Fitness Seller

Pure Whey Protein Isolate - Power Supplements

Bezoekers in dit topic

Beoordeling: 10/10 ++ Aanrader
Soort supplement: WheyWat is de werking van dit supplement volgens de producent? Toename van spiermassa, sneller spierherstel na gewichtstraining, ondersteuning van het immuunsysteemVoor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Cutten en bulkenHoe lang heb je het supplement gebruikt? Ik gebruik het nu 2 wekenHoe is de smaak van dit supplement? Smaak is vrij natuurlijk. Niet te chemisch. Ik heb vanille, aardbei en choco geproeft.Welke dosis heb je gebruikt? Ik gebruik 's ochtend een halve schep (15 gram) en voor het trainen een hele schep.Waar heb je het supplement gekocht? powersupplements.nlWelke extra voordelen gaf deze winkel? -Wat heb je voor dit supplement betaald? Winkelprijs is 49,90 voor 2,5 kgZou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Ja. ik ben niet over veel suppies tevreden maar over deze welMijn review:
Dit is een van het handjevol whey producten in Nederland dat volledig 'isolaat' is. Deze whey heeft een hoger eiwitgehalte dan andere whey producten en veel minder lactose. Daarom is het wel bijzonder dat de prijs gelijk is aan veel budget whey producten!

Ik zal er gelijk eerlijk voor uit komen. Power Supplements is een bedrijf dat gerund wordt door mijn broer Jaap Kuiper, voormalig kogelstoter en discuswerper. Omdat ik vanwege mijn bedrijf Glucosamine.com toch al aardig bekend ben in de wereld van supplementfabrikanten heb ik de selectie van de eiwit en creatine voor mijn rekening genomen.

Vaak wordt de term 'kwaliteit' wat al te voortvarend gebruikt. Niet zozeer door de grondstofleveranciers maar wel door de merkfabrikanten. Ze gebruiken allerlei misleidende slogans. Een daarvan is '100% zuivere creatine' (100% zuiverheid bestaat niet).

Bij whey zie je vaak dat isolaat alleen voor de naam wordt toegevoegd in een mengsel met whey concentraat. Meestal gaat het hierbij om een mengsel van 90% concentraat en 10% isolaat. Dat vind ik volksverlakkerij.

Om twijfel uit te sluiten heb ik Jaap daarom voorgesteld om een whey product te laten maken dat puur en alleen whey isolaat bevat. Dat is dus de 'Pure Whey Protein Isolate' geworden.

Enkele voordelen van een isolaat:
- Makkelijker verteerbaar door minder lactose
- Sneller opneembaar door minimaal vetgehalte (in dat geval wel mengen met water!)
- 10% meer eiwit voor je geld vergeleken met een goede concentraat
- Dubbel zoveel eiwit in vergelijking met enkele budget whey producten die je wel eens bij de Duitse internetwinkels aantreft (die zijn 50% eiwit 40% lactose en 10% vet).

Tot slot nog de voornaamste reden waarom ik voor deze whey heb gekozen (specifiek deze leverancier uit Engeland). De whey is bereid met crossflow microfiltratie en ultrafiltratie bij lage temperatuur. Dat betekent dat het eiwit onbeschadigd is en allerlei functies heeft behalve simpelweg als bron van branched chain, essentiele en niet-essentiele aminozuren. De whey bevat bijvoorbeeld immunoglobulinen, lactoferrine en oh zo leuk: groeibevorderdende peptiden.

Het koude verwerkingsproces heeft ook als voordeel dat er geen oxycholsterol in zit. De whey producten die op hogere temperatuur gemaakt zijn en die een hoger vetpercentage hebben kan nogal wat oxycholsterol bevatten. Gezondheidsfreak als ik ben wilde ik dat natuurlijk niet. ;)

Als je van een hele zoete whey houdt dan is deze niet voor jou. De smaak is vrij natuurlijk en licht zoet. Niet chemisch en niet overheersend.

Ik heb deze whey nog niet lang genoeg gebruikt om te kunnen zeggen dat ik zoveel kg droge spiermassa heb gewonnen of iets in die trant. ;) Maar iedereen kan natuurlijk voor zichzelf wel bepalen wat een whey eiwit voor hem of haar kan betekenen. :)

Pure-Whey-Protein-Isolate.jpg
 
Wil ook wel eens een sample proberen voordat ik met 5 kilo thuis zit wat ik niet weg krijg.
 
net mijn aardbeien 2.5 kilo binnen
binnen 2 werkdagen overigens lekker snelle levering
ook (op verzoek) meerdere test samples meegekregen , voor als ik is een andere smaak wil bestellen

de bos-aardbei smaak mixte goed (met water)
de smaak was wat minder, misschien moet ik hier gewoon aan wennen aangezien ik hiervoor een hele lekkere choco smaak had van een slechter merk

zal deze post later updaten met meer gegevens zodra ik het een poosje heb uitgeprobeerd en de andere smaken.
 
