Fitness Seller

Nieuws Pure Complex Lean Gainer

Bezoekers in dit topic

heb m bestelt ik zal hier mijn mening over de smaak en later over de werking geven

edit: heb aardbei bestelt trouwens
 
Laatst bewerkt:
gainer

:pyup als je de aspartaam eruit gooit koop ik hem ook
 
smaak is zeer goed te doen (heb m nu alleen maar met melk gedronken) ik heb echter nog wel wat op te merken aan dit product (ik heb naar bodyenfitshop een mail gestuurd met wat vragen) ik zal wanneer ik antwoord heb mijn verdere mening geven. Ik was bang voor de smaak omdat ze duidelijk vermelden dat die ANDERS smaakt dus ik was bang dat die ranzig zou zijn maar ik vind hem (met aardbei) wel lekker er zitten ook stukjes (havermout?) in wat voor een lekkere smaak zorgt
 
als er geen aspartaam in zat was ik geinteresseerd geweest!

Niet zo zeiken, je krijgt er pas kanker van als je een pot per dag leegvreet, en van sucralose word je eerder dik dan van aspartaam.
 
Waarvoor aspartaam nodig? Die CCG heeft toch ook geen zoetstof? Maken die oats het niet al zoet van zichzelf?
 
Waarvoor aspartaam nodig? Die CCG heeft toch ook geen zoetstof? Maken die oats het niet al zoet van zichzelf?
CCG heeft echt wel zoetstoffen. Hoe denk je dat die shizzle smaak krijgt dan? Zit gewoon aspartaam of sucralose in de CCG.

Hoe word je dik van zoetstoffen ???

Door er veel van te vreten :) en sucralose heeft meer calorien op netto gewicht dan aspartaam.
 
Niet zo zeiken, je krijgt er pas kanker van als je een pot per dag leegvreet, en van sucralose word je eerder dik dan van aspartaam.

CCG heeft echt wel zoetstoffen. Hoe denk je dat die shizzle smaak krijgt dan? Zit gewoon aspartaam of sucralose in de CCG.



Door er veel van te vreten :) en sucralose heeft meer calorien op netto gewicht dan aspartaam.

Bang om dik te worden van een beetje zoetstof? Moet je vooral aan de WG gaan, want die bevat helemaal geen kcal :roflol:

Aspartaam schijnt pas schadelijk te zijn bij hele grote inname over een lange periode. Denk niet dat er veel mensen zijn die, laten we zeggen, 6 maanden lang 4kg CCG per dag eten...
 
Bang om dik te worden van een beetje zoetstof? Moet je vooral aan de WG gaan, want die bevat helemaal geen kcal :roflol:

Aspartaam schijnt pas schadelijk te zijn bij hele grote inname over een lange periode. Denk niet dat er veel mensen zijn die, laten we zeggen, 6 maanden lang 4kg CCG per dag eten...


Ik niet, maar er zijn mensen die er bang voor zijn ja.

en 2kg CCG per dag is nog niet genoeg, wil je risico lopen dan zal je zo'n 150-200gram aspartaam per dag moeten wegstouwen, dat zijn 1,5-2 potten, ik doe een maand met een pot, kan je nagaan.
 
CCG heeft echt wel zoetstoffen. Hoe denk je dat die shizzle smaak krijgt dan? Zit gewoon aspartaam of sucralose in de CCG.



Door er veel van te vreten :) en sucralose heeft meer calorien op netto gewicht dan aspartaam.

Om het even in je eigen woorden uit te drukken:
"Congratualations, your statement officially grants you access to the realm of the retards."

Is mijn ticket om er weer uit te komen. En hoeveel gram zou er in zo'n pot zitten. 2 of 3 gram, poeh poeh, en een kalorieen dat ik binnenkrijg...
 
Om het even in je eigen woorden uit te drukken:
"Congratualations, your statement officially grants you access to the realm of the retards."

Is mijn ticket om er weer uit te komen. En hoeveel gram zou er in zo'n pot zitten. 2 of 3 gram, poeh poeh, en een kalorieen dat ik binnenkrijg...


Je mag me best quoten hoor, maar dan moet het wel ergens op slaan, en in dit geval slaat het nergens op. Ik heb niet gezegd dat je dik word van zoetstoffen, ik heb gezegd dat je 'sneller' dik word van sucralose dan van aspartaam, wat gewoon een feit is (kcal per 100gr is hoger).

Je statement zegt meer over jou niveau dan over dat van mij, back to you sir :)
 
Je mag me best quoten hoor, maar dan moet het wel ergens op slaan, en in dit geval slaat het nergens op. Ik heb niet gezegd dat je dik word van zoetstoffen, ik heb gezegd dat je 'sneller' dik word van sucralose dan van aspartaam, wat gewoon een feit is (kcal per 100gr is hoger).

Je statement zegt meer over jou niveau dan over dat van mij, back to you sir :)


Het statement is van jezelf meneer de hooggeleerde. En als er zo weinig zoetstoffen in een pot zitten maakt het dus niet uit of de een een hogere kalorische waarde heeft dan de ander. Je wordt er dus niet sneller dik van, je wordt er helemaal niet dik van. ;)
 
Het statement is van jezelf meneer de hooggeleerde. En als er zo weinig zoetstoffen in een pot zitten maakt het dus niet uit of de een een hogere kalorische waarde heeft dan de ander. Je wordt er dus niet sneller dik van, je wordt er helemaal niet dik van. ;)


Nee, mijn quote was geen statement, maar een cynische voetnoot, das iets anders. Het is een theoretische discussie, maar iemand vroeg naar de voordelen van sucralose ten opzichte van aspartaam, en ik heb hem netjes beantwoord met feitelijke informatie. Je hebt gelijk, mijnsinziens maakt het geen hol uit welke zoetstof je gebruikt, maar technisch gezien is sucralose de minst aantrekkelijke.
 
Jammer dat er aspartaam in zit, das het eerste waar'k naar kijk als ik supplementen beoordeel. Ga mezelf zeker niet supplementeren met Methanol.

Hoeveelheid en prijsverhouding is erg voordelig.
 
werkt bij mij niet, niks aangekomen
 
Vind je het gek met 66 kilo? Post je voedingsschemaeens. Het is een supplement , geen dieet. :D
 
Goede prijs maar idd jammer dat er aspartaam, sorry hoor dat ik de zoveelste ben die het zegt maar ik koop echt geen supplementen meer met aspartaam.
 
Wat een hoop bullshit hier over aspartaam, gewoon dom napraten dit. :roflol:
 
Kga toch geen spul dat slecht voor me lichaam is naar binnen werken=)
 
Back
Naar boven