Like
Waarderingen: Vonk
Succes!
 
  • Like
Waarderingen: Vonk
Vette shit. In
 
  • Like
Waarderingen: Vonk
Natuurlijk in. Valt altijd veel te leren hier.
 
  • Like
Waarderingen: Vonk
In. Nu al een belachlijke zieke fysiek. Ga zeker alles volgen en hier ook een hoop van opsteken. :D
 
  • Like
Waarderingen: Vonk
INNN!! Succes:flexing:
 
  • Like
Waarderingen: Vonk
Back
Naar boven