Fitness Seller

PVV Topic (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Leuke vid. Leuker zou zijn een ban op die religie.
 
Martin Bosma over zijn nieuwe boek 'Minderheid in eigen land'

 
Ik vind er niks schokkends aan. Als dit over een ander geloof zou gaan dan zou volgens mij niemand zich er druk over maken. De vraag is waarom bepaalde groepen moslims dit wel doen en dan zo extreem dat mensen 24/7 beveiliging nodig hebben etcetera. Deze vraag stelde Theo van Gogh zich ook vaak, heeft er nooit antwoorden op gekregen.
 
Ik vind er niks schokkends aan. Als dit over een ander geloof zou gaan dan zou volgens mij niemand zich er druk over maken. De vraag is waarom bepaalde groepen moslims dit wel doen en dan zo extreem dat mensen 24/7 beveiliging nodig hebben etcetera. Deze vraag stelde Theo van Gogh zich ook vaak, heeft er nooit antwoorden op gekregen.

Omdat het zo gehyped wordt en het bij iedereen in z'n gezicht gedrukt wordt.
Die Wilders krijgt gewoon veelste veel aandacht, maar daar is ook zijn gehele strategie opgebouwd.
Btw als er iemand in de politiek/hoge functie iets negatiefs over zionisme heeft te melden, wordt hij/zij er wel direct uitgetrapt.
 
Btw als er iemand in de politiek/hoge functie iets negatiefs over zionisme heeft te melden, wordt hij/zij er wel direct uitgetrapt.
Dat is nog maar zeer de vraag. Het Christendom bijvoorbeeld is ook veelvuldig mikpunt geweest van spot, is er anders aan toe gegaan dan bij de Islam. En naar mijn weten beperken de ernstige bedreigingen zich niet enkel tot mensen met een politieke/ hoge functie.
 
Mikpunt van spot, maar er is nooit eens uitgebreid onderzoek gedaan naar het pedofile netwerk binnen het Christendom, om maar een voorbeeld te noemen.
 
Mikpunt van spot, maar er is nooit eens uitgebreid onderzoek gedaan naar het pedofile netwerk binnen het Christendom, om maar een voorbeeld te noemen.
Geen kijk op en weet ik niks vanaf. Ik weet niet zo goed wat dit met het onderwerp te maken heeft van het topic. En de vraag, waarom bepaalde groepen van de islam dergelijke spotprents zo extreem nemen dat voor sommigen beveiliging essentieel is om te overleven, wordt hiermee ook niet beantwoordt.
 
Geen kijk op en weet ik niks vanaf. Ik weet niet zo goed wat dit met het onderwerp te maken heeft van het topic. En de vraag, waarom bepaalde groepen van de islam dergelijke spotprents zo extreem nemen dat voor sommigen beveiliging essentieel is om te overleven, wordt hiermee ook niet beantwoordt.

Het punt wat ik daarmee wilde maken is, kijk eerst eens naar de fouten en tekortkomingen binnen je eigen cultuur/religie, voordat je naar andere gaat wijzen.(bedoel ik niet persoonlijk maar algemeen)

In hoeverre deze spotprents extreem genomen worden door bepaalde groepen weet ik niet, maar als de spotprents niet nadrukkelijk aan de groepen getoond worden zie ik het probleem niet.

Toendertijd dat er relletjes waren over spotprents over hun profeet, dat waren trouwens niet de orginele spotprents maar extreem aangepast die even in het gzicht gedrukt werden, waardoor er zo'n ophef ontstond.

Wanneer mensen zelf spotprents gaan opzoeken waarvan ze weten dat ze ''ontploffen'' als ze zoiets zien, dan ben je gewoon dom bezig.
 
Ik vind er niks schokkends aan. Als dit over een ander geloof zou gaan dan zou volgens mij niemand zich er druk over maken. De vraag is waarom bepaalde groepen moslims dit wel doen en dan zo extreem dat mensen 24/7 beveiliging nodig hebben etcetera. Deze vraag stelde Theo van Gogh zich ook vaak, heeft er nooit antwoorden op gekregen.

Omdat je met moslims niet in gesprek kunt over hun geloof.
Het is het enige juiste geloof en perfect, kritiek is uit den boze.
 
brb even kijken op dbb hoe aangevallen men zich voelt als iemand zijn fysiek of trainingsfilosofie belachelijk maakt
 
Het punt wat ik daarmee wilde maken is, kijk eerst eens naar de fouten en tekortkomingen binnen je eigen cultuur/religie, voordat je naar andere gaat wijzen.(bedoel ik niet persoonlijk maar algemeen)

In hoeverre deze spotprents extreem genomen worden door bepaalde groepen weet ik niet, maar als de spotprents niet nadrukkelijk aan de groepen getoond worden zie ik het probleem niet.

