XXL Nutrition

Pure Rijst Eiwit een goed alternatief voor whey eiwit poeder?

Bezoekers in dit topic

Mieshka

Cool Novice
Lid geworden
29 okt 2015
Berichten
83
Waardering
34
Lengte
1m80
Massa
75kg
Bij body&fit is het volgens mij zo ;als er op staat 90 kcal ..dan zal het waarschijnlijk 200 kcal zijn.

En als er staat 0 gram suiker,dan word er waarschijnlijk weer gelogen.
 
Dierlijke eiwitten boven plantaardige
 
o6eh78.jpg


Bodybuilders doen het op rijsteiwit net zo goed als op whey:
http://www.ergogenics.org/bodybuilders-doen-het-op-rijsteiwit-net-zo-goed-als-op-whey.html

Vetpercentage te hoog? Rijsteiwit door je shake:
http://www.ergogenics.org/vetpercentage-te-hoog-rijsteiwit-door-je-shake.html
 

"Vetpercentage te hoog? Rijsteiwit door je shake" lijkt mij een hele rare conclusie. Is het niet gewoon zo dat door de lagere biologische waarde, de netto kcal dus lager is en dus gewicht wordt verloren? Er werd tenslotte ook spiermassa verloren...

En het zal prima zijn voor BB, omdat het verschil niet merkbaar is op een groot geheel van voeding en training.
 
"Vetpercentage te hoog? Rijsteiwit door je shake" lijkt mij een hele rare conclusie. Is het niet gewoon zo dat door de lagere biologische waarde, de netto kcal dus lager is en dus gewicht wordt verloren? Er werd tenslotte ook spiermassa verloren...

Aminozuren die niet gebruikt worden om nieuwe (spier)eiwitten te synthetiseren, worden door het lichaam als energiebron gebruikt. Er gaan dus geen kcals verloren als het aminozuurprofiel (biologische waarde) suboptimaal is.
 
  • Like
Waarderingen: SBW
Nee en nee.
1 biologische waarden van plantaardige eiwitten.
2 body en shitshop.
3 20% minder planten dan op het label.
 
Rijst eiwit is toch juist een prima alternatief? Het is natuurlijk niet superieur aan Whey, maar een prima keus als je liever geen melkproducten wilt. Body & Fit is daarintegen een prima keus
 
Laatst bewerkt:
Oh, het is shark89 weer! :D
CommentPhotos.com_1393010888.jpg
 
Bij bodyenfitshop moet je he-le-maal niets kopen. Kijk eens op www.supplementlabtest.com

Onafhankelijke labtesten bewijzen keer op keer dat ze alleen maar troep verkopen.
 
Rijst eiwit is toch juist een prima alternatief? Het is natuurlijk niet superieur aan Whey, maar een prima keus als je liever geen melkproducten wilt. Body & Fit is daarintegen een prima keus

Now-Comes-The-Part-Where-We-Throw-Our-Heads-Back-In-Laughter-In-George-Of-The-Jungle.gif
 
Heb 'm inmiddels gekocht, de Pure Rijst Eiwit van Body&Fit, gewoon maar eens proberen de komende tijd. :)
 
Je hebt heel wat anders gekocht
Dus...zoek de verschillen....

?????????:eek::eek::eek:
 
Laatst bewerkt:
Je hebt heel wat anders gekocht
Dus...zoek de verschillen....

?????????:eek::eek::eek:

Heel wat anders gekocht dan wat? Ik heb die gekocht waar ik het in mijn OP over had.

Nu kan ik best wat hebben, maar toch, vreemde reacties hier wel. ???
 
Heel wat anders gekocht dan wat? Ik heb die gekocht waar ik het in mijn OP over had.

Nu kan ik best wat hebben, maar toch, vreemde reacties hier wel. ???
Dat komt omdat ze hier allemaal tegen Body en Suiker shop zijn, behalve Sylve hij is werknemer van de maand daar.

Maar je hebt nu waarschijnlijk rijst met een sensationele hoeveelheid suikers.
 
Back
Naar boven