Fitness Seller

Pure Pharmaceuticals Anavar

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

hirow

Novice
Lid geworden
1 mrt 2015
Berichten
5
Waardering
2
Lengte
1m92
Massa
88kg
Vetpercentage
7%
Toen ik het kreeg was het sealtje van het potje af lijkt net of ze er iets anders in hebben gedaan. Heb best veel moeten dokken voor twee potjes maar kan er niks over vinden online. Zelf de site die op het potje staat doet het niet eens... Omdat ik de persoon vertrouwde ben ik er wel gewoon aan begonnen. Maar zit nu in de 4e week en heb alleen een betere pomp maar ben niet eesn sterker geworden, en dat op 60mg per dag.
Ben ik gewoon gelazerd?


20160517_175937.jpg
20160517_175957.jpg
20160517_180122.jpg
20160517_180144.jpg
 
Tekst van het potje laat los
Tabs die lijken op drop pastillen
Website die niet werkt
Merk totaal onbekend

Genoeg redenen om zoiets links te laten liggen
 
100% fake, heb echte gezien. witte platte pilletjes.
 
100% fake, heb echte gezien. witte platte pilletjes.

Ja dat kan zeker kloppen maat van me heeft anadrol van hetzelfde merk waar ook platte witte pillen inzatten met twee P's erop in spiegelbeeld.
ik ben gewoon flink genaait door iemand die ik al 2 jaar zie in de sportschool... lekker dan vertrouw echt niemand meer
 
Je bent inderdaad genaaid. Zitten hele andere pillen in dat potje.Wss iets voor pomp ofzo.
 
Fake... Tabs zijn wit met pp op heb ze ook en doen hun ding...
 
Fake... Tabs zijn wit met pp op heb ze ook en doen hun ding...

Het ergste is nog ken die gast al meer als een jaar van mn gym gast is 10 jaar ouder als ik.. snap echt niet dat mensen zoiets kunnen flikken.
Zal hem binnekort wel is aanspreken kijken wat die zegt beter gaat die het terug dokken
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Het ergste is nog ken die gast al meer als een jaar van mn gym gast is 10 jaar ouder als ik.. snap echt niet dat mensen zoiets kunnen flikken.
Zal hem binnekort wel is aanspreken kijken wat die zegt beter gaat die het terug dokken

Yah want zowiezo fake tabs erin. Zien er eerder caffeine tabs uit
 
Je zegt het zelf al een beter pomp. Wat verwacht je van Anavar? meer zal het niet doen. Zegt niks hoor dat de stickers loslaten. Kan gewoon om gelabeld zijn omdat ze denken dat dat merk beter gaat verkopen maar dat wil niet zeggen dat het nep is. Verwacht gewoon niet veel van je gear, welke dan ook en al helemaal anavar.
 
Je zegt het zelf al een beter pomp. Wat verwacht je van Anavar? meer zal het niet doen. Zegt niks hoor dat de stickers loslaten. Kan gewoon om gelabeld zijn omdat ze denken dat dat merk beter gaat verkopen maar dat wil niet zeggen dat het nep is. Verwacht gewoon niet veel van je gear, welke dan ook en al helemaal anavar.

Je moet natuurlijk wel aan je Posts komen he :roflol:
 
Je moet natuurlijk wel aan je Posts komen he :roflol:

hahahah moet jij zeggen die geheel inhoudsloos op mij reageert. stop met creatine snuiven pikkie en ga maar weer dapper doen tegen de spiegel want niemand pikt dat van zo,n levens-loser die mensen zomaar aanvalt. Wat ben jij een misbaksel zeg zielig voor je vriend want jij bent 100% een anusrekker.
Real life heb je niks te doen vandaar dat je jezelf strort op zaken waarvan jij denkt dat je ze aankan. Ik zal je wat vertellen , vriendje en dat is een dikke middrelvinger in de lucht. Ja in de lucht zodat je er niet op kan gaan zitten. Viespeuk.
 
hahahah moet jij zeggen die geheel inhoudsloos op mij reageert. stop met creatine snuiven pikkie en ga maar weer dapper doen tegen de spiegel want niemand pikt dat van zo,n levens-loser die mensen zomaar aanvalt. Wat ben jij een misbaksel zeg zielig voor je vriend want jij bent 100% een anusrekker.
Real life heb je niks te doen vandaar dat je jezelf strort op zaken waarvan jij denkt dat je ze aankan. Ik zal je wat vertellen , vriendje en dat is een dikke middrelvinger in de lucht. Ja in de lucht zodat je er niet op kan gaan zitten. Viespeuk.

Momenteel kan ik er even niet op zitten nee dus houd die vieze vinger maar in de lucht
 
Momenteel kan ik er even niet op zitten nee dus houd die vieze vinger maar in de lucht
dapperventje hahahahahahaah ga spelen met je miniepikkie.

Jij zal wel heel geloofwaardig zijn met je 1.171 post of niet? want blijkbaar meet jij zo of iemand geloofwaardig is hahahahahahahahaha zielig anuslikkertje
 
dapperventje hahahahahahaah ga spelen met je miniepikkie.

Jij zal wel heel geloofwaardig zijn met je 1.171 post of niet? want blijkbaar meet jij zo of iemand geloofwaardig is hahahahahahahahaha zielig anuslikkertje

Ik heb geen idee hoeveel Posts ik heb en ik heb geen idee hoeveel jij er hebt poepkop :)
 
image.jpeg
hahahah moet jij zeggen die geheel inhoudsloos op mij reageert. stop met creatine snuiven pikkie en ga maar weer dapper doen tegen de spiegel want niemand pikt dat van zo,n levens-loser die mensen zomaar aanvalt. Wat ben jij een misbaksel zeg zielig voor je vriend want jij bent 100% een anusrekker.
Real life heb je niks te doen vandaar dat je jezelf strort op zaken waarvan jij denkt dat je ze aankan. Ik zal je wat vertellen , vriendje en dat is een dikke middrelvinger in de lucht. Ja in de lucht zodat je er niet op kan gaan zitten. Viespeuk.
 
Ik heb geen idee hoeveel Posts ik heb en ik heb geen idee hoeveel jij er hebt poepkop :)
Je moet natuurlijk wel aan je Posts komen he :roflol:

Dacht dat je niet wist hoeveel post ik had terwijl je echt alleen maar met je oog naar links hoeft te kijken op het scherm dus weer lieg je en praat je jezelf geheel tegen. Liever een poepkop dan zo,n gay tjappie als jij.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven