Fitness Seller

PWO mixen

Bezoekers in dit topic

Nootmuskaatje

True Natural Space Ranger
Elite Member
Lid geworden
14 jun 2015
Berichten
7.968
Waardering
8.804
Lengte
1m82
Massa
78kg
Vetpercentage
> 50%
Ik vroeg het in een ouder topic van me maar gezien niemand me een duidelijk antwoord gaf en ik er niks over kan vinden vraag ik het maar weer.

Als je je eigen PWO mixed, moet je elke x weer 1 doseringen doen of kun je gewoon gelijk voor 50 doseringen in een potje gooien en dat dan een lange tijd gebruiken?

Wat er in gaat komen:
8g Citrulline Malaat
1g Agmatine Sulfaat
5g Glycerol
3g Taurine
En evt gatorade poeder voor een smaakje.
 
Je kan prima een voorraad maken voor jezelf, no problemo.
 
Ik vroeg het in een ouder topic van me maar gezien niemand me een duidelijk antwoord gaf en ik er niks over kan vinden vraag ik het maar weer.

Als je je eigen PWO mixed, moet je elke x weer 1 doseringen doen of kun je gewoon gelijk voor 50 doseringen in een potje gooien en dat dan een lange tijd gebruiken?

Wat er in gaat komen:
8g Citrulline Malaat
1g Agmatine Sulfaat
5g Glycerol
3g Taurine
En evt gatorade poeder voor een smaakje.

Zie mijn antwoord in je andere topic (niet gezien?), je citrulline zal in deze dosis naar verwachting (aldus Smartpowders) klonterproblemen geven. Die zou je dus apart moeten houden en per keer apart moeten doseren.
 
Zie mijn antwoord in je andere topic (niet gezien?), je citrulline zal in deze dosis naar verwachting (aldus Smartpowders) klonterproblemen geven. Die zou je dus apart moeten houden en per keer apart moeten doseren.

Ja dat zag ik, maar wou liever nog even een antwoord van iemand met ervaring. Want bij die mixen van een producent zelf voegen ze altijd wat kleine dingen toe.
 
Ziet er leuk uit. Verder geen stimulanten? Maar dikke prima.
 
Ziet er leuk uit. Verder geen stimulanten? Maar dikke prima.

Die houd ik apart, na een training met cafeïne heb ik niet zo veel zin om wat te doen. Dus als ik 's ochtends ga trainen en dan naar school moet rond 12/1 uur doe ik liever zonder:p.

Maar als ik van 9:15 tot 18:00 naar school moet(elke dinsdag) en daarna trainen ga ik hem dan weer vol met cafeïne gooien:D:D.

En ook Kalium Nitraat in capsules van 250mg, kost geen reet. 360 caps voor 20 euro van nutriguard.

En die Citrulline Malaat is ook nog eens 2:1 van sportpoeders, dus 5,5g=4 g Citrulline, scheelt ook weer wat centjes.
 
Check, klinkt wel vrij fanatiek. Zonder pre-workout trainen is op zijn tijd toch ook lekker? :) Alhoewel ik er soms ook wel te gevoelig voor ben. Haha :D
 
Check, klinkt wel vrij fanatiek. Zonder pre-workout trainen is op zijn tijd toch ook lekker? :) Alhoewel ik er soms ook wel te gevoelig voor ben. Haha :D

Doe het op m'n UB dagen, perfecte formule voor een dikke pomp:D. Werkt zo motiverend:p.
 
Back
Naar boven