Fitness Seller

Pun op weg naar shredcity..

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

Vonk

Prof. dr.
Elite Member
15 jaar lid
Lid geworden
3 okt 2008
Berichten
35.890
Waardering
35.616
Lengte
1m85
Massa
108kg
Vetpercentage
10%
Ja je leest het goed, een nieuw kuurlogje van Pun! :cool:

Zoals de meesten hier wel weten ben ik al langere tijd bezig met blast/cruise en heb ik geen wens om off te gaan, ergo geen wens om kinderen te maken (vooralsnog).

Ik kom van ver; ± 59KG op 1.85m en zogezegd een schrale ekto. Inmiddels al enige tijd verkerend in de 3 digits, waar ik zo'n 7 jaar over gedaan heb om er te geraken. Maar omdat getallen me al langere tijd niet zoveel meer zeggen en de spiegel des te meer, is het toch tijd om een keer beneden de 8% te geraken (shit toch weer een getal :o ). En daar heb ik mezelf tot 15 juni voor gegeven. Waarna ik op vakantie er weer 5% kan aanvreten huehuehue. Nee gekkigheid, maar dat ik beneden de 8% wil komen staat wel vast. Of ik het ga halen hangt helemaal af van mijn eetgewoontes. Ik ben een frisdrank freak, eet ook veel te graag chocolade.. Anyway door het schrappen van al mijn overbodige suikers win ik al snel zo'n 1000-1500kcal per dag. In principe een easy way to shred imo.

Aangezien ik nog nooit echt lager dan 9% ben geweest, wil ik gewoon een keer keihard ripped staan deze zomer. Als ik daarvoor wat kilootjes moet inleveren dan zei het maar zo, maar als ik het goed doe moet het natuurlijk allemaal wel meevallen. Zo heel ver heb ik ook niet meer te gaan, maar om zo min mogelijk te verliezen aan VVM moet ik het niet te drastisch aan willen pakken en heb ik die 10-12 weken wel echt nodig.

Op dit moment zit ik nog in mijn Cruise van 125mg sust e7d. Deze trek ik door tot 20 April en dan begin ik met blasten.

Huidige chemicaliën:
  • 25mcg T3 e.d.
  • 125mg sust e7d
  • 3iu GH e.d.
Blast chemicaliën: (week 1-5)
  • 50mcg T3 e.d.
  • 150mg sust e3d
  • 400mg tren-e e3d
  • 2-5iu GH e.d. (rust 2iu / train 5iu)
Blast chemicalien: (week 6-11)
  • 50mcg T3 e.d.
  • 150mg sust e3d
  • 600mg tren-e e3d
  • 2-5iu GH e.d. (rust 2iu / train 5iu)
Omdat ik sinds ik weer in mijn cruise ben beland nogal last van mijn onderrug heb moet ik even aankijken of dit wegtrekt de komende week. Zo niet dan zal ik er wat deca bij laten lopen (100mg e3d).

Ik moet nog even kijken wat ik hier allemaal ga loggen qua eten, training, AAS en foto's. Laatstgenoemde komen er sowieso omdat ik daarmee ook zelf goed mijn progressie kan monitoren.

Overigens volg ik geen speciaal trainingsprogramma, maar varieer ik met oefeningen die ik leuk vind om te doen. Op mijn leeftijd en na heel wat jaartjes trainen heb ik niet zozeer meer iets te bewijzen qua kracht, of bepaalde oefeningen die je als BBer persé MOET doen.. Dat vind ik allemaal een beetje onzin eerlijk gezegd. Ik train omdat ik het leuk vind en ik doe oefeningen omdat ik die leuk vind.

Een echt doel heb ik ook niet meer, toen ik 59KG woog was mijn doel 65KG te wegen, omdat de verwachting was ik dan wel gespierd zou zijn.. Nou elke 5KG erbij verleg je je doel weer en op een gegeven moment kom je op dat punt waarop je 105KG op 8% een mooi streven vind.. Eerlijk gezegd denk ik dat mocht ik dat bereiken komend jaar (2017), dat ik daarna weer nog verder wil gaan. Gezondheid telt natuurlijk het zwaarst mee, daarna kwaliteit van leven en daarna ergens op plaats 10 komt de spiegel. Een verknipt zelfbeeld hebben we immers allemaal hier (uitzondering daargelaten). Met kwaliteit van leven bedoel ik het feit dat je je tanktops niet meer zelfstandig uit kunt trekken, of dat je jeuk hebt op plekken waar je niet bij kunt op je rug.. Je reet afvegen op het toilet, langs je lats heen.. Allemaal dingen waar ik me aan irriteer.. Gelukkig zijn mijn bovenbenen niet zo groot dat ik mijn zaakje ertussendoor moet proppen als je op het toilet gaat zitten. Maar ook die dag zal vast nog een keer komen.

Ik train elk jaar een spiergroep die naar mijn mening achterloopt wat extra, met vooral (voor mij) nieuwe oefeningen. Het afgelopen jaar heb ik hard gewerkt aan mijn chest, deze is nu aardig bijgetrokken (al zeg ik het zelf). Het jaar ervoor waren het mijn schouders en het jaar daarvoor waren het mijn bovenbenen. Nu ben ik op het punt aangekomen dat ik mijn abs toch wel veel te veel links heb laten liggen de afgelopen 7 jaar. Ja en dat komt omdat ik het niet leuk vind haha. Dus het komende jaar gaan die meer aandacht krijgen. Eveneens mijn benen die nog wel een maatje groter mogen.

Anyway lang verhaal kort; ik hoop hier wat extra stimulans en motivatie te vinden tijdens deze blast! Zoals gezegd zal ik begin en eind foto's posten voor de liefhebbers.

:kiss: Pun
 
In :heart:
 
  • Like
Waarderingen: Vonk
Succes met het behalen van je doel alvast, ik ben IN!
 
  • Like
Waarderingen: Vonk
Lees mee ben benieuwd!
 
  • Like
Waarderingen: Vonk
In! Bescheiden doseringen voro z'n buffel als jij
edit: dacht dat het ew was ipv e3d.
 
Laatst bewerkt:
Geen clen of eca erbij?
 

:heart:

Succes met het behalen van je doel alvast, ik ben IN!

Thanks! :thumbs:

Lees mee ben benieuwd!

Welkom, ik ook :D

In! Bescheiden doseringen voro z'n buffel als jij
edit: dacht dat het ew was ipv e3d.

Haha :o valt het nog steeds wel mee hoor. In bulk zet ik wel iets meer..

Geen clen of eca erbij?

Nee ik ben niet van de clen en als ik een stim erbij wil dan wordt het dex op 5mg op dagen dat ik ga mountainbiken o.i.d. Qua honger stilling heb ik niks nodig en kan ik heel gedisciplineerd blijven doorgaan.
 
In, maar je focus op buikspieren leggen dit jaar? Vind ik wat apart, als je op 8% staat zal je je abs wel zien denk ik?
Ikzelf doe in training A hanging leg raises en side planks, in B dumbell side bend en gewone planks. Train drie keer per week en dit helpt me genoeg om mijn abs erdoor te krijgen :) Teveel krijg ik last in onderrug
 
In, maar je focus op buikspieren leggen dit jaar? Vind ik wat apart, als je op 8% staat zal je je abs wel zien denk ik?
Ikzelf doe in training A hanging leg raises en side planks, in B dumbell side bend en gewone planks. Train drie keer per week en dit helpt me genoeg om mijn abs erdoor te krijgen :) Teveel krijg ik last in onderrug

Haha is niet raar bro, als je je bedenkt dat 1x per 6 weken gemiddeld genomen over 7 jaar een cable crunch uitgevoerd wordt. Natuurlijk ga je abs zien, maar ik wil wat dikkere blokken :)

Overigens is mijn onderrug ook altijd een excuus geweest om het dan maar niet te doen hoor :o
 
Haha is niet raar bro, als je je bedenkt dat 1x per 6 weken gemiddeld genomen over 7 jaar een cable crunch uitgevoerd wordt. Natuurlijk ga je abs zien, maar ik wil wat dikkere blokken :)

Overigens is mijn onderrug ook altijd een excuus geweest om het dan maar niet te doen hoor :o
Hmm oke dan begrijp ik het :p ja ik doe al jaren de planks voor mijn zwakke rug. Kreeg bij al de rest last van mijn rug, maar sinds ik wat deftiger ben gaan squatten en deadliften is die last volledig weg :D Ik doe ook maar 3 sets van 10-15 voor buik. Enkel hanging leg raises en dumbell side bend, op verschillende dagen. Zijn gemakkelijk tussendoor te doen, bijvoorbeeld tijdens biceps ofzo :) skip ze ook nog wel eens maar probeer wel elke week 1x hanging leg raises en side bends te doen
 
  • Like
Waarderingen: Vonk
Punjab DBB example

In ofc
Wish u luck
 
  • Like
Waarderingen: Vonk
In! Hoop dat je wel blijft loggen ;)
 
In, ben benieuwd man! Waarom geen Tren-a gezien je toch elke 3 dagen tren zet?
 
Hmm oke dan begrijp ik het :p ja ik doe al jaren de planks voor mijn zwakke rug. Kreeg bij al de rest last van mijn rug, maar sinds ik wat deftiger ben gaan squatten en deadliften is die last volledig weg :D Ik doe ook maar 3 sets van 10-15 voor buik. Enkel hanging leg raises en dumbell side bend, op verschillende dagen. Zijn gemakkelijk tussendoor te doen, bijvoorbeeld tijdens biceps ofzo :) skip ze ook nog wel eens maar probeer wel elke week 1x hanging leg raises en side bends te doen

Ja.. ik moet me er ook gewoon toe gaan zetten :o

In! Hoop dat je wel blijft loggen ;)

Die paar weken moet wel lukken. Alle grote projecten op het werk zijn voorlopig afgerond, dus ik kan me volledig focussen op andere dingen :cool:

In, ben benieuwd man! Waarom geen Tren-a gezien je toch elke 3 dagen tren zet?

Omdat ik e3d nog altijd beter vind dan e.d. prikken.. Met GH en MTII etc. ben je toch al snel elke dag 1-2-3x aan het prikken.. Als ik dan ook nog mijn AAS elke dag moet gaan prikken.. Het vinden van spots zonder al teveel littekenweefsel is al zo'n ding geworden op mijn benen :D En mijn ass kan ik niet bij.. Delts kan ik geen 5ML in kwijt.. Dus dilemma's bro :o
 
Kan HillR ze niet in je ass zetten?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven