Fitness Seller

Pure Whey - Performance

Bezoekers in dit topic

Beoordeling: [Afbeelding niet meer beschikbaar] 8/10 ++ Aanrader

  • Soort supplement: Whey
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? Pure Whey bevat een uitgebalanceerde mix van meerdere whey eiwitten. Hierdoor heeft Pure Whey een uitzonderlijk aminozurenprofiel.

    Dankzij een nieuwe technologie genaamd "ultra filtered cross flow micro filtration", een membraanfiltersysteem, heeft Pure Whey duidelijk een stap vóór op de ion exchange filtertechnieken.

    Pure Whey is ontwikkeld voor maximaal gemak. Geen probleem meer met mengers en mixers. Heel simpel, melk of water in een glas, een portie eiwitten toevoegen, even roeren en klaar. Om je afwisseling te bieden heb je keus uit 7 overheerlijke aroma's.

    De meeste eiwitsupplementen op de markt zijn geoptimaliseerd voor ofwel water ofwel melk. Pure Whey geeft je de keuze. Pure whey zal perfect oplossen in melk maar evengoed in water zonder afbreuk te doen aan de smaak.

    Een team heeft allerlei smaken beoordeeld en wij mogen U met trots laten weten dat er twee nieuwe smaken het assortiment komen vervoegen: Pistachio (Pistache) en Caribbean Chocolate (mix van kokos met chocolade).

    • Mixt eenvoudig en snel
    • 23 g eiwitten per portie
    • Niet te evenaren smaken
    • Hoog in BCAA
    • Uitstekende bron van calcium en magnesium
    • Mixt eenvoudig in melk en in water
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Cutten en bulken
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? 2 maanden
  • Hoe is de smaak van dit supplement? vanille: met melk=zeer lekker, met water=niet zo lekker/ aardbei: zowel met melk als water zeer lekker
  • Welke dosis heb je gebruikt? 2*50 gram per dag
  • Waar heb je het supplement gekocht? in mijn gym: serbatoio
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? Gratis verzending, uitleg supplementen(lol)
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? 53euro voor 2kg
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Ja. goede smaak en relatief goede kwaliteit

Mijn review:
ik vind deze eiwitten van Performance zeer lekker en heb er ook van genoten toen ik het dronk.
ik heb het 2 maanden gebruikt en ik ga nu de whey van XXL nutrition uitproberen, hierover zal ik ook een review schrijven.

pure-whey_performance.jpg
 
als ik jou was zou ik niet meer de supplementen in je gym halen...53 euro is veel te duur.
 
jep vind ik ook, daarom heb ik ze nu besteld bij xxl ;)
anyway de smaken van dit supplement zijn wel heel lekker
 
Back
Naar boven