MuscleMeat

Nieuws Pure Complex Lean Gainer (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Aspartaam is de meest gebruikte en onderzochte zoetstof ter wereld. (Kijk eens in je winkelwagen in de supermarkt...)

De aanvaardbare dagelijkse inname (ADI) van aspartaam aangegeven door het voedingscentrum en de Europese voedselautoriteit EFSA is 40 mg per kilo lichaamsgewicht.

Elke shake van 50 gram bevat 15mg.
De veilige marge aangegeven door de Europese voedselautoriteit EFSA is dan als je 70kg weegt 186 shakes per dag..
 
Aspartaam molecuul bestaat voor 55% uit Methanol. Methanol is zeer schadelijk voor de hersenen en organen. Die 15mg Aspartaam bevat dus ongeveer 7,5mg methanol.

Dat is 7,5mg vrij methanol teveel, op regelmatige basis heeft dit een uitwerking.

Het argument dat fruit ook Methanol bevat klopt, maar in fruit zit methanol gebonden aan enzymen en heeft het geen werking in ons organisme.

Ik zeg altijd maar:

Waar rook is, is vuur.
Over Aspartaam lees je teveel negatieve verhalen en er zijn talloze enge beelden te bekijken op youtube.

En dan niet te vergeten de manier hoe Aspartaam voor publieke consumptie is goed gekeurd, hoe de onderzoeken zijn gesaboteerd enzovoort.

Geen aspartaam in dit lijf. :)
 
heb geen voedingsschema:$ misschien is dat 't?
is 't niet beter voor mij om een weightgainer te zoeken met meer eiwitten? 19 gram per serving schiet niet echt op? als jullie suggesties hebben en 't liefst eentje met een goede smaak ontvang ik je suggestie graag in PM:)
 
heb geen voedingsschema:$ misschien is dat 't?
is 't niet beter voor mij om een weightgainer te zoeken met meer eiwitten? 19 gram per serving schiet niet echt op? als jullie suggesties hebben en 't liefst eentje met een goede smaak ontvang ik je suggestie graag in PM:)

Voor een Weigth Gainer zitten er behoorlijk wat eiwitten in. Wanneer je denkt dat je tekort zit in de eiwitten dan is er 1 manier, dat is even berekenen... Je kunt wanneer dit zo is ook kiezen voor een goede Whey Proteine en dan eventueel voor- en na de training combineren met WMS.
Op andere momenten mengen met Brinta bijvoorbeeld, wanneer je complexe koolhydraten wilt toevoegen.
 
ik vind de gainer echt niet meer te zuipen.
als ik hem met water mix valt de smaak erg tegen en die (havermout?)vlokken erin zijn echt niet smakelijk om uit te zuipen.

als ik het in de blender doe met melk dan valt het allemaal nog mee maar wordt het een dikke pap.
en als ik het in een blender wou doen dan kan ik gewoon havermout en wat whey pakken wat dan ongeveer op hetzelfde uitkomt (buiten de caseïne eiwitten dan)...

voor mij is dit allesinds geen blijvertje, anderen kunnen er hun mening ook over hebben natuurlijk :)

geef mij toch maar de complex carb gainer, iets meer geld maar je hebt er dan wel wat lekkers voor terug.
 
Deze gainer is echt compleet vrij van maltodextrine, dextrose ....
Dat geeft inderdaad een aparte smaak. Maar wel echt helemaal complex in de koolhydraten. (geen suikers/snelle carbs!) Dus veel minder risico op vetopslag..
 
maltodextrine is toch ook een goede kh bron dacht ik? bij CCG zitten ook geen suikers/snelle carbs...

Ik ga hier niet blijven vergelijken, zoals ik al zei: iedereen zijn mening. de prijs is natuurlijk wel gunstiger of die van xxl.
Voor mij lijkt het een beetje op een goedkope imitatie ervan.

Over de rest van jullie producten en service ben ik meer dan tevreden maar wou dit gewoon nog even vermelden :)
 
Tuurlijk, geen probleem ieder z'n mening...:)
Maar met pure Whey Protein, Micellar Casein en Oats heb je gewoon een top gainer.. kwalitatief (smaak is persoonlijk inderdaad een ander verhaal) .

Wel degelijk een andere samenstelling dus...
Super te gebruiken ook als maaltijdvervanger bijvoorbeeld en een meer constante bloedsuikerspiegel als met malto...
 
gisteren de Lean Gainer in de winkel in A´foort gehaald. bananensmaak. Smaakt prima met water, lekker zachte smaak, absoluut geen chemische nasmaak of zo. Ook niet te dik om naar binnen te spoelen.
Samenstelling vind ik ook goed, anders had ik ´m niet gekocht.
Ben dus tevreden. Prima service ook altijd in de shop in A´foort overigens.
 
Heb de banaan hier. Smaak doet me denken aan Brinta Wake Up Banaan, van die zakjes die je s'ochtends in een beker melk pleurt, roert en dan opzuipt.

Over de werking, ja gebruik t nu 2 weken, dus echt heel veel valt er niet over te melden, maar de lean gainer 2 die ik eerst gebruikte werkt, zover ik t nu kan beoordelen, beter dan dit spul!
 
Back
Naar boven