Toendertijd dat er relletjes waren over spotprents over hun profeet, dat waren trouwens niet de orginele spotprents maar extreem aangepast die even in het gzicht gedrukt werden, waardoor er zo'n ophef ontstond.

Wanneer mensen zelf spotprents gaan opzoeken waarvan ze weten dat ze ''ontploffen'' als ze zoiets zien, dan ben je gewoon dom bezig.
Elke religie en cultuur heeft tekortkomingen. Al die pedosexuelen binnen de kerk is om van te walgen. Over de Scientology, waar moet je beginnen. Daar zie je ook tekeningen over. Van mij mag iedereen roepen en doen wat hij of zij wil, zolang deze binnen de grenzen van de wet vallen. Doodsbedreigingen en aanslagen vallen hier niet onder. Dat noem ik extreem. Nou zijn gelukkig de meeste aanhangers van de Islam vredelievend en niet zo snel geprikkeld maar het afvoerputje is wel waardoor de islam veelvuldig het nieuws haalt. En steeds op wordt afgerekend, ook niet terecht maar zo werkt het.
 
Elke religie en cultuur heeft tekortkomingen. Al die pedosexuelen binnen de kerk is om van te walgen. Over de Scientology, waar moet je beginnen. Daar zie je ook tekeningen over. Van mij mag iedereen roepen en doen wat hij of zij wil, zolang deze binnen de grenzen van de wet vallen. Doodsbedreigingen en aanslagen vallen hier niet onder. Daarom noem ik extreem.

Ben ik het mee eens.
Maar ik denk dat caricatuur/satire en het gehele blootleggen van tekortkomingen binnen een cultuur/religie, van binnenuit moet komen, vanuit de eigen cultuur.
Niet een buitenstaander die even komt vertellen hoe het wel moet en wat er allemaal verkeerd is met je cultuur en religie, dat werkt 9 van de 10 keer averechts.
 
Andere religies ter sprake brengen wanneer het over de islam gaat is zo kansloos.
 
De vraag is waarom bepaalde groepen moslims dit wel doen en dan zo extreem dat mensen 24/7 beveiliging nodig hebben etcetera.

Verdediging van de islam, behoud van 'hun mensen' dat is het antwoord waarom er zware bedreigingen of moordaanslagen komen op het adres komen van mensen die de spot drijven met 'de profeet' of 'de islam'.

De vrijheid voor bijvoorbeeld die spot kan ervoor zorgen dat hele hordes moslims of meer en meer moslims weleens op andere gedachtes kunnen komen wat betreft hun geloof. Het motto is dus; hoe korter houden beter hou want de vrijheid kan ervoor zorgen dat men afwijkt van het geloof. Geen spot, geen afleidingen, religie altijd op 1.

Kijk goed hoe Nederland volledig van zijn religie is gevallen en grote delen van Europa. Het begint met vrijheden, spot drijven en kritiek leveren en uiteindelijk is religie iets wat niet te zien is of voelen dat zal in vele gevallen verliezen van de vrijheden.

De islam weet als ze niks doen zullen de meeste moslims in NL en Europa over een jaar of 40 totaal on-religieus zijn als de meeste Nederlanders dus daarom wordt er op dit moment een strijd gevoerd. Meer moskeeën, meer islamitisch scholen en meer en meer wijzen op de eigen identiteit en het 'jullie dienen op alle fronten respect voor ons geloof te hebben'.

In Nederland zijn er 1 a 2 partijen die niet meegaan in die beweging, SGP, PVV.
 
Laatst bewerkt:
De vrijheid voor bijvoorbeeld die spot kan ervoor zorgen dat hele hordes moslims of meer en meer moslims weleens op andere gedachtes kunnen komen wat betreft hun geloof.

Ja deze tactiek is erg functioneel geweest de afgelopen 10 jaar.

Vraag me af hoeveel moslims er plotseling van hun geloof afstappen na het zien van een spotprent gemaakt door de blanke imperialist die je huizen bombardeerd in naam van democratie en vrijheid.
 
Ja deze tactiek is erg functioneel geweest de afgelopen 10 jaar. Vraag me af hoeveel moslims er plotseling van hun geloof afstappen na het zien van een spotprent gemaakt door de blanke imperialist die je huizen bombardeerd in naam van democratie en vrijheid.
De spot drijven met de islam legt talloze zwakke punten aan waarom elk normaal mens over na zal gaan denken. Percentages zullen altijd geloven, maar meerderheden zullen rationeler zijn en beseffen dat hun geloof verzonnen zaken zijn die puur bestaan om leemte op te vullen.

Grof gezegd het verbod op godslastering opheffen is het begin van het einde voor hele hordes gelovigen misschien niet voor henzelf wel de volgende generaties.
 
Back
Naar boven