- Waardering
- 9
jullie (het bodybuilding team smile.gif ) zeggen erg graag dat iemand zeikt over iets waarvan ze niets kennen, ff een nieuwsberichtje:
ik heb al es de binnenkant van een fitnesscentrum gezien : o
nog schokkender: ik heb daar bodybuilders gezien en (hou u vast) ik ben geen asociale lul die niet tegen die kerels praat ohmy.gif
in het leger zijn er ook altijd wel wat kerels die bodybuilding doen, en daar valt ook 2 dingen aan op:
- ze denken écht dat ze genoeg karakter hebben om het gewoon te halen (en ik heb nog niet veel mensen met zo'n instelling het lang zien volhouden)
- als het erop aankomt is hun karakter 0.00 -__-
ik weet best wat bodybuilders doen, en uw reactie bevestigd het alleen maar:
het is een zwakke levensstijl.
dingen zoals dit laten het direct doorschijnen:
Al dat lopen en doen en dit, maar niet aan je voeding kijken is echt heel dom : lol:
bullshit sleep.gif
waarom is het dom? is het niet gezond? laugh.gif
da's het zwakke aan bodybuilding: "dit is niet goed, dat is niet goed, het moet zo en zo en niet anders, anders is het slecht voor het lichaam, blablablabla"
----> zwak!
ik, en samen met mij zo'n 40 000 anderen, hebben zaken zoals het volgende als vaste kost:
- tot maar 8 uur/week slapen;
- veel lopen, klimmen, graven, kruipen, springen, etc.;
- in ongemakkelijke kleren, niet op sportschoenen, vest van een paar kilo waarin het ongemakkelijk bewegen is aan, geen vrije handen, rugzak 25-30kg op de rug, mss. ook nog een "cadeautje" van 3-5kg (mijn, radio,...) erbij;
- in volle zon, door regen, door sneeuw, bij hitte, bij koude, bij k*twind;
- in geval van luxe over asfalt gaan, liever over k*t-wegen, en liefst zonder wegen (met lekker veel mogelijkheid om te struikelen en op uw gezicht te gaan, HEERLIJK om weer op te staan met al dat gewicht BTW =) );
- schaven, kretsen, blauw plekken, kneuzingen, of als het echt lekker is mss. es wat verstuiken of waarom niet breken;
- natte voeten, volledig nat van't zweet (vooral als't ijskoud is zijn natte kleren en extra koud zweet leuk)
- snotneus, misselijk, koppijn, krampen ---> allemaal niet erg;
- door de dag bezig zijn, en anders direct ne put graven en even rusten (rusten wilt NIET per se zeggen slapen, natuurlijk =) )
- 3 maaltijden = luxe, 2 of waarom niet 1 op ne dag is ook wel leuk, en natuurlijk bestaat dat uit het fantastische 8-gangen-diner van wat willekeurig bijeengestampte groenten en evt. wat vlees + bij chance 1 of 2 karamellen of anders wie weet zelfs een stuk chocolade! *shocked*.
--------
en weet ge wat het grote mirakel is? dat allemaal zonder onmiddellijk dood te vallen omdat er niet op de voeding gelet wordt! ohmy.gif
wat doen de heren bodybuilders?
" ik let perfect op mijn voeding, tot in het detail, ik hou mij strikt aan wat ik mag en niet mag (lees: wil) eten, en ik train strikt volgens mijn schema "
alsof het een onmenselijke prestatie is laugh.gif
als een verwend nest van alle mogelijke luxe die ge maar kunt krijgen gebruik maken om lekker stoer "een huge mofo" te worden en daarbovenop ook noges kankeren tot en met over alles wat niet in orde is of over alles wat per se MOET (jaja: "moet! mad.gif ") zijn = een zwakke levensstijl.
en daarbovenop ook nog es de pretentie hebben om tegen anderen (die de helft van de tijd ook noges hoger op de voedselketen staan) te zeggen hoe slecht ze bezig zijn versterkt dat alleen maar.
"zoveel sporten en niet naar je voeding kijken is dom" woehahahahaha,
veel sporten en gewoon willekeurig eten wat ik wil = peanuts tegenover wat ik nog al meegemaakt heb, en dan vind ik het echt zo enorm zielig als er mensen zijn die lopen te kankeren dat vanalles niet goed is.
knoop het in uw oren:
als ge sport zonder fanatiek naar uw voeding te kijken gaat ge NIET plotseling dood vallen of gehandicapt worden rolleyes.gif
u wat moe of slap voelen? best.
hier en daar wat pijn? best.
het zijn de mensen die echt karakter hebben die zich door in zo'n dingen niet te beginnen janken van sissy's onderscheiden, en "de huge mofo's" heb ik nog nooit bij het eerste groepke gezien, integendeel:
"ik heb 's morgens mijn shakes nodig, ik moet genoeg eiwitten binnen hebben, blablablabla sad.gif "
daarbij leeft ge met die levensstijl in routine:
routine = rotslecht, uw drang om te presteren, uw zin voor avontuur en uw drang naar om iets te bereiken worden met zoveel routine weggevaagd
(een paar kilo's meer heffen, of de voldoening van een bepaalde massa bereikt te hebben zijn geen prestaties -__-).
trouwens, mijn mening over die kerels waarvan er zoveel foto's gepost worden:
ze geven mijn mening rond bodybuilding op een ander vlak goed weer, da's dus gewoon hetzelfde als modellen met wespentailles man, da's gewoon "spier-kweek-anorexia".
bodybuilding is zoals diëten: iemand kan zich ermee bezig houden, maar ge kunt er ook zo hard mee bezig zijn dat het zielig wordt...
MAARJA, ik heb voor niks getypt, want ik geef commentaar zonder dat ik er iets van ken.
en de stoere mannen (die ocharme elke dag spierpijn hebben, uren per week met toestellen spelen en zich fanatiek met elke stof die ze in hun lichaam hebben bezig houden omdat ze anders -god verbiede het- niet onder ideale omstandigheden zouden leven sad.gif ) hebben liever dat er dan ook gezwegen wordt ipv. volgens de mode op iets te zeiken waar iemand toch niks van kent =).
ik zou zeggen:
ga bij een rugby-ploeg kijken, waar ze moeheid boven alles gaan om te werken.
ga bij een baseball-ploeg kijken, waar ge niemand met wat ervaring gaat vinden die geen gekartelde benen heeft (door de lidtekens), en naar de lidtekens kerels die een houten bal die 90-140km/u vliegt met de borst stoppen, en misschien ineens naar de kerels die 3-5 uur in de volle zon met een harnas aan zitten te zweten en geen pijn in de knieën of rug meer voelen omdat ze de kramppijn op die plaats te fel gewend zijn.
kijk ook naar mensen die capoeira beoefenen en hun grenzen alleen maar verleggen.
en ga in't leger kijken waar ze u fatsoenlijk leren wat voor mensen karakter hebben en wat voor mensen zwak zijn.
dan snapt ge evt. waarom ik geen bewondering kan opbrengen voor zo'n luxe-leventje -__- =)

Grote woorden van een noob. Wie leert hem een lesje.
Karma krijg je