AndroidHealthClinic

push/pull schema (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

armandddd

Cool Novice
Lid geworden
21 mrt 2015
Berichten
52
Waardering
3
Lengte
1m71
Massa
60kg
Vetpercentage
6%
hallo beste bbers,

ik ben nu ongeveer al 10maand bezig met echt intensief te trainen,
ik ga 5x per naar de sportschool.
aangezien ik een ectomorph ben en traag bijkom wissel ik om de 6weken ongeveer af van trainingschema's.
maar in de voorbije maand trainde ik altijd met split/schema's. k'heb hiermee wel mooie progressie gemaakt. maar nu was ik eens ah zoeken naar een nieuwe manier van trainen, dan kwam ik uit op Push/Pull trainen en vond ik dit schema (zie bijlage). aangezien ik dus al zolang op dezelfde manier train denk ik dat ik hiermee mijn lichaam zal 'shokken' zeg maar, en een mooie vooruitgang mee zal doen.

wat vinden jullie hiervan?
alvast bedankt :)

Schermafbeelding 2015-05-03 om 12.33.09.jpg


Schermafbeelding 2015-05-03 om 12.33.38.jpg
 
Is te klein man kan er niks van zien
 
betwijfel het dat je als ecto vaker van schema moet wisselen. misschien ook wel handing om meer te gaan eten, 6% vet met 60 KG
 

Kan je niet inzoomen dan

---------- Toegevoegd om 05:02 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 05:01 ----------

betwijfel het dat je als ecto vaker van schema moet wisselen. misschien ook wel handing om meer te gaan eten, 6% vet met 60 KG

Jup als ecto werkt het effectiever als je om de 6-8weken van schema wisselt.
& mijn voeding zit oke ben intussen al bijgekomen.
Maar je gaf geen reactie over schema..
 
Elk schema werkt zolang je vooruit gaat en genoeg voeding hebt om je spier herstel/groei te onderbouwen.
Persoonlijk denk ik dat ecto ofso niet veel uit mag maken.
Je zal er wel gespierder uitzien dan de meeste.
Maar is mijn persoonlijke mening
 
Elk schema werkt zolang je vooruit gaat en genoeg voeding hebt om je spier herstel/groei te onderbouwen.
Persoonlijk denk ik dat ecto ofso niet veel uit mag maken.
Je zal er wel gespierder uitzien dan de meeste.
Maar is mijn persoonlijke mening

kzal het 's uittesten he, kan er niet op verslechteren he.
mijn voeding zit allesinds dik oké.
& het is uit ervaring dat ik beter vooruit ga door vaak af te wisselen,
Bedankt!
 
Afwisseling is goed. Ik kan alleen het schema.niet zien, is te klein.
 
& het is uit ervaring dat ik beter vooruit ga door vaak af te wisselen,

Om dat te kunnen zeggen heb je nog te weinig ervaring. Waarom zou je van schema veranderen als je er goed op blijft gaan? Pas van schema veranderen als je echt niet meer vooruit komt. Als je progressie stagneert, hoef je maar kleine aanpassingen te maken. Bijv. oefeningen veranderen of reprange veranderen.
 
kan het niet lezen maar ik hoop dat naast push en pull ook legs erbij zitten
 
Push en pull is ook leggs. Dus ga er vanuit dat die erin zitten :) Deze jongen bevat al voldoende kennis merk ik, want hij heeft op alles een weerwoord of beter wetend antwoord. Dus snap niet dat je nog vragen hebt..
 
Push en pull is ook leggs. Dus ga er vanuit dat die erin zitten :) Deze jongen bevat al voldoende kennis merk ik, want hij heeft op alles een weerwoord of beter wetend antwoord. Dus snap niet dat je nog vragen hebt..

Ja leggs zitten er natuurlijk ook in, 2x per week zelf, jammer dat je het schema niet kan zien,
Het ks namelijk een push/pull schema maar met heavy days en lightdays..
De maandag heavy push, dank neem 4 setjes met maar 6herhalingen & langere rust pauze tussen de setjes (natuurlijk ook zo zwaar mogelijk) en dan de dinsdag een light pull day met dan meer herhalingen en iets minder gewicht, met benen natuurlijk het zelfde, zal Anders es proberen om het schema er beter op te zetten

image.jpg
 
Je niet nog steeds geen kut.
Typ het uit!
 
De tweede afbeelding is nog dramatischer als de eerste.
 
ik kan het net goed zien maar volgens mij is het veel te veel volume
 
Kan je niet inzoomen dan

---------- Toegevoegd om 05:02 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 05:01 ----------



Jup als ecto werkt het effectiever als je om de 6-8weken van schema wisselt.
& mijn voeding zit oke ben intussen al bijgekomen.
Maar je gaf geen reactie over schema..

Waarom werkt het effectiever voor ectos om om de 6-8 weken van schema te wisselen?
 
De tweede afbeelding is nog dramatischer als de eerste.

Pff kut foto's :p anders zet ik gwn link vd site zo kan je het beter zien.
http://www.muscleandfitness.com/wor.../download-bio-gro-8-week-hyper-growth-program
Typ daar gwn je naam en email in en dan kan je het downloaden.
De schema's staan op pagina 7&8

Sorry voor de omweg mannen..

---------- Toegevoegd om 17:43 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:41 ----------

Waarom werkt het effectiever voor ectos om om de 6-8 weken van schema te wisselen?

Wel, omdat ecto's zowizo moelijker massa aanzetten is het effectiever om om de 6-8weken van schema's te veranderen, dat moet daarom geen grote veranderingen zijn hoor!
Bij mij als ecto, die begon an startgewicht van 52kg, vind ik het goed werken, ook pas ik dan om die tijd mn voeding wat aan.
 
Maar waarom is het dan effectiever?
 
Pff kut foto's :p anders zet ik gwn link vd site zo kan je het beter zien. http://www.muscleandfitness.com/wor.../download-bio-gro-8-week-hyper-growth-program Typ daar gwn je naam en email in en dan kan je het downloaden. De schema's staan op pagina 7&8 Sorry voor de omweg mannen.. ---------- Toegevoegd om 17:43 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:41 ---------- Wel, omdat ecto's zowizo moelijker massa aanzetten is het effectiever om om de 6-8weken van schema's te veranderen, dat moet daarom geen grote veranderingen zijn hoor! Bij mij als ecto, die begon an startgewicht van 52kg, vind ik het goed werken, ook pas ik dan om die tijd mn voeding wat aan.

Zit je op PC? Printscreen, en uploaden...
 
Back
Naar boven