AndroidHealthClinic

puzzelstukje planning apothekersmateriaal kuur + kuurlog (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Wat voor kuur had je in gedachten dan?

week 1 -10:Sustanone500mg per week
week 1-6:Oxandrolone30mg per dag
Week 7-13:Proviron25 of 50mg per dag?
week 14-16/17:Nolvadex40/20/20/(20) mg per dag
week 1-13:HCG/pregnyl2x 250iu (500iu per week)
week 1-17:Genotropin/HGH3iu per dagstoppen 3 weken voor trouwdag, ivm vochtretentie?
 
week 1 -10:Sustanone500mg per week
week 1-6:Oxandrolone30mg per dag
Week 7-13:Proviron25 of 50mg per dag?
week 14-16/17:Nolvadex40/20/20/(20) mg per dag
week 1-13:HCG/pregnyl2x 250iu (500iu per week)
week 1-17:Genotropin/HGH3iu per dagstoppen 3 weken voor trouwdag, ivm vochtretentie?
Ow je bent dus zeker van de kuur. 500mg Sustanon zal dan je laatste inject zijn. Weet niet in hoeverre jij in staat bent die 8 weken zonder problemen uit te kunnen houden. Persoonsafhankelijk.
 
Ow je bent dus zeker van de kuur. 500mg Sustanon zal dan je laatste inject zijn. Weet niet in hoeverre jij in staat bent die 8 weken zonder problemen uit te kunnen houden. Persoonsafhankelijk.
250mg shot heb in gedachte. Het is 2x per week 250mg. Mijn ervaring 2 jaar geleden was 1e week pct en 2 weken na pct dat ik geen morning wood had. Toen ook geen vriendin gehad. Dus heb niet echt kunnen testen wat mijn libido limits waren. misschien was het alleen tussen de oren. voeding en training moet goed komen omdat het gewoon een leefstijl is geworden.

Anyway, probeer uit te dokteren wat ik moet doen als ik:
- 1: Vocht ga vasthouden
-2: Iets lagere libido heb
 
250mg shot heb in gedachte. Het is 2x per week 250mg. Mijn ervaring 2 jaar geleden was 1e week pct en 2 weken na pct dat ik geen morning wood had. Toen ook geen vriendin gehad. Dus heb niet echt kunnen testen wat mijn libido limits waren. misschien was het alleen tussen de oren. voeding en training moet goed komen omdat het gewoon een leefstijl is geworden.

Anyway, probeer uit te dokteren wat ik moet doen als ik:
- 1: Vocht ga vasthouden
-2: Iets lagere libido heb

1. Vocht komt door de hoeveelheid oestrogeen. Je kunt je dieet zo goed mogelijk aanpassen maar en dat is tevens 2. Ze zweren hier bij aromatase inhibitors, niet alleen om oestrogeen te lijf te gaan maar tevens ook om je sexdrift te behouden. Weet alleen niet of je een AI ook in de nakuur kunt nemen of zelfs erna.
 
Hier sommigen die hun ervaring delen:

 
Hier sommigen die hun ervaring delen:

Thanks man! Zit ook een goed interessante artikel erbij. Ik ga vaak bloedprikken. Kleine moeite en je hebt cijfers bij hoe je eruitziet (vocht) en voelt (libido)
 
Ik zou het dan zo plannen dat je je laatste prik voor je trouwdag zet en na je reis begint met de nakuur. Anders heb je een grote kans dat je lul het niet doet dan. En een bolle kop kun je gewoon verhelpen met fatsoenlijke voeding.
Dit wordt m ongeveer. uitgerekend op dag voor reis . Thanks voor het meedenken 💪🏼
 
Back
Naar boven