Vanmiddag potten bos-aardbei en chocolade opgehaald bij postkantoor want ik was uiteraard niet thuis toen de postbode 18u na het bestellen al voor de deur stond !
Smaken allebei zeer goed met melk.
Ik vind hem zelf iets lekkerder als ik 150ml melk gebruik ipv aanbevolen 200.

EDIT: Alsof je nesquik aan het drinken bent, jammie!
En die aardbei is heerlijk door de brinta, jammer dat de brinta dan wel wat dikker is, maarja wel lekkere brinta!
 
Laatst bewerkt:
Hoeveel zijn de leveringskosten voor Belgie?
 
Had dat niet direct gezien :)
Het is maar €5 :)
 
Na wat gelezen te hebben over de verschillende meningen over de smaak denk ik dat ik morgen toch eens een bestelling ga plaatsen voor chocolade, ik begin vanille nu toch een beetje beu te worden.
 
Chocolade is beter dan de vanille!
 
Heb laatst 2 potten besteld: café latte en vanille. Nu 'n paar weken bezig met café latte en ik moet zeggen dat hij zeer goed smaakt! Drink mijn shakes altijd met water en deze is zeker goed te doen!
 
Heeft er iemand ervaring met dit supplement icm acne? Ik heb normaal ook altijd wel wat acne, alleen het is de laatste tijd wel meer geworden, ik gebruik nu ook deze whey. Maar ik weet dus niet of het hier door komt of dat het "normale" acne is.
 
Heeft er iemand ervaring met dit supplement icm acne? Ik heb normaal ook altijd wel wat acne, alleen het is de laatste tijd wel meer geworden, ik gebruik nu ook deze whey. Maar ik weet dus niet of het hier door komt of dat het "normale" acne is.

Ik heb ´t ook altijd wel wat, maar door deze whey wordt het niet meer of minder bij mij.
 
Heeft er iemand ervaring met dit supplement icm acne? Ik heb normaal ook altijd wel wat acne, alleen het is de laatste tijd wel meer geworden, ik gebruik nu ook deze whey. Maar ik weet dus niet of het hier door komt of dat het "normale" acne is.

tips tegen acne:

- 3 a 4 liter water per dag
- hygiëne (voldoende douchen)
- tijdig jouw bedlinnen vervangen (kussensloop etc..)

dit zou je al een heel eind verder weg moeten helpen

---------- Post toegevoegd Mon 9 Jul 2012 om 22:02 ----------

net 4 potten van dit spul besteld :D
nu maar hopen dat het te drinken is (vanille, kokos, 2x banaan)
afgaande op de reviews is dit een uistekend spul, if so -> geen andere whey meer voor mij!
 
Mijn potten zijn juist aangekomen, ik heb de smaak banaan geproefd.
De smaak is goed (heel luchtig) maar wel minder zoet dan de whey van performance die ik hiervoor innam.
Over de resultaten kan uiteraard nog niets zeggen.
 
Zware tegenvaller deze whey, ik vind de smaken echt niet lekker en kijk er tegen op om die potten te ledigen...
ik schakel weer over naar performance whey hierna
 
Vergelijk ook even de eiwitpercentages, dit kan zomaar 15 tot 20% schelen. En als er substantieel meer vet en lactose in een shake zit dan wordt dat meestal als 'lekkerder' ervaren. Of het beter is mag duidelijk zijn..

Jaap
 
Ik bestel al jaren whey bij bij Power Supplements. Ik vind niet iedere smaak even lekker, maar de samenstelling vind ik belangrijker.
 
Laatste post is al 4 jaar oud maar wou eens vragen of de smaak vanille nog steeds goed is? Hoe vergelijkt die vanille smaak zich met bvb B&F Isolaat XP en andere merken? Moet zeker niet te zoet zijn voor mij maar ook niet te kunstmatig als kan. Stevia ga ik niet proberen want dat is altijd wat bitter denk ik dus eerdere de gewone vanille.
 
Laatste post is al 4 jaar oud maar wou eens vragen of de smaak vanille nog steeds goed is? Hoe vergelijkt die vanille smaak zich met bvb B&F Isolaat XP en andere merken? Moet zeker niet te zoet zijn voor mij maar ook niet te kunstmatig als kan. Stevia ga ik niet proberen want dat is altijd wat bitter denk ik dus eerdere de gewone vanille.

Onze whey wordt ervaren een van de minder zoete op de markt. Stuur ons maar even een mailtje op info@.... dan kan ik je een sample toesturen.
 
Whey isolaat smaak banaan. M'n vaste whey en smaak sinds een jaar of 8.
 
Back
Naar boven