Fitness Seller

Pwo maaltijd

Bezoekers in dit topic

Vypaw

On a so called medicine
Elite Member
Lid geworden
24 aug 2020
Berichten
9.186
Waardering
18.266
Lengte
1m72
Massa
80kg
Vetpercentage
15%
Weet niet of hier al een topic van was maar ben wel benieuwd naar jullie pre workout maaltijden
 
grappig idee, wat eet je zelf zoal pwo?

;
100gr rijst met wat kokosolie erdoor, tegenwoordig 200gr kip piri piri van musclemeat :-) daarnaast nog 6 maiswafels(AH met lijnzaad) met jam of nutella. De laatste 2 trainingsdagen van de week knal ik er ook een blik monster ultra bij.
 
grappig idee, wat eet je zelf zoal pwo?

;
100gr rijst met wat kokosolie erdoor, tegenwoordig 200gr kip piri piri van musclemeat :-) daarnaast nog 6 maiswafels(AH met lijnzaad) met jam of nutella. De laatste 2 trainingsdagen van de week knal ik er ook een blik monster ultra bij.
hoe ver van te voren eet je dit? 100 gram rijst 200 gram kip en 6 mais wafels zal bij mij gigantisch in de weg zitten tijdens het trainen haha.

ik zelf eet 100 gram COR en een schep whey
 
grappig idee, wat eet je zelf zoal pwo?

;
100gr rijst met wat kokosolie erdoor, tegenwoordig 200gr kip piri piri van musclemeat :-) daarnaast nog 6 maiswafels(AH met lijnzaad) met jam of nutella. De laatste 2 trainingsdagen van de week knal ik er ook een blik monster ultra bij.
Ik probeer zelf altijd te aimen op
Lichaamsgewicht x0,5 voor eiwit
Lichaamsgewicht x1 voor carbs
En dan rond de 10 gram vet

Ik gym meestal na ontbijt

200ml amandel melk ongezoet
60g havermout
20g whey
10-15 gram pindakaas/speculoos
Wat verwaarloosbare kruiden

En dan nog een stuk fruit wat meestal afwisselend is
 
1 muffin
 
2 blikken ultra Monster
 
Meestal avondeten en dan uur rust ertussen. Evt. nog een banaantje. Of als ik smiddags sport een blik red bull
 
als ik vroeg sochtends train 2 bakken sterke koffie banaan + krentebollen + en beetje havermout, als ik smiddags train eet ik altijd wok met veel groente rijst en veel kip :D
 
Eerst water, half liter om vochtverlies van de nacht aan te vullen. 5gr creatine, multivit/ min afhankelijk van seizoen. Ontbijt,50 gr brinta en 60gr whey met water.
Koffie.
Dan 2 snee bruinbrood met pindakaas en jam/hagelslag en beker melk.
Dat zijn ongeveer 1000kcal.
85gram K
30gram V
90gram E

Ik train rond 1200 uur. Op alleen ontbijt krijg ik last van mijn maag, honger of trek, met eten gaat bij mij beter.
 
Als ik de ruimte heb dan brinta/cor gemengd met kwark aangezien ik geen whey neem en toch de eiwitten nodig heb. Pure hagelslag erdoorheen of 10/20gr pindkaas en soms een banaan. Makkelijk, snel en niet te zwaar op de maag.

Pak ik een flinke maaltijd oa aardappels kip groente dan duurt het langer voordat ik die verteerd heb en ga liefst 1 /1.5 uur na me pwo meal naar de gym.
 
Ik ga meestal na mijn lunch naar de gym, zodat ik goed honger krijg voor avondeten en mij helemaal vol kan zetten met groente zodat ik in avond niet zal smachten naar snacks

3 volkoren sneetjes brood mixen in 300ml eiwit met kaneel, stevia en vanille extract. Dan op de pan en eten met walden farms syrup. Tegenwoordig ook 200gr komkommer voor wat extra volume en omdat ik in algemeen niet zoveel water drink

433kcal / 44gr eiwitten / 51gr koolhydraten / 2gr vet
 
Laatst bewerkt:
Heb tijdje pre workout maaltijden met redelijk wat simpele carbs getest maar merkte dat ik meestal mid training dan inkakte

Heb daarom ervoor gekozen om mn pwo maaltijd nu te nemen zoals ik m neem gezien dit wetenschappelijk gezien voor de meest stabiele energie levels zou moeten zorgen
 
Heb tijdje pre workout maaltijden met redelijk wat simpele carbs getest maar merkte dat ik meestal mid training dan inkakte

Heb daarom ervoor gekozen om mn pwo maaltijd nu te nemen zoals ik m neem gezien dit wetenschappelijk gezien voor de meest stabiele energie levels zou moeten zorgen

Ik train meestal 's morgens binnen een uur nadat ik ben opgestaan. Voor mij moet t dus iets zijn wat ik snel opkrijg en wat niet zwaar op de maag ligt.
Intra-workout pak ik nog eens 20gr druivensuiker, EAA, crea en beta-alanine en post-workout een banaan en zodra ik thuis ben cereal...flink veel simpele koolhydraten rond de training dus. Er zullen vast verstandigere keuzes zijn maar voor mij werkt dit prima...
 
Ik train meestal 's morgens binnen een uur nadat ik ben opgestaan. Voor mij moet t dus iets zijn wat ik snel opkrijg en wat niet zwaar op de maag ligt.
Intra-workout pak ik nog eens 20gr druivensuiker, EAA, crea en beta-alanine en post-workout een banaan en zodra ik thuis ben cereal...flink veel simpele koolhydraten rond de training dus. Er zullen vast verstandigere keuzes zijn maar voor mij werkt dit prima...
Ja bedoelde ook niet dat mijn manier the go to is ofzo :p

Ligt ook een beetje aan de tijd tussen je training en je maaltijd etc idd

Vind het alleen jammer want voor mn gevoel kreeg ik wel een betere pump van snelle carbs maar dat is gewoon dikke placebo wss maar alsnog :p
 
Als ik in de ochtend train: rozijnen + banaan met pindakaas en koffie. Anders: brinta + whey + honing + pindakaas en n blik energy.
 
50gr whey
150gr rijstpoeder
1 banaan
 
hoe ver van te voren eet je dit? 100 gram rijst 200 gram kip en 6 mais wafels zal bij mij gigantisch in de weg zitten tijdens het trainen haha.

ik zelf eet 100 gram COR en een schep whey
Ongeveer 45 min voor de training de rijst en dan tijdens het stretchen(10-15min)de rest :eating:
 
40 gr rijst
100 gr kip
Salade van paprika/komkommer/bleekselderij/olijf
 
Back
Naar boven