AndroidHealthClinic

pure efedrine wie o wie?? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

exarchos

Competitive Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
9 okt 2002
Berichten
1.693
Waardering
0
wie heeft het ooit wel eens gebruikt? en hoe beviel dat?
zit in de laatse weken van me cut, en wil eigenlijk over 1.5 week aan de clen, maar dat kennen ze hier op een of andere manier niet, heel irritant, maar wel pure efedrine. Maar eerst wil ik graag wat ervaringen horen, ik weet dat er al wat treads over zijn geweest,
ik hoor het allemaal graag!!
 
Ikke, tabletten met 800 mg per stuk. En ik heb die een keer 5 tegelijk gegeten en dat ging goed (op een feestje). Ik heb ze nooit gebruikt op lange termijn om te cutten of zo dus daar kan ik je verder niet veel over vertellen.
 
Originally posted by Rob G
Ikke, tabletten met 800 mg per stuk. En ik heb die een keer 5 tegelijk gegeten en dat ging goed (op een feestje). Ik heb ze nooit gebruikt op lange termijn om te cutten of zo dus daar kan ik je verder niet veel over vertellen.

Dat is veeel pure efedrine;).

Maar pure efedrine heeft niet echt een verschillende werking t.o.v. het kruid eigenlijk. Het is zuiverder en veel sterker geconcentreerd uiteraard, maar de werking is hetzelfde. Ik zou er wel wat cafeine aan toevoegen.
 
Lijkt me wat sterk eerlijk gezegd.. 4 gram pure efedrine betekent bij elk levend wezen de dood..
 
Dat is natuurlijk ook geen pure efedrine. Hij zal wel het ephedra extract hebben gebruikt. Zo'n capsule bevat misschien 10 mg efedrine.
 
Hmmz, jah het zou wel, op de verpakking stond iig 800 mg, maar maybe heb ik't verkeerd. Het waren iig 5 ephedra's en ik moet je zeggen dat ik die nacht geen oog dicht gedaan had :(
 
Oooww... ja idd. jij hebt het over ephedra, ik over pure ephedrine, dat scheelt nogal ja.. van die ephdera heb ik er ooit 9 genomen. behoorlijk last van me maag van gekregen, zuuraanvallen enzo.. en uiteraard niet geslapen.. waren die rooie zeg maar, die had je toen, mischien nog wel..
 
Ja klopt ja SR! Damnit ik zit hier weer te slapen hoor... Ik zie nu pas dat je ephidrine habt staan, ik zat de hele tijd aan ephedra te denken, sorry man...:(

Maaruh, die ephidrine heb ik ook wel eens gehad. Waren van die kleine witte pilletjes in een soort plastic boterhammenzakje die dan aan een kaarte ge-niet zaten. Maaruh, ik merkte r niets van... Weet echter niet hoeveel het was, zou wel inet zo veel zijn geweest....
 
Gebruik idd pure efedrine, bevalt goed, met extreem intensieve cardio word je er wel erg opgefokt van..bij het gewone kalme BB-gebeuren (alleen KT :p ) kan het geen kwaad.
Gebruik max 3 pilletjes van 25 mg eph HCL samen met 3 pilletjes caffeine (200 mg). Aanbevolen dosis is 20mg maar deze tabletten bevatten 25mg.
Merk : Vasopro er zit ook guafesin in, is speciaal voor astma patiënten, komt goed uit want ik ben tegenwoordig zo gevoelig voor rook dat ik spontaan een astma aanval krijg...

Espi, al sinds medio feb aan het spul met opmerkelijk resultaat! Geen negatieve bijwerkingen zoals bij ephedra en altijd constante kwaliteit.
 
Jammer dat Efedrine verboden is, zou graag nog wel een doosje er van willen bemachtigen. Zal wel aan mij liggen maar Ephedra vind ik minder prettig qua werking, zelfde dosering maar bij Epehdra krijg ik al snel koppijn en een te gejaagd gevoel.

Jaren geleden dat ik Efedrine voor het laatst gebruikte, zat toen in een Twinlabs supplement.
 
Efedrine is voor mij de eerste verboden stof geweest, die ik ooit gebruikt heb. Als ik wedstrijden zou doen, dan was het een andere zaak. Het is niet verboden omdat het zo gevaarlijk is (nee zelfs veiliger dan het toegelaten efedra) maar omdat het prestatieverhogend werkt. Men zegt wel dat je prestaties tijdens KT met 10% zouden toenemen. Dat lijkt me stug.
Zelf ben ik niet over 1 nacht ijs gegaan en de literatuur geraadpleegd (ook hier) en kwam tot de conclusie dat pure ephedrine het veiligst was. Het is veilig bij de toegelaten dosis van 3x20 mg. Echter, bij extreme cardio is het wat link, dan word ik wel vrij zenuwachtig. Vandaar dat ik het niet ga gebruiken in de komende tocht.. je weet trouwens maar nooit met de Franse douane? Mijn fietsmaatje heeft me al daarvoor gewaarschuwd.. pfft.

Bij normale KT en niet te extreme cardio is er niets aan de hand... mits je je aan de dosis houdt en geen hartconditie hebt..

Vind persoonlijk dat je net zo kritisch moet staan tegenover alles wat je slikt en niet voetstoots zomaar wat (om het even wat voor middel) moet gaan gebruiken..ook al schrijft bijv je huisarts het voor...

Espi, en nu sluit ik even af met mijn resp beroepen: documentalist/literatuuronderzoeker/bioloog/toxicoloog/biochemisch laborant
 
ik wil er dus over 1.5 week mee beginnen echt om de laatse % eraf te halen, zit nu op 9/10 en de fatburner die ik gebruik (3x20/200), 'voel' ik nog wel maar heb niet het idee dat er nog veel mee af gaat,
Mer pure efedrine hoop ik dat wel te bewerkstelligen,
welk tijdstip is het beste om de 3 dagelijkse dosis in te nemen??
 
meteen na opstaan, net voor ontbijt enz.

dus 8-12-16 uur of 9-13-17 uur.
Niet later dan 17 of 18 uur in ieder geval.. anders kan ik niet goed slapen.. met yohimbine erbij wordt het effect versterkt, vandaar dat ik nog maar 1-2x per dag EC gebruik 8-13/14 uur zoiets.. en yohimbine gel smeer ik voor ik naar de sportschool ga (15 km fietsen) op mijn buik.. maar ik eet er nu wel bij.. anders eet ik de helft van de dag niet..
Als ik 'sochtends thuis blijf dan smeer ik toch 's ochtends in en 's avonds nog een keer voor het slapen gaan...

Espi
 
Back
Naar boven