AndroidHealthClinic

Push Ups: Records, enz.

Bezoekers in dit topic

Champ zei:
hoe groot zijn jou vingers dan? met mijn 3 vingers kan ik nekken breken ;)

je kan beter zeggen, hoe groot is jou pik dan.. Mijn pik kan ik niet bevredigen met 3 vingers. Of ik ben echt een uur bezig.. :D
 
KaLe zei:
je kan beter zeggen, hoe groot is jou pik dan.. Mijn pik kan ik niet bevredigen met 3 vingers. Of ik ben echt een uur bezig.. :D
:D
 
KaLe zei:
whehe kicke, lekker verzuurd zeker ;)

Ja, dan lig je daar plat op je bek en kan je niet meer overeind komen. :D
 
toen k 16 was iets van 130 / 135 keer
en op 1 arm 18 keer
 
Een keer of 60-70 toen ik 15 was ofzo. Daarna amper nog gedaan :)
 
Toen ik 16 was deed ik taekwondo als opwarmertje deden we 200 keer opdrukken.
Ben ooit aan 228 geraakt, niet meer.

Nu kan ik nog altijd een 100 tal keer opdrukken. (enkel op de vuisten omdat ik na 20x pijn krijg in de pols)
 
Sniperken zei:
Toen ik 16 was deed ik taekwondo als opwarmertje deden we 200 keer opdrukken.
Ben ooit aan 228 geraakt, niet meer.

Nu kan ik nog altijd een 100 tal keer opdrukken. (enkel op de vuisten omdat ik na 20x pijn krijg in de pols)

200 keer achtermekaar zonder rust? Je kunt mij niet vertellen dat iedereen dat volhoud..
 
mmm, heb ook nog aan kickbox gedaan en dat soort zaken zijn daar vrij normaal. Wij deden ook wel soortgelijke zaken. 600 set-ups en dat soort dingen en 4*30 push -ups , afwisselend met één arm (l en r), twee armen, met een klap ertussen. Kan mij dus wel voorstellen dat ze 200 push-ups haalden. Dat kunnen natuurlijk ook van die kleintjes geweest zijn, want push-ups en push-ups is niet altijd hetzelfde hé ??? ;)
 
Ik geraak niet verder dan 25 keer :)

Smal echter een pak meer
 
dagelijks blijven oefenen!!


voor je het weet maak je setjes van 30~35 ;)


maak een doel, bijv. 100 keer en verdeel dat in setjes
bijv. 30*-30*-20*-20*;)
 
mijn record staat op 100 keer in 47 sec
 
Aan een stuk door kan ik er maar iets van 35 :( Laatste keer getest was 31 toen ik net weer begon met trainen dus ik gok dat ik rond de 35 of hoger lig.'

Om eerlijk te zijn......ik doe het ook echt nooit....
 
Ik had overlaatst bij LO er 60 gedaan in een halve minuut, daarna nog rustig wat, maar ik was toch erg verzuurd:)
 
ik vraag me af hoe de techniek dan is bij mensen die zo belachelijk veel push ups kunnen..zijn het van die snelle halve push ups, of zijn het push ups waarbij je met je kin de grond aanraakt, en heel gecontroleerd naar beneden zakt..daar zit namelijk behoorlijk verschil in. Bij mij zijn push ups dus gecontroleerd naar beneden en dan explosief omhoog..om mijn rug recht te houden kijk ik naar voren en ik raak met mijn kin praktisch de grond aan. Opdeze manier kom ik tot ongeveer 50, en dan zijn mijn borst en triceps gruwelijk verzuurd en opgepompt. Lekker voordat je in de zomer naar het zwembad gaat :P
 
3kneedead zei:
ik vraag me af hoe de techniek dan is bij mensen die zo belachelijk veel push ups kunnen..zijn het van die snelle halve push ups, of zijn het push ups waarbij je met je kin de grond aanraakt, en heel gecontroleerd naar beneden zakt..daar zit namelijk behoorlijk verschil in. Bij mij zijn push ups dus gecontroleerd naar beneden en dan explosief omhoog..om mijn rug recht te houden kijk ik naar voren en ik raak met mijn kin praktisch de grond aan. Opdeze manier kom ik tot ongeveer 50, en dan zijn mijn borst en triceps gruwelijk verzuurd en opgepompt. Lekker voordat je in de zomer naar het zwembad gaat :P

This is so wrong .... :no:
 
Back
Naar boven