MuscleMeat

Push Ups (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Builder29292

Novice
Lid geworden
21 sep 2021
Berichten
23
Waardering
0
Lengte
1m80
Massa
60kg
Vetpercentage
11%
Kan je spiermassa krijgen (14 jaar)als je elke dag push ups doet, ik doe nu gewoon voor de lol push ups bijvoorbeeld in de ochtend 8 push ups dan 10 min later 5 push ups in de middag 6diamond push ups en in de avond 5 npush ups. Kan ik daarmee spiermassa krijgen. En zo niet, hoe kan ik dan wel spiermassa krijgen, bijvoorbeeld 3 sets van 12 met 1 min pauze en dat elke dag doen. Ook ga ik over een jaar naar de gym, en het eerste jaar ga je het snelst, maar door die push ups, krijg ik dan het eerste jaar een langzamere proces dan normaal?
 
maar door die push ups, krijg ik dan het eerste jaar een langzamere proces dan normaal?
nee.
en
Veel massa zal je niet winnen door enkel push ups, maar je zal wel hier en daar wat definitie beginnen krijgen wat je automatisch een meer ''gespierde'' look geeft.
Moet je trouwens niet over inzitten op jouw leeftijd. Maar het is zeker al een goede start.
 
nee.
en
Veel massa zal je niet winnen door enkel push ups, maar je zal wel hier en daar wat definitie beginnen krijgen wat je automatisch een meer ''gespierde'' look geeft.
Moet je trouwens niet over inzitten op jouw leeftijd. Maar het is zeker al een goede start.
Tnx, ik vind het leuk om te doen, heb je tips hoe ik de clap push up kan leren?
 
met die stats gewoon hard gaan bouwen
 
miss tips om sixpack zichtbaar te make zonder aan te spanne?
Enkel zichtbaar bij een laag vetpercentage, je niet teveel laten leiden door die foto's op social media. 's morgens en na de training zijn ze bij mij goed zichtbaar. verdwijnt meteen na een volwaardige maaltijd of als ik veel drink.

Je bent ook niet uitgegroeid en pas tiener dus kan je lichaam nog sterk veranderen in bouw/omvang. Doe waar je je goed bij voelt.
 
14 jaar, 60 kg bij 1,80 m.
Eten! Als je spieren wil bouwen (en met de tijd een sixpack) zal je echt meer massa moeten opbouwen.
Je kan kijken of er ergens iets van een klimrek in de buurt is. Kan je daar wat pull ups proberen te doen.
 
of beginnen met de basics...compounds 3 x 10
 
14 jaar, 60 kg bij 1,80 m.
Eten! Als je spieren wil bouwen (en met de tijd een sixpack) zal je echt meer massa moeten opbouwen.
Je kan kijken of er ergens iets van een klimrek in de buurt is. Kan je daar wat pull ups proberen te doen.
ja voor mijn huis, dat kan ik wel doen en zeker de laatste maand ik eet veel
 
Enkel zichtbaar bij een laag vetpercentage, je niet teveel laten leiden door die foto's op social media. 's morgens en na de training zijn ze bij mij goed zichtbaar. verdwijnt meteen na een volwaardige maaltijd of als ik veel drink.

Je bent ook niet uitgegroeid en pas tiener dus kan je lichaam nog sterk veranderen in bouw/omvang. Doe waar je je goed bij voelt.
waarschijnlijk ben ik wel uitgegroeid, want sinds ik met dumbbells doe (6 maanden geleden begonnen) groei ik niet meer, ik ben nu al meer dan een half jaar de zelfde lengte, misschien omdat ik geen melk meer drink? idk.
 
's morgens en na de training zijn ze bij mij goed zichtbaar. verdwijnt meteen na een volwaardige maaltijd of als ik veel drink.
bij mij zie je ze altijd als ik ze aanspan, verder eigenlijk nooit. En ik ben wel dun
 
Maar kom je ook aan?
idk man ik at eigenlijk veel omdat ik met dumbbells trainden voor armen, maar ik zie geen verschil in mijn armen, wel meer kracht. ik woog eerst 56 en nu 59, maar dat in een meer dan een halfjaar.
 
Als je push up's doet, doe ze dan goed. Dan worden sets van 15 zwaar. allez, toch vanaf set 3. Ik doe het ook en heb nochtans vroeger zwaar in de zaal getraind. Je zal er geen dikke gespierde gast van worden maar je zal wel een atletisch lichaam krijgen. Ik doe ook maar een paar oefeningen zoals in dit filmpje en voer ze ook zo uit. ik doe het wel om de twee dagen (wissel push en pull up's af). 5-6 reeksen van elke oef.

 
Back
Naar boven