AndroidHealthClinic

PVV Topic

Bezoekers in dit topic

This isn't normal, but on communism it is. Communism: Not Even Once
 
Ik wil een genocide plegen op Martin Bosma en Freek de Jonge.
 
Dacht dat jij fan was van Bosma

mbo8xc.jpg
 
Wat is dit voor mongool, hij wilt Freek helemaal niks vragen dat is wel duidelijk.
Edit: Ahh PVV nu begrijp ik waarom het een mongool is.
 
Uit de oude doos. Wel een goeie

 
Wat is dit voor mongool, hij wilt Freek helemaal niks vragen dat is wel duidelijk.
Edit: Ahh PVV nu begrijp ik waarom het een mongool is.
Tja en zo kwam jij enkel in dit topic om even te posten dat je hem een mongool vindt. Iemand zet communisme in een kwaad daglicht en er komt gelijk een SP'er op af. :roflol: Wat maakt dat jij hem een mongool vindt, enkel omdat hij van lid van de pvv is zoals je zelf schrijft? Is het echt zo oppervlakkig?
 
Serieus? Op een reactie van bijna 1 jaar geleden? Had het me toen gevraagd en ik had je antwoord geven.
Geen zin om me opnieuw in deze persoon te verdiepen. Ik probeer verder mijn online tijd zoveel mogelijk te beperken tot de sport en niet dit soort zinloze discussies te voeren.
 
Waarvan akte. Ik zie pas net dit topic bovendrijven. Ik vind het een merkwaardige uitspraak aangezien de pvv en sp grote overeenkomsten hebben, en de stemmers meer op elkaar lijken dan ze willen toegeven. Ze vissen dan ook voor een groot gedeelte uit dezelfde vijver. Door deze discussie zinloos te noemen doe je indirect afstand van je eigen uitspraak, dat is dan wel positief.
 
Volgens mij werkt de huidige manier waarop ontwikkelingshulp gegeven wordt niet of in ieder geval onvoldoende. Hierbij hoort wat mij betreft ook het migranten/ asielzoekers probleem en hoe dit al decennia lang bezig is. De gevolgen hiervan zijn aantoonbaar; minder kennis in het land waar mensen uit vertrekken, minder perspectief voor achterblijvers, meer structurele armoede, meer zieken, minder hoop.

Edit. Beknopte uitleg

 
Laatst bewerkt:
Had Hans Rosling ook niet wat interessante vids over dat onderwerp?
 
Ik mag die Martin Bosma wel. Spreekt duidelijke taal met een vleugje humor.
 
Ik mag die Martin Bosma wel. Spreekt duidelijke taal met een vleugje humor.

Veel humor in deze. Het is dat hij van de 'verkeerde partij' is. Was vrij duidelijk dat hij veruit de beste voorzitter is.
 
Back
Naar boven